Pftttt Dia ni ke ? Menyampah je aku ! Malas aku nk layan mamat ni ~ Dah lah kerek , gila , sakai lak tu . Puihhhh . Hahahaha sesuka hati je nak kutuk dia . Hihihihi .
Aku terus jalan tinggalkan dia . Hahahaha padan ngan muka tak handsome kau tu !
"Riena iena ena na a" hamboii berintonasi suara dia .
"Kau ni kalau nak panggil aku . Panggil lah ikhlas sikit !"
"Haa pandang pon . Hahahaha aku saje je lah . Toksah maroh maroh . Kau dah cukup buruk dah . Kang lagi buruk, Tak ada sapa nk kahwin dengan kau . Forever alone lah kau . Tua kerepot sorang sorang "
"Bukan aku je takkan kahwin nanti . Kau pon sama . "
"Hellooooo ! Aku nak kahwin awal okay ! Aku laku ! Ramai yang nak . Bukan macam kau :p"
Aduhh miang juga Firzee ni nak kahwin awal . Tapi kan, aku pon nak kahwin awal . Hahahahaha bukan apa . Nak cweet cweet ngan hubby I lah .
Kkk aku pon rasa aku miang. Lel.
Aku tak nak lah bagi tahu Firzee ni yang aku pon nak kahwin awal . Gilaa pe nak bagi tahu . Konferm konferm kene bahan . Puihhh .
"Kau sebenarnya nak apa gila ?! Malas aku nak layan hidung tinggi kau ni !"
"Wahh hidung aku memang tinggi . Bukan macam hidung kau ^^"
Huhuhu Riak nya hamba Allah sorg ni .
"Eh ? Nape ngan hidung aku ? Ada taik hidung ke ?"
Wahh bahasa aku ? Hahahaha aku memang cakap main lepas je :p hihihihik
"Tak lah . Hidung kau normal cuma kembang plus penyek sikit"
Dan itu diaaa ~ pengutuk terbaik aku . Cuba korg bagi anugerah sikit . Grrrr .
Aku terus jalan sambil buad muka menyirap . Aku marah okay ! Marah ! Tapi dalam hati tak de lah marah sangat Hahahaha ^^
"Alolololo Riieeena ~"
"Riena comel mel mel"
"Rienaku sayang"
wahh melebih ni panggil aku sayang ! Eiuuwwww geli je dia pujuk aku . Hahahaha
"Dont you ever call me like that stupido ! Its so disgusting !"
"Hamboii sweetie . Marah nya you"
"B.E.R.A.M.B.U.S"
"Nape ni ? Awucks tak geti nak sebut keww ? Tu yang eja catu catu ?" Nampak tak dia punya anjing di situ ~_~
"Erghhhh just stay away from me ! Idiot !" Mateyy lah kauu Firzee aku dah hampir marah dah ni hahahaha .
"Okay serious mood . Riena Im so sorry . Hmm aku belanja kau chocolate ? Nak ?"
Aku diam . Hehehehe jual mahal lah sikit bruh ! XF
"Hmmm aku belanja kau mekdi ?"
Diam lagi .
"Okay last-ii . Kalau tak berjalan juga . Aku move on"
Diam .
"Aku belanja kau Starbucks ? Nak ?"
Mata aku terus memancar kan cahaya sinar xxx . HAHAHAHAHA lel :p
Aku rasa kalau aku tengok dinding sekarang ni boleh tembus kot . Haa kau jangan main main ! Kalah ironman dengan semua man man yang lain tu . hahahaha boleh ganti dengan aku . Kkkk dah melalut .
Aku memang tak boleh do kalau dengan Starbucks ni ! Dia dah macam family aku kot ! Hahahahaha okay, sampai family ni memang dah lebih .
Aku gila Starbucks . Tanpa Starbucks hidupku tidak bermakna lagi . Kkkk joke je . Boleh je aku hidup tanpa Starbucks . Ahaks .
YOU ARE READING
Aku Suka Dia Tapi Kau Suke Aku ?
AlteleHmm sis tak reti buad sipnopsis .. So baca je dulu okey ? Enjoyyy xD Thanks gais ♥