Bab 5

86 14 3
                                    

Aku merasakan ade haba panas di belakangku ? Haba ? Wahh aku ada super power ke camne eak ? Hahahaha .

Bukan apa, aku ada rasa kan seseorang di belakangku . Seseorang atau sesuatu ? Glup ! Ya Allah, Berdiri tegak segala bulu yang ada kat badan aku . Huhuhuhu

Dan aku terus menoleh ke belakang . Haaaa ! Kan dah cakap ada orang ! Oh tidak . Itu bukan budak tadi tu.

Budak tadi tu lelaki yang ni perempuan !

Tak tahu lah kalau perempuan tulen ke tidak. Hahahaha okay sis kwajoooo.

Tapiiiii kenapa dia senyum pada dia tu ? Ohh sh*t ! Gurlfriend dia ke ?

Lawa, tinggi, putih, langsing wahhh serupa model ! Kalah aku macam gini . Hmmm tak apa tak apa . Nobody perfect !

Ya Allah !! Baru aku perasan dia tak senyum dekat aku pon ! Malu nyaaaaaa >_< Haduhhh nasib baik aku tak tempek bedak lagi . Kalau tak mesti dia tau aku perasan gilaaaaa tadi .

Tapiiii tadi kan . Bukan dia pandang aku ke ? Aku yakin ! Tapi tak ada bukti . Tapi aku rasa ya . Maybe perasaan aku je kot . Huhuhuhu .

Aku rasa aku dah suka kan dia kot. Jantung aku selalu buad masalah bila nampak dia . Tapi masa hari tu, aku dengan abang dah pergi hospital jumpe doktor . Doktor kata semua normal .

Alhamdulillah panjang umur lagi . Cume doktor cakap aku banyak makan je . Hahahahaha biarlah
:p Makan Sedoppppp ! Pehhh tak leh tahan dhokk . Lagi lagi kalau mama aku masak . Eh ? Cakap pasal makanan . Hari ni mama masak ape eah ? Aduh . Tak sabar siottt .

Tengah sibuk aku berangan angan masakkan mama .

Tiba- tibaaaaaaa..

*Ponnnn ponnnnnn*

Haaa tu dia mama ! Wahhh, Thanks ma amik anakmu pada waktu anakmu bengang seribuuuu . Lel xD

Aku terus berlari pergi ke kereta Audi milik papaku . Ape eah kereta milik papa tapi mama bawa . Hohohoho itu biasa bagi family ku . Mama kata mama sayang bawa kereta Swift dia tu . Lagipon mama tak reti sangat bawak kereta .

Lagipun takut accident je . Kata mama kalau kereta papa ni accident tak apa . Asalkan jangan Swift . Hahahaha teruk lah mama aku ni ! Mcm perangai aku pon ada :p

Aku terus masuk dalam kereta . Jantung berdegup kencang lah weyyy .Nasib baik mama tak perasan . Mana tak nya nak perasan, dok sibuk main handfone. Berwasap ler tu dengan boyfriend dia . Boyfriend ? Oh tidak . Mama tak curang .tapi boyf tuh papa lah dol. Huhuhu

Pebenda lah diaorang ni dah tua tua pun berwasap Hahahahaha . Jiwa muda betul !

Dari dalam kereta, aku perhatikan je lelaki tu dengan perempuan tu . Hmm nak cakap tu mama dia ? Jauh sekali . Muda betul tu . Mama aku pun tak muda macam tu . Eh ? Bukan nak cakap mama aku tua tapi tu lah hakikat nya :p

Wahh siap berpelukan depan sekolah . Tak malu ke ? Haduhai ! Ni sekolah woiii ! Aku report cikgu displin karang !

Aku terus alihkan perhatian dengan berborak dengan mama .

"Hmm maa. Nape ambil orang lambat ?"

"Mama buzy lah, lagipun nak ambil saing Eiqi sekali lah . Jimat minyak sikit. Jap lagi Eiqi keluar lah tu"

*Eiqi ? Sebok je pak cik ni ! Aduhai nk jimat cermat pula mama ni* getus aku dalam hati .

Aku tengok lagi dia dengan stranger tadi tu . Dah hilang dari pandangan . Memang lah hilang . Nak peluk lama lama depan sekolah buad apa ! Pffttt ~_~ Ohh ini bukan jealous okayyy ! Ni menegakkan kebenaran agama Islam !

Aku Suka Dia Tapi Kau Suke Aku ?Where stories live. Discover now