Musíme si ujasnit priority sestřičko!

38 4 1
                                    

Už to tak je, v opileckém zaslepení se spolu vyspali. Robi se ujal ujasnění- budou spolu v soužití na zkoušku. Takže spolu budou chodit, ale jen do okamžiku, než se něco zvrtne.

Je Renezasnční ples. Všichni musejí mít smokingy a šaty. V ten den Esme jela do města pro svoje šaty, Robi s ní nejel, musel si ještě vyzvednout oblek z čistírny. Tam stála i Leslee. Přišly k sobě, ale dělaly, že se neznají. Najednou se Leslee vzchopila a objala Robiho, kterého tím okamžikem hřálo u srdce. Oba byly šťastní, že se opět vidí. Zase vzkřísily své přátelství.

Leslee: jdeš na ples?
Robi: jo ty?
Leslee: taky, už máš partnera?
Robi: nó..
Leslee: 😱😿
Robi: můžem jít spolu, jestli teda chceš..
Leslee: nó, tak jó 😺
Robi: tak v osm před halou?
Leslee: jó, tak pá 😻
Robi: ahoj 😻

V osm hodin večer čekal Robi před halou plesu, byl v obleku, proto se mu nečekalo nejlíp. Leslee přijela taxíkem. Šofér otevřel zadní dveře a z nich vylezla přesná replika kreslené krásky ze zvířete. Měla rozpuštěné vlasy, měla překrásné žluté šaty s červeným páskem, skleněné loďičky a na konec úžasný sladký úsměv. Robimu málem vypadli oči.

Tančili a tančili, osud jim dopřával samé pomalé tance. Ona měla hlavu na jeho rameni a oba se spokojeně usmívali. Po hodině se však stalo, co se stát nemělo. Jejich překrásný večer se rázem změnil v horor. Vrátila se Esme.

Rozrazila dveře a div vzteky nezrudla

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Rozrazila dveře a div vzteky nezrudla. Popadla rapla a hnala se za Leslee. Ta si však její vztek vychutnávala. Esme se neudržela po vysmátém Lesliinině výraze, vzala láhev a praštila s ní o stůl. Už to začlo zacházet až moc daleko.

Esme:tak co?!, budeš si se mnou hrát kočičko?!, to si dobře rozmysly, jsi na mě móc mlaďounká 😹!
Leslee: koleduješ si o pořádnou nakládačku sestro! Ou promiň já zapomněla, tobě už je šedesát, starý lidi já nebiju 😹😹
Esme: no jistě teď si stěžuješ, ale co Edward, tomu je přeci nejmíň sto šedesát né?!! 😹
Robi: notak holky klid, už tu začíná být velké horko! 😱
Leslee a Esme: nepleť se do toho!
Robi: 😨
Leslee: na mě si klidně nadávej, ale Edward je milý a slušný člověk. Varuju tě, budeš na něho narážet a garantuju ti, že tě ani vlastní máma nepozná!
Esme: si piš že budu, přebíráš mi kluka!
Leslee: o čem to mluvíš? Vy spolu chodíte?!
Robi: noo..
Esme: jo 😊
Leslee: grrr, co mi ještě uniklo!!!!!!!
Esme: spali jsme spolu 😌
Leslee: Áááááh..
{V tu chvíli se začali prát}

Po půl hodině to dopadlo zničeným Lesliininým účesem a roztrhanýma Esmiinýma šatama. Esme si odvedl Robi a pro Leslee si přijel bratr.

Robi: Esme, co to sakra bylo?!!
Esme: né počkej, ty se to pokoušíš hodit na mě?!
Robi: ne, jen konstatuju to, co se na plese stalo!
Esme: vždyť za to můžeš ty!, to ty si přece tancoval s tou debilkou za mými zády!
Robi: pravda to sice je, ale ty jsi nedorazila včas, tak jsem improvizoval
Esme: no jistě, jen to řekni, miluješ jí a já?, jsem jen zástěrka, aby ta tvoje teorie o vztahu vzkvétala, že!
Robi: Esme tohle ale není pravda. Miluju tebe a snažím se ti být na 100% oddaný. Vysvětli mi, proč jediná, která to nechápe, jsi ty!
Esme: jsem prostě žárlivej tip a ty jsi mě hrozně zklamal!
Robi: prosím lásko, hoďme to už za hlavu. Miluju jen tebe, jsi a vždycky budeš jen moje!
Esme: taky tě miluju...

O měsíc později:
Na náměstí před butikem Vlada, velkoobchodní nákupní centrum obuvi, se potkaly Esme, Robi a Leslee. Děvčata se na sebe mračily, ale Robi měl námět na usmíření. ,,Obě přeci máte rádi módu a styl, uvažte, že věčným hádáním jen poškozujete jeho kvality. Robi věděl, že mu to nezbašťí, ale povedlo se. Esme a Leslee se na sebe usmály a podaly si ruce na usmíření. Robi byl spokojený. Leslee Esme objala a dodala ,,kvůli Robimu jsem tyhle muka schopná podstoupit, ale nemysly si, že ti ho nechám 😌!", Esme ihned potvrdila ,,v to jsem ani nedoufala, mě stačí, když se odemě budeš držet dál 😆!", pak se od sebe odlepily a zamávaly si na odchod.

Po dvou měsících se na úřadu setkal Robi s Leslee. Ona se k němu přiblížila, chtěla mu dát nevinnou pusu, ale on uhnul a řekl ,,tohle prostě nejde Leslee, jsem s Esme a jsem s ní šťastný, musíš to konečně pochopit!". Leslee si přehodila v puse žvýkačku z jedné strany na druhou a nasadila výraz nadvěcí se slovy ,,dobře, hodlám to respektovat, ale jen to, že sis realitu vybral sám, uvědom si, že až se zase rozhodneš pro mě, že já už tady nebudu, rozhodně ne pro tebe!", pak jen řekla zbohem a hodila složku s papíry po sekretářce, ta to vše ochotně rychle pozbírala a začala vyplňovat.

Pohled vypravěče:
Začíná se to rozvíjet nesprávným směrem. Dva hlavní hrdinové se od sebe odloučily. Robi zkončil se svým vrahem, do kterého se zamiloval. Leslee se věnuje herecké kariéře, kde zažívá období rozmachu. Prozradím vám, že v dalším díle potká svou novou lásku na kterou bude Robi překvapivě žárlit.

Zbytek se dozvíte příště. Kdyžtak se omlouvám za pravopisný chyby i ve všech dílech. Doufám, že se tento díl líbil a určitě přidělám další. Pokud se vám líbí nápady, doporučuji Taková Nenormální Famílie, ten příběh jsem z třičtvrtiny navrhla . Mám vás moc ráda ahój...


 Co dokáží jen Hvědzy ✈Kde žijí příběhy. Začni objevovat