Neopětovaný důkaz lásky

25 4 0
                                    

Thomas a Leslee byly na louce. Měli piknik. Byla tam překrásná atmosféra. Měli tam nejrůznější druhy všeho možného, sýrů, šunek, pečiva, ovoce, zeleniny a sladkůstek. Kolem lítaly ptáčci a motýli, vzadu sem tam poskakovaly králíci. Thomas a Leslee klečely na dece a užívaly si kouzla přírody. Najednou Thomas vzal kousek dortíku a začal s ním Leslee krmit. Když to dojedla, Thomas jí pohladil po tváři a řekl:
Thomas: víš Les, přemýšlel jsem a rozhodl jsem se, že s tebou chci strávit celý život
Leslee: i já s tebou, miluju tě!
Thomas: vždyť já vím lásko, já jen, přemýšlel jsem, jak naší lásku vyjádřit ještě víc, no tak mě napadlo, nejela bys se mnou na týdení plavbu po moři? ❤
Leslee: oh, Thome!, jasně že ano, s tebou až na konec světa!
V tu chvíli se objaly a začaly se líbat. Pak se Thomas převalil na Leslee a ruku měl pod jejím tričkem. Pokračování si domyslíte, vyspaly se spolu.

Druhý den se Esme dozvěděla od Kate o jejich romantické plavbě po moři. Esme to samozřejmě vyžvanila i Robimu. Asi tak, ležely spolu po raních hrátkách v postely, když Esme zazvonil telefon. Vzala to a dozvěděla se tu novinku. Hned ji prozradila Robimu.

Robi: cože! 😱
Esme: je to pravda, hned z první ruky 😄
Robi: myslíš, že se na lodi vezmou? 😨
Esme: to je mi jedno, ale je to klidně možný. Kate říkala, že je do Leslee Thomas úplnej blázen. Když je vidím, docela jim to přeju 😊
Robi: 😫, no ehmm.., nechceš jet taky na tu loď? 😰
Esme: no to by bylo tak romantický...😍😋

Přitulily se k sobě, ale Robi měl hroznou obavu.

Na lodi byla fantastická zábava. Jedinej Robi se moc nebavil, pořád měl za to, že se vezmou, hlupáček. V osm večer se všichni sešly u večeře. Leslee a Esme se opět, ale tentokrát doopravdy spřátelily. No neměli již důvod se nenávidět. Když dojedly, všichni čtyři se šli projít na příť. Robi se neustále díval na Leslee, ale ta o něj nezavadila pohledem. Úplně ve předu se zastavily a Thomas natěšeně začal vyprávět.
Thomas: víte přátelé, chtěly bysme vám s Leslee něco říct
Leslee: hih ano, jsme z toho úplně vedle ...😻😋
Robi: ne!, tohle já nehodlám poslouchat, ty si ho nesmíš vzít
Esme: 😲😨
Thomas: o čem to sakra meleš?
Robi: jenže já nemluvim s tebou!, Leslee, prosím. Nesmíš si ho vzít 😞
Leslee: cože?! 😨
Esme: Robi to snad ale není tvoje věc!
Robi: ale je, je to součástí mých zájmů. Thomasi, ty nejsi špatnej kluk, ale ona je výjimečná dívka a zaslouží si přítele, který jí bude milovat až do konce svého života. Nejsem to já, ale ani ty. No a proto je mou povinností znovu říct, ty si ho nesmíš vzít!
Leslee: Robi, my se ale nebereme...
Robi: né?, já myslel, no myslel jsem si že...
Thomas: jo no, myslels špatně. Radši ani nemysly!
Esme: no Robi! 😱😢
Robi: já jsem prostě myslel, že se berete a že už tě stratim
Esme: jak to myslíš, doufám, že jako kamarádku..
Robi: no to jistě, ale možná taky...
Thomas: no tak to teda ne kámo, tohle jsme si teda nedomluvily. Víš proč jsme tu tady spolu?, protože se máme opravdu rádi
Leslee: 😰, víš já.., nevím jak ti to říct, já jsem opravdu šťastná s Thomem. Víš, jak jsem ti nedávno řekla tu větu, já se změnit nehodlám. Robi prostě jsi mě navždy propásl, měl jsi šanci, ale zmeškal si ji. Jsem s Thomasem a jsem s ním sama sebou 💏
Robi: jo já, chtěl jsem si to jen ujasnit
Thomas: a teď už to víš takže?
Robi: takže už je to v pořádku
Esme: dobře Robi, půjdeme
Leslee: jo a mimochodem, chtěly jsme s vámi mluvit o našem filmu, už je hotový 😊

Tím zkončil rozhodující rozhovor.

Esme zavedla Robiho do jejich pokoje a začala na něho mluvit ,,Robi, to co jsi před chvilkou předvedl, mě úplně vyhodilo z rovnováhy, to už mě fakt nemáš rád?", Robi zesmutněl a řekl ,,ale to víš že mám, vždyť jsme si nedávno řekli, že navždy!". Esme se tedy odměkčit nechala, ale přistoupila k razantnímu kroku. Přistoupila k němu a začala mu hladit krk, dostala se až ke knoflíčku na košili, který rozepla. Poté strhla všechny a rozepla mu tím celou košili. Rozpustila si vlasy a ty jeho začala cuchat. On konečně pochopil, přitiskl se k ní a začal jí líbat na krku, rukama jí svlékal tryčko. Svalily se spolu na postel a už to bylo.......

O takový 2 hodiny později přišla pokojská pro odpadky. Když zaklepala, nikdo jí nešel otevřít, až se tedy Esme zvedla, zabalila se do peřiny a kráčela ke dveřím. Otevřela a nacpala jí koš do rukou.

Asi si myslíte, že to je ta staromódní uklízečka, Nene, vzhledem k tomu, že jsou na plavbě pro zamilované páry se tito zaměstnanci přizpůsobily světu 21. Století.

Přijala pytel, usmála se s pohledem na nahého Robiho v postely a nadšeně prohlásila ,,víte o tom, že každá zeď na tomhle parníku je opatřena zvukotěsnými vycpávkami, ale vy jste klasa, byly jste slyšet až na konci chodby. Neříkám, že to až tak moc vadí, některé páry to vzrušuje, i přesto vás ve jménu kapitána musím požádat o nižší volume, jinak budete přemýstěny do zvláštní třídy pro případy jako jste vy", mrkla na Robiho a i se svým vozíčkem odjela dál. Esme dveře zabouchla a začala se i s Robim smát. Vrátila se k němu a daly si raní přídavek.

Robi z toho celkově neměl dobrý pocit. Věděl, že ikdyž je to jen tak, se ale pořád může Leslee a Thomas vzít. U snídaně si sedly všichni k sobě. Leslee a Thomas seděly u sebe a pohledem na ně se pochechtávaly. Robi se zamračil a řekl ,,to jsme byly slyšet až u vás, že se tak strašně tlemíte!", Leslee a Thomas se ještě víc rozesmály. Esme se pousmála a řekla ,,no asi jo 😆".

Po týdnu se vylodily na břeh. Leslee jela s Thomasem na jeho panství, kde se poprvé seznámila s jeho rodiči...

Jak to dopadne se dozvíte příště, děkuji i za těch pár, co to čtete. Určitě přidělám další díl.

 Co dokáží jen Hvědzy ✈Kde žijí příběhy. Začni objevovat