Als iedereen ons samen ziet staan zie ik iedereen slikken. "Oeps?" grinnikt Mark.
Lauren
Inmiddels zitten we al in ons vierde les uur, hierna hebben we lunchpauze. Ik zit naast Jacob en kijk hem af en toe even aan. Mijn zucht was duidelijk hoorbaar waardoor Jacob zich naar mij toe keert.
'Wat is er?' vraagt hij. Ik kijk hem aan. 'Gewoon. I-ik .. Ik.' mompel ik. 'Ik snap niet waar dit nodig voor was. Dit stelletje gedoe.' hij knikt. 'Maar we zullen een half jaar samen een stelletje moeten zijn, dus zullen we het maar gewoon goed maken?' vraagt hij. 'Het zal wel moeten hé?' mompel ik. Een kleine glimlach is te zien op zijn lippen. 'Maar toch haat ik
je.' hoor ik hem zacht zeggen. 'Oh Sartorius, dat hoorde ik.'De bel gaat en meteen lopen we naar de deur. Onze vriendengroep komt bij ons lopen. We lopen richting de plek waar onze lockers zitten en zoek daar ons vaste lunch plekje op. Ik zit naast Jacob en Jaimie. Zij zit weer naast Bryan. Hij staart een beetje voor zich uit. Hij kent hier natuurlijk niemand echt goed.
'Dus, hoe is je vriendje?' grinnik ik. Ze knikt. 'Hij is aardig en ik geef toe, hij ziet er niet verkeerd uit. Jij en Jacob?' zegt ze. Bij het laatste bijt ze op haar lip. 'We hebben de ruzie een soort van bijgelegd.' glimlach ik. Ze knikt.
'Hey Lau, zullen we anders na school iets afspreken? Gewoon om wat dingen te regelen.' hoor ik Jacob tegen me zeggen.
Lau. Hij noemde me Lau.
'Ja, is goed. Bij mij?' vraag ik. 'Top.' lacht hij.
-
Het is na school tijd en Mark, Lynn; de vriendin van Mark, Jacob en ik zitten bij Mr. Johnson zijn kantoortje. 'Nou, ik wil jullie spreken over het project.' zegt hij. We knikken en kijken elkaar aan. Nou, Jacob kijkt alleen mij aan.
'Mark en Jacob, jullie zijn bekend op social media en het idee van het project is om een zo echt mogelijke relatie na te doen. Dus we willen graag dat jullie de relatie bekend maken op jullie social media. Vinden jullie dat oké?' vraagt Johnson.
Ik kijk naar Jacob en zie hem slikken. Ik weet meteen wat hij denkt. De fans van Jacob en Mark weten dat wij elkaar niet echt mogen. 'Het zal wel moeten zeker?' zegt Jacob. Johnson knikt.
We praten nog even over hoe we het moeten regelen en dat zitten we al weer op de fiets naar huis.
Als we bij mij thuis zijn pak ik wat chips en cola en loop samen met Jacob naar mijn kamer.
Hij gaat op mijn bed zitten en haalt zijn mobiel uit zijn zak. 'Hoe gaan we het bekend maken?' vraagt hij aan mij. 'Misschien kunnen we live gaan op YouNow?' vraag ik hem. Hij knikt.
A/N
Dit deel is heel kort en ik ben ook zeker niet tevreden over. Was het goed maken misschien te snel? Het wordt binnenkort in ieder geval leuker.
JE LEEST
Afire Love. | Jacob Sartorius
Fiksi PenggemarAls de leerlingen van het Martin College gedwongen gekoppeld worden aan een andere leerling, veranderd de wereld van Lauren meteen. De grens tussen haat en liefde wordt al snel overtreden. © xNiallguitar ; Niets mag zonder mijn toestemming worden g...