100 Takipçi!! AARGHHAHAHHA!! Çok sağolun arkadaşlar!! SİZ OLMASANIZ BURALARA GELEMEZDİM!! Artık yeni bir uygulama getirdim. Beni bir hikayenizde bir fikrinize etiketleyin veya yoruma bir fikrinizi yazın. Ben de oylama yapacağım ve en güzel fikir kullanıcı adıyla hikayemde yer alacak!! #Bethicinfikirler hashtagini kullanarak instagramdan da paylaşabilirsiniz. Tekrar ediyorum fikirlerinizi ya yoruma yazın ya da hikayenizde beni etiketleyerek yazın! Ayrıca koyu renkle yazdığım yazıları lütfen okuyun önemli. Bu yazıyı okuyanlar +1 yazsın. Ayrıca arkadaşlar yeni koyduğum kitabım Gece yarısından Sonra'ya bakar mısınız?
http://my.w.tt/UiNb/nj1TAmqZat
Marinette'in Ağzından
"İlk 1 ay"
-Adrien!!
-Efendim böceğim?
-Bana mide ilacı alır mısın?
Yan odadan yanıma geldi. Ellerimi tuttu.
-Biliyorsun bu bebeğe zararlı.
-Ama midem bulanıyor.
-Dayan biraz aşkım.
Yanağımdan öptü.
"3. Ay"
Aynada kendime bakıyordum.
-Uğurböceği kostümüyle nasıl görüneceğimi merak ediyorum. Tikki.
Tikki:
-Deneyelim mi?
-TİKKİ BENEKLER!
Adrien sesimi duymuş olmalı ki odaya geldi. Adrien:
-Göbekli Uğurböceği. PLAGG, PENÇELER!
-Adrien, acaba bu kostümü en son ne zaman giymiştik? Her neyse biraz rahatsız. Tikki, Benekler gitsin.
Tikki:
-En son kirli işler için kullanmıştınız. Adrien kuyruğunu kampçı yapmıştı ve... Gerisini hatırlatmama gerek yok. Bende en az Plagg ile yapmış kadar oldum.
Bağırdım:
-TİKKİ!!
Adrien:
-Pençeler gitsin.
Plagg:
-Tikki sen hamile değilsin değil mi?
Adrien ve ben:
-NEEE??!!
"6. Ay"
"Doktor kontrolünde"
Doktor:
-İkiziniz olacak.
Adrien ve ben:
-Yaşasın!
Doktor:
-Biri kız ve biri erkek. Böyle ikiz zor bulunur.
Doktor daha kısık bir sesle şöyle dedi:
-Gerçekten sert yapmak gerekir.
Adrien:
-Ne demek istiyorsunuz?
-EHEM.. Diyorum ki turşu hamilelikte sağlıksız. Yemeyin. Görüşmek üzere iyi günler!
Doktor bizi kapıdan dışarı itti.
"8. Ay" "Oda için duvar kağıdı seçmede"
-Şu bulut desenli nasıl?
-Bence yıldızlı olsun.
Duvar kağıdı seçmeye çalışıyorduk. Gerçekten zordu. Ancak o an kırmızı üstü siyah benekli bir duvar kağıdı gördüm.
-ADRİEN BAK!!
Adrien da bana yeşil üzerine siyah kediler olan bir duvar kağıdı gösterdi.
İkimiz birden:
-BUNLARI ALIYORUZ!
"9. Ay"
"Doğum günü"
Adrien ile çocukların odasına bakıyorduk. Odanın duvar kağıdını tam yarıdan ikiye böldük. Biri kedi desenliydi, öbür taraf ise uğurböceği. Bir anda karnıma bir ağrı geldi.
-AHRGH!! ADRİEN!
-NE OLDU?!
-EE BEN!!
-SUYUN GELDİ!! KOŞ KOŞ!
-NASIL?!! ARGHH!!
-EEH.. PLAGG PENÇELER!!
Adrien beni alıp hastaneye doğru hızlıca götürdü. Sonra geri dönüştü ve beni hastaneye soktu. Normal bir çift gibi görünmeye çalışarak koşarak doğum odasına gittik. Ben doğum yaptıktan sonra isimlere karar verdik. Bizim değerli Emma ve Jacob'umuz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyümüşüz (İsimsiz korkular Kitap 3)
FanficMiraculous Ladybug. Büyümüşüz. Miraculous'un en sevilen ve en tatlı bulunan çifti Adrienette yine kalplerimizi ısıtıyor!! Bu kitapta eğer büyüselerdi Nasıl olur diye düşündüm. İyi okumalar!