E duminica ce zi fromoasa.......ma rog nu si pentru mine. Astazi viata mea se schimba considerabil. Parintii mei au probleme financiare (tata baga toti banii la jocurile de noroc iar mama nu poate sa-l opreasca) asa ca trebuie sa ne mutam cu bunicul meu intr-un templu vechi. Templul nu e prea departe de scoala asa ca nu a trebuit sa ma transfer, caci altfel as fi pierdut-o pe cea mai buna prietena a mea Nanamy. Despachetez si merg sa ma plimb prin curtea templului. Eram asa de obosita incat puteam sa cad pe jos. M-am asezat langa un copac. Am adormit imediat. Cand m-am trezit eram intr-un alt loc. Credeam ca visez asa ca m-am ciupit de mana. Nu ma trezisem. Totul era real! Ma gandeam sa sun pe cineva dar mi-am amintit ca mi-am lasat telefonul in ghiozdanul de pe masa.
Vad un fel de creatura care arata ca un om si era ormarit de un grup de oameni furiosi. Fuge de acei oameni avand in mana un fel de giuvaier. Neatent fiind se impiedica si cade fix peste mine. Giuvaierul ii zboara din mana si este luat de un fel de corb. Satenii ajung din urma si vor sa il omoare. Atunci toata comfuzia mea a devenit furie. Ma ridic in picioare.
Eu: Incetati toti acum!!!
Fara sa stiu aveam coada si urechi iar ochii mei erau rosii.
Satenii au fugit. Imi revin la normal ( Fizic si pshihic) si ma uit la acel baiat. parea un demon dar nu arata ca cei infricosatori de care auzisem in povesti.
El: Ce ai facut!? Sti cat mi-a trebuit sa fur giuvaierul ala?
Eu: Hey! Ti-am salvat viata macar fi recunoscator pentru asta.
El: Ma descurcam si singur pana sa apari tu in drumul meu! Si tu ce ar trebui sa fii un semi demon sub acoperire?
Eu: Mai intai uitete la tine si apoi vorbeste! Arati ca o potaie!
El: Sunt un demon vulpe! Nu o fetita ca tine. Acum scuzama dar trebuie sa plec, cred ca inca mai pot sa prind pasarea aia.
Era foarte ranit si abia putea merge.
Eu: Asteapta, nu poti merge asa esti ranit! Si in plus giuvaierul nu e in directia aia.
El: Tu poti simti giuvaierul?
Eu: Nu stiu. Cred ca da.
El: Atunci ma vei ajuta sa gasesc giuvaierul.
Eu: Si de ce ma rog?
El: Pentru ca altfel nu cred ca o sa acapi de coada aia prea curand.
Eu: Ce coada visezi?
Atunci observ ca am o coada. Iar cand imi pun mana in cap aveam urechi de vulpe. Atunci incep sa tip.
Eu: Ce mi-ai facut!?
El: Ce prostuta mai esti! Esti un semi demon si nu stiai.
Eu: Fa- ma la loc acum! Maine trebuie sa merg la scoala!
El: Calmeazate. Tot ce trebuie sa faci e sa ma ajuti sa gasesc giuvaierul si esti vindecata.
Eu: Sa te ajut pe tine?! Nici gand!
El: Daca te razgandesti ma cheama. Ki-ja.
Apoi a disparut. M-am apropriat de copac si apoi m-am trezit inapoi acasa. Era destul de tarziu si se intunecase afara. Ma gandeam ca a fost doar un vis lucid. Ma strecor in camera si ma bag in pat fara sa ma prinda mama. Imi setez ceasul si ma culc.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
* descriere personaje importante aparute*Nume: Ki-ja
Varsta: 500+
Specie: Demon vulpe
Descriere: poarta un chimono traditional din vremea japoniei vechi are parul scurt si alb ochi galbeni-aurii,urechi de vulpe si o coada.^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
* imagine sugestiva*
Ki-ja:☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Asta a fost capitolul daca va placut nu uitati sa votati sa adaugati in biblioteca si sa asteptati urmatorul capitol.
♡♡Bye!♡♡
CITEȘTI
My Demon Life
RandomViața unei fete normale se schimbă atunci când se muta in intr-un templu si descoperă o nouă lume în care pornește intr-o misiune. De atunci ceva sa întâmplat cu ea. Dacă vreți să aflați ce citiți cartea.