Era miercuri și eram în cealaltă lume. Ki-ja nu era lângă mine. Ma ridic din pat și merg să îl caut. Ies afara din templu și merg în coliba lui Kaede.
Eu: L-ai văzut pe Ki-ja?
Kaede: Cred ca a plecat sa aducă ceva de mâncare. Ia loc. Cred ca vrei sa pui niște întrebări.
Eu: pai... Chiar as avea întrebări.
Ma asez și începem să vorbim.
Kaede: Cu 50 de ani în urmă în acest templu trăia o zeiță demonică pe nume Sango care proteja giuvaierul sacru. Ea apara satul iar deși era demon avea o slăbiciune pentru oameni. Ea la salvat în trecut pe Ki-ja. Pe atunci el era un demon sălbatic care distrugea totul fără milă dar de când a intalnito pe Sango totul sa schimbat.
Eu: Dar de ce Ki-ja a vrut sa fure giuvaierul ?
Kaede: cu ceva timp în urmă Ki-ja a tradato pe Sango provocandui o rana mortală pentru a-i lua giuvaierul. Cu ultimele puteri Sango a pus un sigiliu pe el și a jurat ca n-o sa desfacă sigiliu decât dacă o să învie.
Eu: acum înțeleg. Dacă eu sunt reîncarnarea ei atunci sigiliul a fost rupt. Dar Ki-ja o iubea, nu? De ce ar fi făcut una ca asta?
Kaede: nu știu ce să întâmplat exact dar el încă o mai iubește. De atunci tot încearcă să fure giuvaierul ca sa devina un demon adevărat.
Eu: Iar acum trebuie recuperez giuvaierul ca sa nu ajungă pe mâinile cui nu trebuie.
Kaede: în tocmai.
*se aud tipete*
Ieșim repede afara. Un demon centiped ataca satul. Se îndreptă fix spre mine.
Ki-ja: S P I N T E C A T O R U L DE S U F L E T E!!!!!!
Cu o tăietură de gheare taie demonul în două.
Ki-ja: Ești bine?
Eu: Da.
Nu stam mult de vorba căci demonul se regenerare.
Ki-ja: Ce?! Demon nenorocit! O sa te omor de cate ori e nevoie ca sa dispari de aici!
Ki-ja se lupta cu demonul dar acesta se tot regenera. Atunci am simțit ceva în mine. Era bucata de giuvaer! O simțeam!
Eu: Ki-ja! Lovește în frunte acolo e bucata de giuvaer!
Ki-ja: S P I N T E C A T O R U L D E S U F L E T E!!!!
Ki-ja lovi cu forța și luă bucata de giuvaier. Demonul se făcuse bucatele și se evaporase. Ki-ja a fost străpuns de unul din coltii demonului și avea o rana foarte gravă.
Eu: lăsăma sa te ajut!
Ki-ja: nam nevoie!
Eu: ai o gaura uriașă în piept cum sa n-ai nevoie de ajutor !
Ki-ja: am spus sa ma lași!
A plecat destul de supărat înecându-se într-un copac. Eu am mers după el.
Ki-ja: parca ti-am zis sa ma lași! Și oricum nu trebuia sa mergi la 'școală'?!
Eu: bine dacă nu ai nevoie de mine găsește singur giuvaierul!
Astăzi era ședință cu părinții asa ca nu merg la școală. Am ajuns înapoi în lumea mea. Mama se întorsese de la ședința. Eu am mers sus sa iau niște pansamente și altele.
Mama: ce faci cu toate astea?
Eu: pai.... Eu..... Merg sa stau peste noapte la Nanami pentru un proiect. Mama: dacă vrei să pleci undeva o sa îl iei și pe verișorul tău.
~~~~~••••••••••••••••••••••••••••~~~~~
Nume: Kou Okima
Vârstă: 8 ani
Info: ma cunoaște de cand era mic și tot crede ca sunt sora lui. E clasa a doua. E foarte activ și curios.
~~~~••••••••••••••••••••••••••••••~~~~~
Eu: dar nu pot sa îl iau cu mine!
Mama: dar de ce nu?
Eu: pai......
Mama: asa credeam și eu. Asta e ghiozdanul lui. Sa va întoarceți la timp pentru școală.
Am ieșit din casă și mă gândeam ce sa fac cu el. 'as putea sa îl las cu Kaede dar dacă nu va putea intra cu mine? ' . Ajungem la copac.
Kou: ce facem aici?
Eu: dacă o să-ți arat primite ca nu-i spui mamei?
Kou: promit.
Eu: bine.
Îmi canalizez toată energia pe copac. Nu se întâmplă nimic. Peste ceva timp ceva ma prinde de picior și mă trage de copac.
Kou: Kiyoko!
Kou încerca să mă tragă înapoi dar nu putuse. Kou a fugit după ajutor.
Eu eram în interiorul copacului iar în fata mea era un demon ciudat cu corp de șarpe și șase brate.
Demonul: SA NU MAI INCERCI SA ADUCI PE ALCINEVA IN ACEST COPAC!!!
M-am trezit în cealaltă lume. Am înțeles avertismentul. Mai bine stăteam o vreme aici. ' cred ca Kou deja ia zis mamei'. Ma îndrept spre sat și îl caut pe Kitsune. Era singur într-un copac.
Eu: aici erai! Vino aici sa îmi văd rana.
Ki-ja: Nu am nevoie.
Eu: J O S ! ! !
Atunci Ki-ja cade cu fata în pământ.
Ki-ja: nenorocito!
Eu: Acum vino aici.
El tot refuza sa vina pana când mă urc pe el și încerc să îi dau kimonoul jos ca sa pot sa îi tratez rănile. Atunci Kaede venea spre noi cu un fel de copil de demon câine.
Kaede: Vad ca începeți să vă înțelegi mai bine decât credeam.
Atunci îmi dau seama cum arătăm și mă înrosesc. Ma dau jos de pe Ki-ja.
Amandoi: Noi?! Nu!!
Puiul de demon: Ce făceau cei doi.
Kaede: o sa intelegi mai târziu.
Eu: doar încercam să îl ajut.
Ki-ja: ti-am spus ca nu am nevoie și îmi arată că rănile lui erau vindecate.
Eu: dar......
Ki-ja:Sunt un demon la ce te așteptai.
Apoi pleacă fără să mai zică ceva.
Puiul de demon: care e problema lui?
Eu: as vrea sa știu și eu.... Stai cine ești tu?
El: eu sunt Shippo.
Eu: eu sunt Kiyoko. Ce faci aici?
Kaede: l-am gasit abandonat lângă rău. Era rănit asa ca am avut grija de el. Se întunecă. Mai bine merg în coliba.
Eu: dar Ki-ja?
Kaede: va fi bine. Trece printr-o perioada ma grea privindu-i trecutul.
Mergem spre coliba. Ma uit în spate dar nu îl zăresc. Pe drum vorbesc cu Shippo. Îmi povestise cum fusese urmărit de niște demoni care îi omorasera tatal iar el de-abia scăpase cu viata. Ajungem în coliba și Kaede pregătise masa.
*intre timp în lumea mea*
Kou: mama! Bunicule! ..........
Bunicul: ce sa întâmplat puștiule?
Kou: Kiyoko a fost răpită de un demon din copac!!!
Mama: am venit cad de repede am putut. Ce sa întâmplat?
Kou le povestește. Apoi tot merg la copac.
Bunicul spus niște incantații dar nu se întâmplă nimic.
Bunicul: tot ce putem face e să așteptăm.
Mama: cat o sa așteptăm?! Dacă i s-a întâmplat ceva?
Kou: Kiyoko va fi bine nu bunicule?
Bunicul: sa speram.
*inapoi în cealaltă lume*
Eram în coliba la masa.
Eu: îmi fac griji pentru ki-ja. Dacă a apărut ceva?
Kaede: o sa fie bine.
Shippo: pai dacă nu vine o sa mănânc eu porția lui.
Ki-ja: iati labele de pe mâncarea mea potaie!
Shippo speriat se ascunde în spatele meu.
Eu: de ce ești asa nervos?
Ki-ja: dar nu sunt nervos!
Eu: atunci de ce tipi?
Ki-ja: dar nu...... tip * realizează că tipa*
Am mâncat fără să zicem nimic. După masă adormisem imediat.
Ki-ja: trezește-te trebuie sa te duci în pat!
Se uita la mine Putin confuz. Ma luase în brate și mă urcase în templu și apoi în pat. Ma invelise și îl simțeam cum se juca cu parul meu. Mana lui se îndreptă în jos dar se oprise si retrase când ajunse în jumatatea brâului.
Eu: *jumatate adormita* nu te opri.
Ki-ja surprins continuase sa se joace cu parul meu toată noaptea.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nume: Shippo
Varsta: 100+
Info: fiind copil puterile lui nu sunt bine dezvoltate. Tatăl lui a fost omorât de niște demoni nemilos. Acum sta cu noi și ne va ajuta în căutarea giuvaierul.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Asta a fost capitolul dacă va plăcut nu uitați să votați si sa comentați.
~~bye!~~
CITEȘTI
My Demon Life
RandomViața unei fete normale se schimbă atunci când se muta in intr-un templu si descoperă o nouă lume în care pornește intr-o misiune. De atunci ceva sa întâmplat cu ea. Dacă vreți să aflați ce citiți cartea.