Capitolul 2

20 2 0
                                    

Ceasul suna. Cu greu ma trezesc si opresc alarma. Cand ma uit la ceas imi venea sa mor. Era 7:50 si Nanamy ma astepta nervoasa in fata intrarii. Imi scot capul pe geam si strig:
Eu: Asteapta, vin acum!!
Nanamy: Miscate mai repede!! O sa intarziem!! A doua ora avem test la mate!!
Ma grabesc sa ma imbrac cu ce pot. Imi iau un tricou murdar si niste blugi rupti imi iau tenesii bag in ghiosdan ce carti si caiete prind. Ma duc in baie sa ma aranjez putin in oglinda si nu observ va am urechi de vulpe. Parul meu arata oribil dar ma grabesc sa ies pe usa. Mama era in bucatarie asa ca nu ma vede iar bunicul habarnam unde e.
Nanamy: Aici erai! Grabestete o sa intarziem si tu stai sa-ti pui urechi de pisica!
Eu: Urechi de pisica? Imediat imi pun mana in cap si simt ca am urechi de vulpe.
Eu: Am incurcato! Nu a fost un vis!
Nanamy se uita la mine foarte comfuza si imi atinse urechile.
Nanamy: Astea sunt ADEVRATE!!!??
Atunci ma apuc sa ii explic tot ce sa intamplat iar daca nu ar fi vazut urechile nu m-ar fi crezut.
Se aproprie cineva de noi
Nanamy: Repede puneti asta!
Imi puse repede o palarie pe cap.
Eu: Mersi mult. Trebuie sa juri ca pastrezi secretul pana scap de asta.
Nanamy: Drept cine ma iei? Daca nu ai incredere in bff-ul tau atunci in cine?
Eu: Lasa asta acum intarziem.
Fugim amandoua si nu mai am avut timp sa asteptam autobuzul. Fugeam asa de tare incat trebuia sa stau cu mana pe palarie. Ajungem la scoala in pauza. Ne intalnim pe scari cu Kagome, al doilea bff al meu si prietenul ei Zero.
Kagome: Unde ati fost? Profa va pus absenta.
Nanamy care era extrem de proasta la tinut secrete a inceput sa se balbaie.
Nnamy: Pai..... am avut probleme cu urechile........adica ea a avut.......adiaca.....
Eu: Ce vrea sa zica Nanamy e ca nu am auzit cesul nu-i asa Nanamy?
Nanamy: Da asta s-a intamplat.
Zero: Vreti sa mergem la un film astazi dupa ore?
Kagome: Ce film?
Zero: Unul horror.
Eu: Scuze nu pot veni trebuie sa imi aranjez camera.*o scuza pt a merge in cealalta lume*.
Kagome: Dar tu Nanamy, poti veni?
Nanamy: Pai eu........
*Suna clopotelul*
Eu: Trebuie sa mergem la clasa avem test.
kagome: Pa!
Zero: Bye!
Ajungem in clasa. Eu ma mut in ultima banca ca sa nu se observe ca am palarie. *intra profa*
profa: Scoateti o foaie de hartie * blah, blah, test, blah, blah trece testul,blah, blah * Profa stransese testele si mai erau 5 minute din ora. Fix atunci a intrat Directorul. * Am uitat ca astazi aveam inspectie* . Directorul se plimba printre randuri si se apropria de mine.
Directorul: Domnisoara da-ti acea palarie jos imediat, ca nu ploua in clasa.
Am incremenit si nu mai stiam ce sa fac. Daca imi dadeam jos palaria mi s-ar fi vazut urechile.
Atunc un coleg mai prost mi-a dat jos palaria. Mi-am pus repede mainile in cap si am tipat:
Eu: Nu va uitati!!!!
Directorul: Nu trebuie sa tipi domnisoara. Nimeni nu o sa se amuze de proasta igiena al parului tau. *toti au inceput sa rada*. Mi-am dat seama ca urechile de vulpe disparusera. *soneria*
Directorul: Puteti iesi in pauza.
Dupa acea intamlare nu am mai facut nimic, doar am asteptat sa treaca orele si sa merg acasa. " Nu am nevoie de Ki-ja ala sau cum il chema. Deja mi-a trecut."
Orele se termina si merg direct acasa. Dupa o zi ca asta ma bag direct in pat. Mama nici nu s-a intrebat ce s-a intmplat cu mine ieri. Imi era asa de somn incat am adormit instant.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

*descriere personaje secundare*

Nume: Kagome Mukami
Varsta: 16 ani
Personalitate: E de treaba dar cateodata devine enervanta fiindca ma tot sacaie la cap sa-mi fac un iubit fiindca ea are. Ii place Nutella. <<FAN NUTELLA>>
Hobby-uri: Muzica, lenevit si filme
Alte info: anul 2 de liceu in clasa B (eu sunt in A)
* imagini sugestive*

 <<FAN NUTELLA>>Hobby-uri: Muzica, lenevit si filmeAlte info: anul 2 de liceu in clasa B (eu sunt in A)* imagini sugestive*

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Nume: Zero Sakamaki
Varsta: 17ani
Personalitate: este putin emo si rebel si vrea sa o cucereasca. E destul de bland dar se infurie repede si se i-a la bataie.
Hobby-uri: Se uita la filme de groaza si face rap.
Alte info: Anul 3 de liceu.

Alte info: Anul 3 de liceu

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Asta a fost capitolul daca va placut nu uitati sa votati sa adaugati in biblioteca si sa asteptati urmatorul capitol.
♡♡Bye!♡♡

My Demon LifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum