Capitolul 4

7 2 0
                                    

Ma trezesc. Eram tot in cealaltă lume. Vroiam sa îmi iau la revedere de la kaede si Ki-ja dar observ va eram in cu totul alta coliba. Era asa curat si mirosea a cirese. Eram intr-un pat confortabil iar Ki-ja stătea pe jos putin mai departe decat mine.
Ki-ja: Buna dimineata! Trezestete si pregatestete, o sa se răcească mâncarea.
Eu: Tu ai facut astea?
Ki-ja: Normal am stat tot timpul si te-am protejat si m-am asigurat ca te simti bine.
Ma simteam putin flatata.
Eu: Dar inainte te purtai ca un nesimțit cu mine.
Mi se părea ca l-am călcat putin pe coada la propriu si la figurat. Isi trăsese coada de sub mine si isi deschise un evantai.
Ki-ja: Acum ca sunt familiarul tau totul s-a achimbat. Acum pot sa-ti mai fiu de ajutor cu ceva?
Eu: Poți sami spui cât e ceasul?
Ki-ja: 7:50 de ce?
*țipăt de ingrijorare*
Eu: Am sa întârzii la scoala din nou!!! Nu mai am timp sa merg sa ma schimb!
Ki-ja: Am eu o solutie.
Peste câteva minute eram îmbrăcată cu un kimono iar Ki-ja îmi făcuse părul in doar 5 min. Era 8:20 am.
Eu: Nu pot sa merg asa la scoala. Toți o sa rada de mine dar nu mi am timp. Am proiect a treia ora si inca nu stiu bine lectia!
Ki-ja: O sa vin cu tine.
Eu: Ai înnebunit, tu stai aici!
Ki-ja: Dar......
Eu: Niciun dar. Cum crezi ca o sa reacționeze ceilalți când o sa vadă ca ai urechi!
Am trântit usa fara sa il mai las sa spună ceva. Am plecat repede prin copac si am alergat spre scoala. Mai erau cinci minute din ora asa ca decid sa mai stau pana la pauză.* se suna* Incerc sa stau cât mai retras dar toți se uitau la mine fiindcă arătăm ca din vechea japonie. Dau peste Nanamy si Kagome.
Nanamy: Ce sa intamplat? Iar ai lipsit. Si cei cu hainele astea? *îmi face cu ochiul*
Kagome: De ceva timp te comporți ciudat.
Eu: Ammmm..... ciudat? In ce sens? Nu am nimic.
Kagome: Stiu ce se intampla aici!
Eu: Sti? Spun eu înghițind in sec.
Kagome: Nu te mai preface. Spune cum il chema? In ce clasa e?
Eu:Ammmm...........
Kagome: Haide stiu ca un iubit.
Eu: Iubit?
Nanamy: Iubitul tau pe care mi la-i prezentat mie nu mai stii? * intru in joc*
Eu: Oh da! Iubitul meu, care merge la alta scoala si are 17 si e anul 2 ca mine.
Kagome: Abia astept sa-l cunosc. Când o sa il cunosc si eu?
Eu: Pai.....Am...pai.......
* suna clopoțelul *
Kagome: Ne mai auzim, pa!
Eu: Pa!
Nanamy: Pa!
Ma uit la Nanamy nervoasă.
Eu: Iubit? La ce te gândeai?!
Nanamy: Doar nu vroiau sa ii spun despre urechi si cealalta lume.
Eu: Cred ca am scăpat de data asta.
Nanamy: Încă nu mi ai explicat cei cu hainele astea.
Ii explic totul in timp ce merg spre clasa. * Trece ora*. E pauza si trebuie sa repet pentru proiectul la istorie. Iar kimonoul asta era bun pentru prezentarea mea.
Eram in clasa si repetam, când Kagome varsa din greseala apa pe foile mele.
Eu: Kagome! Ce ai facut?! Acum cum mai invat?
Kagome: imi pare rau nu am vrut sa....
Eu: Ce ma fac acum?
"Poate iau o nota mai mare pe kimono"
Kagome curata apa care are curs pe jos. Imi cresc din nou urechi. Am avut noroc ca atunci clasa era goala iar Nanamy tocmai intrase si incerca sa imi atraga atentia in legatura cu urechile. Nu intelegeam nimic din limbajul ei din semne. Imi pun mana in cap si imi dau seama ca am urechi. Kagome se ridica si nu stiam ce sa fac.
Nanamy: Hey, Kagome!
Kagome isi intoarse capul spre Nanamy care ii distragea atentia. Vroiam sa merg la cuier ca sa imi palaria.
* in timp ce ma furisam*
Kagome: Buna, Nanamy!
Nanamy: Buna! Ce faci?
Kagome: Pai o ajutam pe Kiyoko sa curete apa pe care am varsat-o. Vrei sa ne ajuti?
Nanamy: Nu! .......adica ar fi mai bine sa mai stam putin aici.
*reusesc sa imi iau palaria*
Nanamy: Ce ar fi ca acum sa mergem putin afara.
* se suna*
Kagome: S-a sunat; mai bine mergem la locuri.
Toti elevii intra si se aseaza in banci. Kagome statea in banca din spatele meu.
* intra profesorul*
Profesorul: Luati loc. Acum sa vedem: Kiyoko Hattori are de prezentat un proiect astazi.
Merg in fata, destul de nesigura caci nu stiam aproape nimic.
Nu apuc sa spun nimic caci pe usa intra Ki-ja iar in spatele lui alti servitori care aduceau tavi cu mancare.
Eu: Ce cauti aici?!
Ki-ja: Ti-ai uitat pranzul asa ca am venit sa ti-l aduc.
* se uita la mine cu o fata nevinovata*
Profesorul: Poti sa-mi explici ce se intampla aici si cine este acest baiat deghizat in vulpe.
Eu: Eu .......pai ........eu...... el ....am el este prietenul meu de la alta scoala care a venit sa ma ajute cu proiectul.... da asta e. El joaca rolul unui demon iar eu al unei printese. Iar asta era mancarea care se servea pe acea vreme.
Profesorul:Se vede ca teai straduit. Te rog, incepe.
In timp ce servitorii imparteau pranzul meu, Ki-ja ma ajuta cu partea legendelor si traditiilor iar eu ma ocupam cat de cat cu partea politica si geografica.
*se suna*
Profesorul: Felicitari! Proiectul tau a fost incantator. Vei primi o nota buna.
Eu: Multumesc foarte mult.
* profesorul pleaca*
De fericire il imbratisez Ki-ja. El era comfuz.
Prietenele mele Kagome si Nanamy dar si toate celelalte fete se adunasera in jurul meu. Eu jenata ma deslipesc de Ki-ja.
Kagome: Deci el este iubitul tau? Sunt asa invidioasa pe tine. Imi faci cunostiinta.
Alta fata: Si mie!
Alta fata: Si mie!
Pana cand toate vroiau sa il cunoasca.
Eu: El nu e iubitul meu!
Alta fata: Deci inseamna ca e disponibil?
Nervoasa il iau pe Ki-ja de brat si mergem in spatele scolii ca sa scapam de multimea de fete.
Eu: Parca ti-am spus sa ramai acolo!
Ki-ja: Daca nu eram eu nu te descurcai cu " proiectul" sau cum io zice.
Eu: Pai...nu conteaza m-ar fi descurcat si singura.
*ma transform din nou*
Ki-ja: Cred ca mai intai ar trebui sa fac ceva cu transformarea ta.
Poarta asta.
Imi puse pe mana o bratara.
Eu: Cei asta?
Ki-ja: Ceva care sa iti anuleze puterile. Atata timp cat stau langa tine pot mentine vraja.
*se suna*
Eu: nu poti veni cu mine!
Ki-ja: Dar dece? *fata nevinovata*
Eram nervoasa dar ma abtin sa tip la el.
Eu: Mai intai scapa de urechi si coada.
Un moment mai tarziu arata ca un om.
Ki-ja: Acum sa mergem!
Eu: Vin-o dupa mine dar sa nu atragi atentia! Nu vorbi cu nimeni! Iar daca intreaba cineva esti aici pentru a face o zi de proba! Acum haide sa sunat si o sa intarzii!
Ajungem in clasa. Ne mutam in ultima banca ca Ki-ja sa nu faca vreo prostie. Vine profesoara.
Profa: Mai intai o sa citim lectia, pe randuri. Totul a mers bine pana profesoara a ajuns la Ki-ja.
Profesoara: Cine esti tu? Nu te-am mai vazut pana acum.
*intervin*
Eu: El este prietenul meu Ki-ja Mogari care este aici pentru o zi de proba.
Profa: Bine atunci sa vedem ce știe. Citește următorul paragraf.
Ki-ja se uita la cuvintele din carte și nu înțelegea nimic având în vedere că nu știa limba actuala.
Eu: El și-a pierdut vocea și nu poate vorbi.
Profa: Bine atunci. Sa vedem cum scrie.
Când am auzit asta nu știam ce sa fac. Ki-ja era la tabla și nu înțelegea nimic din ce trebuie sa scrie. Fix atunci suna soneria. Orele se terminasera îmi iau ghiozdanul și îl iau nervoasa de brat.
Ki-ja: Ce tot faci?
Eu: Mergem acasă!
Ki-ja: Dar.......
Traversam strada fără să verific dacă vine vreo mașină. O mașină venea în viteză. Ki-ja sare și mă ferește din calea mașinii. El era peste mine și ne uităm unul la altul. Coada mea apăruse și îl cuprinse de spate. Era aproape sa ma sărute dar în acel moment m-am trezit din fantezie și l-am dat jos de pe mine.
Eu: Ce încercai să faci?!
Ki-ja a înroșit.
Ki-ja: doar verificam dacă ești bine atâta tot. Acum sa mergem. Își deschise un evantai și o luase înainte. Eu putin jenata îl urmez. Ajungem în fata templului și ocolim prin spate ca sa nu îl vadă mama. Ajungem lângă copac.
Eu: Stai aici! Și daca vezi pe cineva ascundere.
Am mers în dormitor sa imi iau provizii. Niște haine, cipsuri, suc, și altele. Ies pe ușă. Nu știu unde era era toată lumea căci casa era goala. Ma duc la copac și îl văd pe Ki-ja stand cu o pasare pe mana uitându-se la ea destul de ciudat.
Eu: Haide!
Ki-ja: Ce ai în geantă?
Eu: niște provizii. Acum haide.
Intram prin copac și ajungem în cealaltă lume deja era seara.
Ne îndreptăm către sat. Kaede ne aștepta în cabană.
Ki-ja: vin-o după mine.
Eu îl urmez către acel templu de pe deal.
Ki-ja: poti sta aici dacă vrei.
Eu irosesc. Intru înăuntru. El se duse în altă cameră mea și îmi aranja camera cat timp eu ma schimbam în altă cameră. Îmi era extrem de somn. Ma bag în pat iar Ki-ja stătea lângă mine.
Eu: Tu nu dormi?
Ki-ja: sunt bine.
Ma pun să dorm dar nu pot. Stăteam întinsa dar nu dormeam. Deodată simt cum Ki-ja ma învelește. Nu scot niciun cuvânt. Trag cu ochiul și el pleacă într-o altă cameră. Îl urmăresc și îl văd intrând într-o încăpere. Acolo sărută o vaza care avea capac.
Se ridicase. Eu ma grăbesc repede și merg în pat. Se așezase din nou lângă mine. Reușisem într-un final să adorm. Dar ma gândeam la acea vaza.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Acesta a fost capitolul dacă va plăcut nu uitați să votați si sa comentați.
~~bye!~~

My Demon LifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum