Je 8 hodin večer. Sedím v 1+1 bytě u počítače a prohrabuji si moje dlouhé hnědé vlasy. V té chvíli sahám na myš, klikám na Google chrome. Do klávesnice mé prsty ťukají O......M........E.....G....L...E. Nemám si s kým povídat Adriana beztak usnula s Chloe a dál nikoho nemám. Sedím tam už hodiny a asi to vypnu a půjdu spát. Na Omegle jsem si s nikým nepopovídala jenom samí úchyláci. ,,Cvak" ,,Cvak" Přepínám a ještě doufám , že tam bude normální člověk . A koho jsem tam neviděla? Nebyl to normální člověk ale ani uchyl. Justin Bieber. Je to vůbec on? Odhodím si vlasy na stranu a hned začnu mluvit aby mě nepřepl.
-Ahoj.
- Ahoj. Jak se máš?
- Dobře. Usmála jsem se. Jsi to opravdu ty?
- Ano celý ve své kráse, a když víš jak se jmenuji já, prozradíš mi tvé jméno?
- Já jsem Emma
Usmála jsem se cítila jsem se trapně. Věděla jsem totiž že se začínám červenat. Snažila jsem se zakrýt rukou a omylem jsem zmáčkla myš na new. Marně jsem se pokoušela pře-klikávat jestli ho ještě nenajdu. Cítila jsem se opravdu špatně.
Co si o tom myslí Justin?
Sedím jen tak na Omegle. Potkal jsem tam totiž jedinou dívku která nebyla pervezní a k tomu mě překlikla první. Jmenuje se Emma dál bohužel nevím. Nemůžu na ní přestat myslet. Chtěl bych se jí zeptat proč to přepla první. Na facebooku je milion Emm a některé k tomu nemají ani profilovou fotku . Myslím že se dnešní noc nebudu nudit.
*********
Ráno jsem se probudil propiskou přilepenou na čele. Vzdávám to, jí nejde najít. Uvařil jsem si kafe , obvolal agentku jak to vypadá s koncertem v New Yorku. A dále jsem pokračoval v hledání mojí Emmy. Já vím říkal jsem něco jiného ale... Emmička... Emma Stévová .... Em ma.... Ema Brown A mám ji. Nemůžu tomu uvěřit , že jsem ji našel po více šesti hodinách. Trošku mi na ni něco nesedí. Jenom deset přátel na fb? Chtěl jsem si s ní popovídat jako normální člověk. Založil jsem si fake fb účet - Billi Ben. Trapný jméno já vím. Chcete pozvat uživatele Emma Brown do přatelství ? Ano chci.
ČTEŠ
Messenger/J.B./
FanfictionCo když Justin Bieber neví kde si má najít normální holku? skončí s kariérou aby mohl žít osobní život? To se dočtete v mojí fanfikci :-).