Osobně

125 9 1
                                    


Emma:


Koncert skončil a já smutně odcházela. Podívala jsem se na Adri. Adri mi řekla proč jsem smutná, když ještě k němu jdeme pro podpis. Prohrábla jsem si vlasy a v duchu jsem si myslela a doufala v to, že tam budeme jenom my dvě. Ale bohužel jsem se mýlila byla tam taková malá řada. Něco jako když jdete do hypermarketu a čekáte u pokladny. Co bylo dobré, bylo to, že jsme byli poslední, takže jestli neměl na každého vyhrazený čas mohl by s námi být déle. Je mi horko nevím co se to se mnou  děje. A nechápu ani moje pocity, jako kdybych se zbláznili a pohybovali se 100X rychleji. Vnímala jsem i trapné ticho co se neslo mezi mnou a Adrianou. Asi bych ji měla něco říct. Ale co? Ať začne ona.



Co si o tom myslí Justin:


Dozpíval jsem a ještě jsem zazpíval novou písničku jako plusko. Ale další už jsem nemohl, bylo mi špatně a potřeboval jsem sprchu. Po koncertu jsem měl půl hodiny pauzu než půjdu podepisovat.Osprchoval jsem se, učesal a navoňal voňavkou. Ani nevím jak se jmenuje v takových věcech se nevyznám. Mám chvilku čas tak mě napadlo napsat na twitter. Napsal jsem tam: ,,Dnes si konečně promluvím s mojí vysněnou " a k tomu nějaké ty hastagy.Nevím proč jsem to tam psal, asi jsem se zbláznil, nebo se nemohu dočkat. Už mě můj manažér volá ať jdu , že holky už se nemůžou dočkat. Jsem z toho když mě mají rádi šťastný, ale mohli by si se mnou i promluvit a né jenom fotku a milion podpisů na tělo,na fotku, oblečení atak. Všiml jsem si , že Emma je poslední. Tak budu mít více času na to abych jí pozval na oběd nebo jenom na zmrzlinu.

                                                            ******************

Už je na řadě:

: Ahoj

Emma : Ahoj

-Dneska jsem ti zpíval že.

-Jo a usmála se

-Neviděli jsme se i na omegle?

-Joo

-A tys mně vypla že? proč usmál se a trošku se mu i začervenala líčka

-To nebylo naschvál

                                                          ***************

Tak jsem jí podepsal fotku a vyfotil se s ní a její kamarádkou. Strašně jsem se styděl. Byl jsem v rozpacích , protože já se nikdy nestydím vždyť vystupuji před desítky tisíci lidmi. Tak jsem na fotku kde jsem jí dal podpis napsal ať mi zavolá a číslo k tomu jsem to uzavřel srdíčkem. Tak teď už jenom budu doufat že mi zavolá. Stejně už odchází nic s tím nemohu dělat. 



Co si o tom myslí Emma:


Jsem šťastná že věděl že jsme si spolu volali na omegle. Na zpátek domů z koncertů jsme jeli autobusem. Při čekání na zastávce jsem si prohlížela fotku z podpisem. Adri stála na proti mně a dívala se na mně. Po chvilince jel bus  a kolem bylo spoustu holek které asi taky jeli s koncertu, vzala jsem Adri za ruku a probírala se davem lidí. Stihli jsem to byla jsem v autobuse a hle jízdenku v kabelce. Našla jsem ji,ale co jsem nenašla byla fotka s podpisem. rozbrečela jsem se, asi se na mne ti lidi v buse dívali. Mně to bylo jedno, řekla jsem to Adri že jsem to tratila. Ona se mně zeptala jestli jsem si všimla co-bylo na druhé straně. Prý tam bylo srdíčko a něco v něm napsané.





Děkuji za přečtení dalšího článku, který vyšel trošku víc později :-) za to se omlouvám.  A zase budu moc ráda za votes a tak . Děkuji Deli :*

Messenger/J.B./Kde žijí příběhy. Začni objevovat