Aby jsme byli ready přespala u mně Adriana. Koncert začíná v jednu a z autogramiádou končí v sedm hodin odpoledne.
******
Vstala jsem docela pozdě v jedenáct hodin, probudilo mě totiž ta krásná vůně z kuchyně. Je dobré mít někoho, kdo se o vás postará. Vstala jsem a sedla si na židli. S Adrianou jsme si tak krásně povídali, že jsme zapomněli na čas. Úplně jsme se vypli a zavzpomínali na ty staré dobré časy. Kdy jsme ve školce hrávali na kuchyňku a na nevěsty. Cítila jsem se úžasně.
Co si o tom myslí Justin?
Justin Justin I love you . V sedm hodin mě vzbudil dav fanynek. Zavolal jsem soukromou ochranou službu aby je nějak sklidnili. Měl jsem domluveno s mamkou , že se naobědváme a pak půjdeme zpívat, ale do deseti mi zbývali necelé tři hodiny. Atak jsem si procvičoval hlasivky ÍA ÍA.
******
,,Justine vstávej" Volala mamka. Asi jsem usnul před zrcadlem. Bylo jedenáct hodin a mamka se mi omlouvala, že přišla pozdě. Nemeškali jsme a hnedka vyrazili se naobědvat. Nebyl čas a proto jsme zastavili u okénka McDonaldu. Já si dal salát ať mi to nedělá neplechu v žaludku. Ani jsem si nevzpomněl na Emmu neměl jsem čas. Ale teď co dělá? Jak se cítí? Přijede vůbec? To byli moje otázky nad kterými jsem přemýšlel.
Co si o tom myslí Emma?
Je 12:15 Adriana myslela že tu nebude fronta. Ale postavili jsme se na tu frontu kde nikdo nepředbÍhal , a tak jsme byli během chvilky na řadě.
MUŽ: Vstupenky prosím.
Emma: Tady a podala jsem mu je
MUŽ: Slečny vy máte V.I.P to musíte jít na druhou stranu
To není možné. ,,Adri promiń já to nevěděla" ,,Za co se omlouváš?" ,,Za to že jsme čekali zbytečně v řadě." ,,,Prosím tě i kdyby to byla tvoje, vina což není, tak ti dlužím víc" Dobře . Tak bylo 12:50 a pořád jsme nebyli uvnitř. Slyšela jsem hudbu. S Adri jsme se na sebe podívali a hned jsme věděli co máme dělat. Běžet. Běželi jsme jak to nejrychleji šlo. Sekuriťák už chtěl zavřít . Nakonec jsme se dostali dovnitř. Byla to jenom před-kapela co jsme slyšeli . Nevím jak se jmenujou neznám je. Už jsme stáli já pevně držela Adri za ruku a strašně jsme spolu řvali JUSTIN JUSTIN. Přišel a zpíval WHOT DO YOU MEAN. Fakt super, ale víc se jsem se těšila na love your self. Vyděla jsem jak některé holky omdlévají kolem mě- že prý se pořád dívá na ně. Ale já jsem si myslela že se dívá na mě. Nebyla jsem vy-jímkou i Adriana si myslela že se dívá na ni. Začal zpívat love your self. Doopravdy jsem málem omdlela. Nějací dva lidi mě volali. Tak jse k nim přišla a oni mi řekli , že budu jeho vyvolená nebo co. Někde mě vedly a pak mě vyhodili na pódium. Justin si pro mě přišel. Pěkně se smál vypadal jinak než na fotkách. Zpíval Baby.Pořád mě držel měl spocený ruce. A pořád se na mně díval a usmíval se. Dokonce si myslím že mu vypadli slova, ale fanoušci mu zase pomohly dostat se do role. Já jsem se smála a brečela zároveň . Odhodila jsem si vlasy do-zadu. Justin mi dal pusu a kytici pak mě odvedl zpět k Adrianě. Byla jsem v šoku a brečela jsem strašně moc. Všechny holky se na mně závistivě dívali.
Co si o tom myslí Justin?
Řekl jsem ať na písničku Baby vyberou Emmu. Vážně to udělali. Byla jiná než na fotkách, trochu se červenala a já zapomněl slova ještě že mi fanoušci pomohli. Jinak vím že jsem jí dal vip lístky tak potom ke mně přijde pro podpis tak si promluvíme.
Ták 604 slov myslím že je to na mně dost dlouhé. Jinak se omlouvám za mojí malou aktivitu. Příští kapitola bude zase nějak za týden. Strašně moc si vážím že čtete můj příběh a dáváte votes :-) i když na poslední kapitole byl jenom jeden. Takže nevím jestli se vám příběh líbí . Deli
ČTEŠ
Messenger/J.B./
FanfictionCo když Justin Bieber neví kde si má najít normální holku? skončí s kariérou aby mohl žít osobní život? To se dočtete v mojí fanfikci :-).