Hodně jsem litovala toho , že jsem si fotku neschovala dříve. Nadávala jsem si. Pozdě večer v posteli jsem nemohla usnout. Myšlenky mi lítali se a tam. Vstala jsem hodila na sebe župan a jela na tu "onu" zastávku. Fotka tam ,ale samozřejmě nebyla. No to jsem mohla tušit zanadávala jsem si do večerní temnoty.
*******************************************
Ráno jsem zaspala. Bylo 10 hodin. Radši jsem ani nešla do práce a nechala to vše na Adri. Uvařila jsem si můj čajíček se sesbíraných pampelišek a kopřiv, sedla si k televizi a ten nejpohodlnější gauč co kdy byl a zapla televizi. V televizi hrála nejrozkošnější pohádka Ledové království. Mezi reklamami, které byly vážně dlouhé jsem kontrolovala Biliho jestli není on-line. Po druhé reklamě jsem už dále nechtěla čekat a napsala jsem.....
Emma Brown- Ahoj.
Po chvilce si zobrazil a napsal.....
Bili Ben- Ahoj:-) Jak ses včera bavila?
Emma Brown- Bylo to úžasný, škoda že si tam nebyl.
Bili Ben- Hlavně že sis to užila
Emma Brown -♥♥
Bili Ben- A co autogramiáda?
Emma Brown- Dal mi krásnou fotku s podpisem jenom-že jsem ji stratila.. A víš co mi řekla Adri :)( ?
Bili Ben- Adri?
Emma Brown- Kamarádka, s ní jsem tam šla.
Billi Ben- No a co ti řekla??
Emma Brown- Že prý na druhé straně bylo srdíčko a v něm něco napsáno.
Billi Ben- Třeba ti tam napsal telefonní číslo:-)
Emma Brown- Nedělej si z toho srandu, večer jsem kvůli toho nemohla usnout.
Emma Brown- Ty bydlíš v Bostonu že?
Billi Ben- jj
Emma Brown- Škoda chtěla bych s někým novým zajít na kávu a pokecat si.
Billi Ben- Znám někoho takového kdo bydlí v New Yorku. Chceš to domluvit?
Emma Brown- Ja nevím :-) Takové rande na slepo to nemám ráda:D
Billi Ben- Neboj se je to příjemný kluk. Pak ti napíšu.
Co si o tom myslí Justin?
Nejdřív mně naštvalo, že ztratila moje číslo, ale pak svitla moje druhá naděje. ♥♥
Další kapitolka po sto letech. Jak se vám líbila? Když tak dejte votes abych věděla. vaše deli♥
ČTEŠ
Messenger/J.B./
FanfictionCo když Justin Bieber neví kde si má najít normální holku? skončí s kariérou aby mohl žít osobní život? To se dočtete v mojí fanfikci :-).