BÖLÜM 3

98 11 0
                                    

Üstümü giyinip kapıya bakmaya gittim kapıyı kıracakmış gibi çalan kişi umurumda bile değildi yavaş yavaş aşağıya indim ve kapı deliğinden kim olduğuna baktım ve bir anlık herşeyi unuttum.

Anneeee... Babaaa... diye bağırarak kapıyı açtım ve ikisinin de boynuna sarıldım.

-"Neredesin kuzum bişey oldu zannettik."

-"Müsait değildim canım annem."

Annem ve babam İzmir'de kalıyorlar, babamın işleri yüzünden geçen sene İstanbul'dan ayrılmak zorunda kaldılar ve tabii ki benden de, beni de götüreceklerdi ama ben istemediğim için onlarla gitmedim biraz zor olsa da iknâ ettim İstanbul'da kalmayı.

"Ben size şimdi bir Türk kahvesi yapayım." diyerek mutfağa koştum az da olsa keyfim yerine gelmişti, her şeyi az bir süre de olsa unutmuştum; ikisinin sayesinde...

Türk kahvelerini içeri götürdükten sonra ikisinin de ortasına oturup ikisine de sarıldım, ikisinin de kokusunu çok özlemiştim.Telefonumun çalmasıyla telefonumu aramaya başladım. Telefonumu sıkıntıdan patlamamak için gece açmıştım ama daha çok canım sıkılmıştı çünkü sadece Furkan'dan 38 arama vardı ve daha çok üzülmemek için numarasını engellemiştim.

Telefonu bulunca Tuğba'nın aradığını gördüm ve hemen açtım.

-Canım nasılsın?

-"Daha iyi çünkü annem ve babam geldiiii" dedim biraz bağırarak ve karşı tarafta sessizlik oldu. Tuğba annemi ve babamı çok severdi, annem ve babamda onu..

-"Tuğba orada mısın?"

-"Almira sen daha önce ne dedin?" dedi sevinç çığlığı atarak.

- "Annem ve babam gelddiiiiii gel hadi buraya" dedim ve "Ayy inanmıyorum hemen geliyoruum. " deyip telefonu kapattı.

Birkaç dakika sonra kapı çaldı koşarak kapıyı açtım ve karşımda Furkan'ı gördüm tam kapıyı kapatacak iken kapıyı tuttu;

-Sadece 2 dakika lütfen.

Benim daha yeni olan moralim şimdi -1'e düştü ve içeride annem ve babam olduğu için daha fazla karşı gelemezdim anahtarı kapıya takıp kapıyı yavaşça kapattım ve onu dinlemeye başladım;

- "Özür dilerim."

-Ne için beni paramparça ettiğin için mi?.. Bana oyun oynadığın için mi?.. Buğra bunları söylerken ben duymasaydım devam mı edecektin oyun oynamaya ha..? Beni resmen kullandın, seni bir daha görmek istemiyorum..
Tuğba'nın geldiğini gördüm ve Furkan'a yeniden dönüp:
"Sen gelmeden önce biraz düzelmiştim artık bana zarar veriyorsun.. Arama... kapıya gelme... artık ben seni hayatımdan çıkaracağım sen de beni... dedim ve Tuğbaya doğru koşmaya başladım gözlerim dolmuştu. Bu arada Furkan da gitmeye başlamıştı eve gelene kadar olanları Tuğbaya anlattım; 

-"Çok iyi demişsin bundan sonra seni rahatsız etmez."

-"Bilmiyorum Tuğba, iki hafta sonra okul açılıyor peki o zaman ne yapacağız... İkimiz de aynı sınıfta görmezden gelemeyiz ancak görmezden geliyormuş gibi yapabiliriz.. Offff neden ya nedennnn.Bu konu daha fazla devam ederse ikimiz de ağlayacaktık bu yüzden hemen konuyu değiştirdim;

-"Babanla konuştun mu?"

-"Hayır, ofiste değildi.. Hem kendi gel diyor hem de ofiste olmuyor ben de onu anlamıyorum."

-"Hımm ne konuşacak acaba ben bile merak ettim. Neyse annem ve babam olanları bilmiyor."dedim ve Tuğba Tamam anlamında göz kırptı.

Kapıyı açınca Tuğba koşarak "Bahar sultan gelmiiş" dedi ve içeriye girdi. annemin boynuna sarıldı ve annemden ayrılınca babama "Adnan amcamm gelmiş" diyerek de sarıldıktan sonra hep birlikte oturup sohbet etmeye başladık, akşam olmuştu akşam yemeğini yedikten sonra babam haberlere bakmaya başlamıştı ve telefonu çaldı telefonu açıp telefonun karşısındaki kişiyi dinlemeye başladı bir iki dakika sessizce dinledikten sonra "Tamam bir iki güne gelirim." diyerek kapattı telefonu.

-"Nereye daha yeni gelmiştiniz babacım."

-"İşler yoğun bu aralar kızım, bir iki güne gitmemiz lazım." dedi ve ben de somurtarak oturmaya başladım Tuğba birkaç kez babamla yüz ifademe güldükten sonra kalkarak;

"Ben gideyim artık." dedi önce anneme sonra da babama sarılarak kapıya yöneldi ben de onu uğurladıktan sonra annem ve babama misafir odasını hazırladım onlar uyurken ben yatakta düşüncelerden uzaklaşıp bir türlü uykuya dalamıyordum. Ne yapacaktık okul açılınca..? Nasıl unutacaktık olanları..? Ne zaman kalbimizin ağrısı geçecekti..?

Tek Hece "AŞK"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin