"Dede ben çıkıyorum!" diye içeriye bağırdım.
"Tamam kızım. Allah zihin açıklığı versin." diye bağırdığında kapıyı açıp dışarı çıktım.
Pera ve Semih arabada beni bekliyorlardı. Çıktığımı görmemişlerdi sanırım. Çünkü hala konuşuyorlardı. Ve Pera önde oturuyordu.
Önde oturuyordu! Önde! Oturuyordu! Önde! Benim yerimde!
Yavaş yavaş Pera'nın olduğu tarafa yaklaşmaya başladım. Önünde durduğumda beni hala görmemişti. Kapıyı açtığım gibi Pera'yı dışarı çektim.
Dalgınlığından olsa gerek hiç zorlanmamıştım. Ve Peracık şuan yerde bana sövüyordu.
"Lan! Mal! Göt beyinli! Beyinsiz! Seni.." Maalesef ki söylediklerinin devamını söylemeye terbiyem müsaade etmiyor.
Kahkaham iğrenç seslere dönüşmeye başladığında sustum.
Bir anda içeriden anırma sesleri geldiğinde gözlerim kocaman açıldı ve hemen kafamı içeti soktum. O sesler Semih'ten mi gelmişti?! Kafamı soktuğum an anırmalar kesilmişti ve Semih'in yüz ifadesi.. Neyse boşverin.
"Kaldır lan beni! Götümü hissetmiyorum! Ah sırtım! Lara bittin sen bittin! Seni nasıl öldüreceğim biliyor musun?!" deyip sustu. Düşünüyor gibi yukarı bakıyordu. "Şuan ben de bilmiyorum. Ama emin ol çok kötü olacak!" dediğinde sırıttım ve kafamı salladım. Tabii ki de kaldırmayacaktım.
Öpücük atıp arabaya bindiğimde çığlık attı. Pera'nın çığlıklarına Semih ve ben alışkındık. O iğrenç tiz ses.. Benim açımdan pek sorun yoktu ama mahalle birazdan intihar edebilirdi ve dedem.. Dedem de Pera'nın çığlıklarına aşinaydı ve tanırdı.
Tanırdı..
"Semih çabuk sür arabayı!" diye bağırdığımda Semih birden kornaya bastı. "Ne bağırıyosun kızım?! Tövbe tövbe! Ne oldu?"
"Sür arabayı çabuk! Hadi!" diye bağırdığımda ağzıma vurdu. "Pera dışarıda. Binsin gideceğiz zaten. Ne oldu birden?" dediğinde dışarıya baktım. Pera hala yerdeydi. "İn de bindir şu salağı. Dedem dışarı çıkabilir her an."
"Sabır Lara. Sabır." dediğinde tatlı tatlı gülümsedim. Semih hemen kafasını çevirdi ve dışarı çıktı.
Semih Pera'yı kaldırıp arka koltuğa oturttuğunda Pera saçıma yapıştı.
"Bıraksana lan! Semih! Yardım et Semih!" Semih söylene söylene kapıyı tekrar açtı. "Ne çektim sizden be?!" dediğinde Pera saçımı bıraktı ve ikimiz aynı anda "Yürü git o zaman!" diye bağırdık. Semih iki elini de kaldırıp "Bir şey demedim. Tamam sakin." dediğinde sırıttım. Pera ile yumruklarımızı tokuşturduk ve önüme döndüm.
Semih de arabaya bindi ve okula gitmeye başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇİKOLATALI SÜT
Teen Fiction"Bence sen nedenini biliyorsun." dediğinde kafamı itiraz edercesine sağa sola salladım. Bu kez kaçmasına izin vermeyecektim. +Hayır. Bilmiyorum. Nefesini bıkkınca dışarı üfledi. Neden bu kadar inat ediyordu ki? Sadece söyleyeceğin iki kelime. Söyle...