Autor
Evermoore. Cel mai ciudat oras din lume. Bine, nu era chiar asa de ciudat pana cand a ajuns Violet in oras. Este plin de creaturi. Dar ele sunt pe cale de disparitie.
De aceea soarta a adus.o pe Violet din nou in oras. Ea este speranta orasului. Ea si cel mai puternic vrajitor. Adica Jacob. De ce sunt ele pe cale de disparitie ? Ei bine, inca nu sunt dar daca vanatorii reusesc sa castige razboiul vor fi.
In timp ce Violet fugea spre casa lui Loren iar Jacob fugea spre intalnirea vanatorilor, in mijlocul padurii, intr.o frumoasa poienita ceva urma sa se intample.
In pamant se facu o crapatura adanca din care incepusera sa iasa mii de ingeri cazuti si de demoni iar in cer lumina orbitoare predomina. De unde ingeri coborau pe pamant.
Prima lupta a fost purtata intre ei dar ingerii au pierdut fiind invinsi de intuneric. Ei au urcat rapid inapoi in cer lasandu.i pe demoni afara. Demoni preluand controlul orasului.
Violet
Fugeam. Numai puteam dar fugeam. Nu am vrut sa fac o vraja de teleportare pentru ca asa pierdeam legatura cu Jacob. Nu imi venea sa cred ca eram suflet pereche cu un vanator. Si pe deasupra m.a si mintit. A spus ca aberez.
De aceea in timp ce el facea potiunea pentru intalnire eu am facut o vraja de legare. Asa stiu tot ce gandeste si vad tot ce face. Ajung insfarsit la casa lui Loren si fug direct la subsol unde deja se stransesera toti.
- Lume fiti atenti ! Avem doua probleme mari si o veste buna ! Cu care sa incep ?
- Cu vestea buna ? spuse Ben regele varcolacilor
- Stiu unde se acund vanatorii si tot ce fac ei !
- Si vestile rele ? intreaba cu frica in glas Cam.
- Sunt suflet pereche cu unul dintre ei si ceva rau se va intampla.
Si fix cand am terminat de vorbit de afara se aud tipete de agonie.Jacob
Ok. Asta cred ca a fost cea mai proasta idee. Am obosit de numai pot. Imediat cum intru in vizuina ma duc la Angelo, nervos. Il iau de gulerul tricoului si il lipesc de cel mai apropiat perete.
- Spune ce ai facut aseara pana nu te fac scrum dintr.o singura miscare a mainii ! spun eu nervos.
- Doar m.am distrat putin ! rase el zgomotos parca nefiindu.i frica de mine.
- Cu cine m.ai exact te.ai distrat ?
- Cu parintii mici tale eveline. Si vad ca deja ati facur vraja de intalnire. Ce fraier esti ! spune el, marele vrajitor, destept.
- De ce sunt fraier ? il intreb curios
- Pentru ca ti.a facut o vraja de legare, nu degeaba este cea mai puternica evelina.
- Ai dreptate. De aceea nu am putut face vreo vraja pana acum. Pentru ca ea era in capul meu. Deci inseamna ca s.a intamplat ceva grav.Iar atunci s.au auzit de afara tipete de agonie.
Autor
Toti iesisera afara. Vanatorii ramasesera uimiti iar creaturile erau gata de atac. Singurii vanatori care au plecat in lupta alaturi de ceilalti au fost cei cu puteri. Vanatori, vampiri singuratici, varcolaci fosti alpha, hibrizi.
Lupta incepuse. Din moment in moment se putea intampla orice. Ingerii puteau sa castige. Evermoore-ul putea sa castige. De ce nimeni nu a prevestit asta ? Oare Violet isi pierduse din puteri ? Nu. Asta era imposibil.
Oare Jacob o afecta ? Nu. Nu avea cum. Altfel si in lupta nu mai avea puteri. Ceva era ciudat. Lumea nu avea aceleasi puteri. Erau mai slabe. Era clar. Blestemul se marea. Trebuia sa inceapa deja sa invete sa dezlege blestemul. Altfel nu vor mai avea puteri. Vor fi terminati.
Heii lume. Capitol nou. Stiu am intarziat o zi. Imi pare rau ! Sper sa va placa.
CITEȘTI
Evermoore
FantasyEvermoore este un orasel mic de la marginea Londrei. Bine. Din pusietatea Londrei. La o prima vedere este un oras normal dar cand te afunzi cu adevarat in el vei afla ca este plin de secrete. Violet Change este o adolescenta normala care se muta in...