Capitolul 2

93 7 0
                                    

Autor

Toate fintele din oras erau agitate. De seara trecuta cand micul Joseph s.a intalnit cu Violet totul a luat.o razna. Este adevarat. Cu totii o asteptau dar ceva oribil se apropie. Stiau ca Loren o va antrena dar daca pericolul avea sa vina inainte ca ea sa fie gata si sa isi poata controla toata puterea de evelina ?

Evelinele erau niste fiinte sfinte. Erai o evelina din totdeauna doar ca erai nenascuta. Ca sa fii o evelina nu trebuie mostenesti asta. Ti se ofera acest dar doar tie. Dar, nu erau singurele fiinte supranaturale. Evermoore nu era un oras normal. Era un oras plin de magie si fiinte supranaturale. De la vrajitori, vampiri, varcolaci pana la mumii, spiridusi si multe altele.

Daca ajungeai acolo nu mai puteai pleca. Ce nu stiau Vio si Cam era ca motivul pentru care s.au mutat inapoi nu cel pe care il stiau ei. Mama lor a fost atrasa de blestem inapoi. Nu era simplu sa il rupa dar, odata ce va afla de el, Vio va face orice sa il rupa. L.ar fi rupt vrajitorii de multa vreme dar singura care poate face asta este evelina suprema.

Lumea depinde de ea de aceea toata lumea era agitata. Spiridusii isi faceau provizii, vrajitorii invatau noi vraji de lupta, vampirii se pregateau de lupta si rugau vrajitorii sa le faca vraji protectoare, varcolacii isi antrenau puii sa fie gata de atac. Toata lumea magica era gata de razboi.

Era ceva ce ei stiau dar nu voiau sa spuna. De ce ? Le era oare frica de ce se va intampla ? Poate... Pana atunci sa revenim la Violet...

Violet

Rasaritul soarelui de dimineata m.a prins treaza , gata sa plec spre Loren. Deabea astept sa aflu mai multe despre mine. Adica voi nu ati fi entuziasmati sa aflati mai multe despre voi si istoria voastra si a orasului in care locuiti daca ati afla ca sunteti o fiinta supranaturala ? Eu sunt.

Ma ridic din pat si fug in baie. Imi fac rutina luandu.mi ceva lejer. Cobor jos unde dau de Cam, mama, tata si Chris in sufragerie si cu inca cateva persoane printre care si Loren. Cand o vad ma arunc pe canapea langa ea si incep:

- Deci... Loren.... Ce inseamna sa fi o evelina ? Ce puteri am ? Mai sunt si alte fiinte supranaturale in oras ? De ce este tot orasul asa ciudat ? De ce toata lumea trebuie neaparat sa se intoarca inapoi aici ? Si... De ce se holbeaza toti acesti oameni, pe care nu ii cunosc, la mine ? inchei eu seria de intrebari respirand sacadat pentru ca am vorbit neintrerupt.
- Pfoai... M.ai bulversat... spune Chris
- Draga Vio... incepe Loren. Sa iti raspund la ultima intrebare. Toti acesti oameni sunt sefii tuturor creaturilor din oras. spune ea linistita chiar daca dupa ce a spus ,, creaturilor " s.au auzit niste hei-uri din partra celorlalti.
- Si ce creaturi mai exista ?
- Pai de la vrajitori, vampiri, varcolaci pana la spiridusi, sirene si multe altele. imi raspunde la intrebare Cam
- Wow...
- Si sa incepem... Iti voi spune o poveste. Sa fii atenta, aceasta este povestea Evermoore. spune Loren deschizand o carte de pe masa. Acum mii de ani toti eram liberi. Traiam prin toate locurile lumii. Faceam tot ce voiam. Dar a venit o zi in care un varcolac sa indragostit de o muritoare. Era indragostit pana peste cap de acea fata. Dar ea era defapt impotriva noastra. Era una dintre vanatori. El i.a spus totul despre noi. Slabiciunile noastre, puterile noastre, absolut totul. Intr.o zi a inceput razboiul. Au murit multi atunci iar vrajitori ne.au adus pe toti aici punand o vraja de protectie asupra orasului. Dar suntem toti aici, ca sa te antrenam, deoarece toti simtim ca va veni un nou razboi. Atunci, cand vrajitorii au pus acea vraja au fost protejati doar cei care credeau in cel mai puternic dintre noi, tu. Acum cei ce atunci nu au fost protejati vor sa se razbune si va trebui sa incepi sa te antrenezi.
- Ok...
- Ai alte intrebari ?
- Ce puteri am ?
- Ai cele 6 elemente, ai puterile vrajitorilor de aici si ai puteri vindecatoare si poti vedea fantomele si sa comunici cu ele.
- Bine. Imi puteti spune si mie ce sunteti toti ?
- Eu sunt vampir. spune tata
- Eu vrajitoare. spune mama
- Eu sunt evelina. spune Loren
- Eu varcolac. spune Chris
- Si eu sunt vampir. spune Cam.
- Deci doar eu nu stiam ce sunt ?
- Dap... spun stanjeniti ei.
- Ok. Acum trebuie sa incepem antrenamentele. spune Loren
- Atunci sa.i dam drumul.

M.am dus in bucatarie sa mananc ceva inainte si apoi am plecat in padure alaturi de Loren, Chris, Cam, mama si tata. Dupa doua ore am invatat cum sa imi controlez puterile, sa fac cateva vraji de lupta si sa ii vindec pe alti. Va intrebati cum am putut sa vindec pe cineva ? Pai Chris s.a transformat si i.a ranit pe toti, inafara de Loren, iar eu i.am vindecat.

Este ceva magic si o onoare sa fiu evelina suprema. Am inteles ce influenta am eu aspura acestui oras si o voi lua in serios. Sunt gata sa lupt in razboi. Cat de crunt ar putea fi el.

Heii lume. Capitol nou !! Sper sa va placa ! Asa cum am spus a venit astă seara. Sunt noua in categoria fantezie si sper sa fiti buni cu mine. Imi cer scuze pentru greselile gramaticale. Pup !!

EvermooreUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum