Capitolul 6

36 5 0
                                    

Autor

Ultima oara cand ne vazusem ramasesem intr.o dilema totala. Toti cei din Evermoore nu mai erau la fel de puternici. Violet lupta foarte greu. Era slabita, la fel ca toti ceilalti din sat. Ceva se intampla.

Blestemul devenea mai puternic. Sau vrajitori care erau de partea vanatorilor facusera o vraja de slabire. Nu se stia dar se putea afla. Nu murisera multi dintre cei din Evermoore. Dar nici dintre ingeri.

Lupta putea dura zile si nopti. Se luptau cu tot ce puteau. Dupa cateva ore ingerii incepeau usor sa cada. Toti deveneau mai puternici. Deci era clar ca fusese o vraja de slabire. Acum depinde cine o facuse. Violet trebuia sa afle. Va trebui sa afle si cum sa dezlege blestemul.

Pana atunci sa vedem prin ce peripetii mai trece frumoasa Violet din cauza chipesului Jacob...

Violet

Bun. Lupta s.a terminat. Dar am intrat in alt mister. De ce orasul asta este atat de ciudat ? Stim ca nu a fost vina blestemului ca puterile noastre au fost slabite. Cineva a facut o vraja de slabire. Dar acum dilema e, cine ?

Acum suntem toti in subsolul casei lui Loren ca sa discutam.

- Este clar ca un vrajitor din clanul vanatorilor a facut o vraja de slabire. Acum mai ramane sa vedem cine. Sa nu uitam ca ei il au pe cel mai puternic vrajitor. spun eu serioasa cand se facu liniste in camera.
- Da. Dar si noi avem o arma secreta. Tu ! Tu esti sufletul pereche al lui Jacob si te poti conecta cu el oricand.
- Venind vorba de asta... Nu stiu cum sa ma conectez cu el... spun eu stanjenita.
- Pai te invatam noi ! striga Chris si Cam.
- Ok. Atunci haideti sa ma invatati !

Si cu asta am plecat in sala de antrenamente pentru a nu se intampla nimic.

Autor

Orasul devenea pe zi ce trece din ce in ce mai ciudat. Lumea ba era slabita de abia putea merge, ba era extrem de puternica. Luptele deveneau tot mai grele.

Daca prima lupta a fost impotriva ingerilor cazuti, de acum inainte luptele vor fi intre vanatori si creaturi. Desi Evermoore-ul era un oras mic erau mii si mii de creaturi magice in el. In aceasta perioada critica toti se intorceau acasa.

Cei plecati erau atrasi inapoi de oras. Stiau ca avea sa se intample asta. Stiau ca atunci cand vremea razboiul o sa vina, o sa trebuiasca sa isi antreneze copii ca sa lupte. De aceea antrenamentele incepeau la varsta de 5 ani, ca atunci cand vremea va veni sa fie gata de lupta.

In Evermoore zilele deveneau prea scurte pentru antrenamente. Lumea se antrena tot timpul. Tor ce era frumos in Evermoore disparuse.

Si toate acestea numai cu venirea lui Jacob...

Jacob

Intalnirea clanului urma sa aiba loc in cateva ore. Trebuia sa aflam de ce ma afectase si pe mine vraja. Trebuia sa aiba efect doar la celelalte creaturi.

Violet stiu ca a simțit ca nu a fost vina blestemului ca am fost slăbiți. Stiu ca va încerca sa se conecteze cu mine dar mai stiu ca nici nu știe cum.

Acum sunt pe drum spre clan. Va urma o sedinta lunga. Ajuns sub pamant , pentru ca da, vizuina noastră e sub pământ, am fost asaltat de niste vesti noi.

Lupta se terminase si toți erau agitați si încurcați in hârtii. Planurile zburau in colo si in coace. Ori planuri bune ori planuri proaste. Emil a început sa urle la toți la ce nervos e. Acea vrajă la afectat si pe el si nu știe ce sa mai facă.

O Doamne... Nici nu vreau sa na gândesc la ce va urma..

Autor

Evermoore. Orașul creaturilor odată frumos a ajuns camp de lupta. Copii nu mai zburdau fericiți pe străzi jucând jocurile copilăriei. Copii se antrenau toată ziua ca sa fie gata de lupta.

Bătrânii nu mai ieșeau pe la porți sau prin parcuri. Batranii , care mare parte din ei erau vrajitori, repetau într.una vrăji de lupta pana nu se mai opreau.

Violet era inca in sala de antrenamente alaturi de Chris si Cam. A învățat pana acum cum sa se conecteze cu Jacob când vrea si cum sa își activeze puterile mereu. Acum urma sa fie învățată de către Loren tot ce trebuia sa știe in lupta.

Jacob era inca in sala de conferințe. Emil iar urla. De ce era toată lumea nervoasa azi ? Planurile se concepeau repede doar cu ajutorul lui Jacob. Fara el nu ar fi existat niciun plan terminat.

Ce se va întâmpla intre Violet si Jacob ? Se vor cuceri ? Vor întrece limitele războiului ? Vor opri războiul cu dragostea lor ? Aflați in următoarele capitole...

Heii lume. Vreau sa încep cu a îmi cere mii de scuze ca nu am mai postat. Am avut probleme cu tableta si am avut si examene, teze, campionat si nu am putut scrie. Stiu, stiu ca e scurt după atâtea săptămânii de nepostat dar scriu de pe telefon pentru ca sunt plecata si fix in acest moment m.au trăsnit ideile. Ok. Ne vedem data viitoare vrăjitori si vrăjitoare...

EvermooreUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum