Capitolul 7

8 2 0
                                    

Autor

Micutul orasel era sfaramat. Se vedeau urmele unei lupte crunte dintre vantori si creaturi. Luptele au fost si sunt dure. Tuturor creaturilor le era frica sa nu piarda. Dar asta era imposibil. O aveau pe cea mai puternica evelina.

Vanatorii erau umflati in pene. De ce ? Pentru ca castigasera pana acum toate luptele. Dar ei nu stiau ce ii aseteapta.

Violet se conectase la Jacob exact in mijlocul sedintei. Aflase tot ce trebuia sa stie. Acum stia toate planurile vanatorilor.

Luptele dintre ei erau impartite in mai multe categorii. La vest se luptau varcolacii si vampirii, la est, unde era lacul, se luptau creaturile apei, la nord se luptau gnomii, spiridusii si zanele, la sud se luptau spiritele si animalele iar in centru orasului se luptau vrajitorii.

Tot orasul aflase ca Jacob era de partea vanatorilor dar si ca este sufletul pereche al Violetei. Acum batranii stiau sigur rezulatul luptei. Totii batranii spuneau ca blestemul o sa fie rupt de iubirea lor.
Dar asta ramane de vazut...

------------- dupa  3 ore de lupta-----------

Oraselul nostru minunat se afla intr-o ipostaza asa cum nu l-am mai vazut niciodata. Toti erau obositi dupa luptele grele pe care le-au purtat si cu siguranta toti isi doreau sa nu fii existat bestem si sa plece din oras. Dar din pacat asta nu era posibil. Violet alaturi de mama sa si de Loren.

Violet era total dezorientata. Baiatul pe care il iubea s-a dovedit a fi de partea cealalta. Ce ii era clar acum era ca il iubea foarte mult si nu stia ce sa faca.

Jacob era exact la fel ca si Violet. Doar ca el stia sigur ce trebuia sa faca. El trebuia doar sa respecte planul si sa dezlege blestemul alaturi de Violet.

Amandoi  se iubeau enorm dar niciunul nu stia ce urmeaza sa se intample. Luptele se vor opri iar blestemul va fi rupt.. dar deja va spun prea multe. Acum sa vedem la ce sa gandeste micuta noastra evelina, Violet.

Violet

Luptele deveneau din ce in ce mai groaznice.Toti obosiseram, eram infometati. Dar este totusi si  o parte buna, si vanatorii era la fel. Ma bucur ca m am conectat cu Jacob in mijlocul acelei sedinte si am stiut tot ce se va intampla. Macar asa am castigat o lupta. Ceea ce simt este ca luptele vor inceta. Si simt asta deoarece in acea sedinta in care am fost conectatcu Jacob am auzit ,, Si acesta este ultimul plan de lupta ". Adica ei ori o sa actioneze fara un plan ori o sa ne lase in pace.

Nu stiu ce se va intampla cu mine si Jacob. Poate vom fi din nou impreuna. Eu il iubesc dar la el cred ca a fost o iubire doar de fatada. Sau poate chiar m-a iubit. Chiar nu stiu ce a fost cu adevarat intre noi. Totusi eu il iubesc si mereu am facut-o, chiar si atunci cand am luptat unul impotriva celuilalt.

Eu, mama si Loren inca ne chinuim sa ne dam seama cum putem dezlega blestemul. Batranii orasului spun ca in iubirea dintre mine si Jacob este vraja ce va dezlega blestemul dar niciuna din noi trei nu stim cum o sa se intample asta.. Dar vom vedea.

Jacob

Mi-e atat de dor de ea. O iubesc enorm pe Violet. Este sufletul meu pereche si ma bucur ca ea este aceasta. Este perfecta. Este frumoasa, are inima buna, este pur si simplu perfecta pentru mine. Din pacate va trebui sa mai stau putin departe de ea. Sper ca ea inca ma mai iubeste dupa tot ce s-a intamplat.

Acum trebuie sa urmez planul, sa o recuceresc si sa dezlegam impreuna blestemul. Deabea astept sa fim liberi si sa plecam din acest oras si sa ne iubim. Mai am foarte putin de asteptat.

Autor

Timpul trece repede iar luptele s-au oprit. Jacob a reusit sa o recucereasca pe Violet dupa o perioada de timp in care au stat departe unul de altul. Acum sunt impreuna si se gandesc la cum sa desfaca blestemul

Dar ce nu stiu ei este ca ceva foarte rau urmeaza sa ajunga in micul nostru orasel, Evermoore....
------------------------------------------------------

Heii lume. Capitol nou dupa fooooarte mult timp. Stiu ca e scurtut si sec dar e greu sa revin asa dintr-o data. Sper sa va placa.  Va pup!







Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 10, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

EvermooreUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum