Bugün aynı zaman da Teoman ile buluşucaktım . Şimdi bu mal unutmuştur bi arıyım.
- Ne yapıyon Teo ?
- Hazırlanıyorum
- Neye ?
- Bu gün Aslı ile buluşucam
- Ne ?!?!?!? Bu gün beraber gezicektik ?
- Başka zaman o zaman Alevim
- Hayır ya kabul etmiyorum. Ya ben ya o.
- OFF. Alev mal mısın hep senleyim zaten .
- Ama benim sana en çok bugün ihtiyacım var Teo. Ne olur ?
- Üzgünüm bebeğim .
- Ya Teo niye ama...
Teoman? A-alo ?Kapattı Şerefsiz!
Eee ne yapıcaz şimdi ..
🍫🍫🍫Elimde yarısı yenmiş çikolata , ayağım patenlerim , boş sokakta hızla ve ve bir okadar da boş bi şekilde kayıyirdum .
Arkamdan gelen Lanet " Alev!!!!!!" Sesini duyunca arkama döndüm ve o arada her zaman ki gibi direğe kafa attım .
" AHH!"
" İyimisin ?"
" Sayende Hayır . Kimsin se..."Has ... Ateş. Valla Azıma sıçacak !!!!
"Alev başın kanıyor !"
" Ne ?!?!?!?!?"
Amk beni kan tutar .Elimi anlıma götürdüm . Elime baktığımda saćmalamaya başladım Arkadaşlar ne olur okuyup beni rezil etmeyin.
" IIIIIIIIIIIYYYYYYYKKKKKK !!!!!! Kann!!!! . Ateş eğer ölürsem annem sana emanet tamam mı ? "
" Alev sadece bir yara abartma !"" Allahım sana geliyorum Ya Rabbim . Şu gariban Alev kulunun günahlarını affet. Tamam bu biraz zor bende biliyorum. Tamam tuvalet doluyken kapıyı açıp kaçtım , Tamam düğünde halay çeken adamların pantonlarını aşağı çektim doğrudur ama sen affedicisin ne olur , ne olur ?"
Ateş bana bön bön bakarak
" Bunları gerçekten yaptın mı ?"O an neremle düşünüyorsam Ateşe
" Ateş ben ölüyrum. Ve bunu bilmeni istiyorum . Seni Seviyorum . " dedimGerçekten böyle hissetmiyorum . Yani sanırım...
Ateş bir an afalladı
" N-ne ?!"" Biliyorum çok şaşırdın . Hadi ben kaçtım " deyip ölü taklidi yaptım .
Ateş ayağı kalktı ve bana baktı .
" Hadi ama Alev kalk seni eve götürlim ."1 saat 23 dk 44 45 46 saniye sonra ...
Gözlerimi açtığımda Ateş başımda durmuş bana bakıyordu . Annem de öyle ...
" Alev ?!?!" Dedi annem endişeye .
" İyi misin kızım ? "
" İyiyim anne "
" Ateş . Teşekkürler yavrum . Yine ..."
Teşekkürler mi? Onun yüzünden oldu zaten ...
" Teşekküre gerek yok . Alev iyiysen biraz konuşabilir miyiz ?"
Hah tam oldu . Ne cevap vericen ?
" Tabii !" Dedim sert bir şekilde
Bahçeye doğru ilerlerken bir anda durdum o da durdu . Konuştum
" Ateş bak Ne soracağını biliyorum fakat hiç düşündüğün gibi değil . Ağzıma geleni söyledim . "
" Hayır . Bende öyle olduğunu biliyordum ama affet beni Alev . "
Tam 'ne için' diyecektim ki ATEŞ TARAFINDAN KAFAMA AĞIR BİR DARBE GELDİ ve gözlerim kapandı .
Ne oluyor lan ?!?