Sabah erkenden kalktım . Başım zonkluyordu . Mor siyah saçlarım maymunları anımsatan bir biçimde karışmıştı .
" Alev , annem git ekmek al !"
Bu laftan benim kadar nefret eden var mı ? Sabahın köründe ne ekmeği ya ? Resmen Nüzamettin Abi ile kanki olduk . E ne demiş annem 'anne lafından çıkan taş olur .'
Saçlarımı biraz taradım . Siyah tişörtümü giydim , altına siyah eşofmanımı giydim .
Siyah hırkamı da giydiğimde hazırdım .Aşağı indim .
" Bak bak bak " annem yine Tavuklar bağlamıştı . " Yine mi sihaylara büründün sen ?"Annemi takmadan ayakkabılarımı giymeye başladım .
" Alev kime diyorum ben ?"
" Bilmem kime diyon anne ?"
" Dalga mı geçiyorsun annecim "
" Evet " deyip hızla evden kaçtım . Yoksa o kutsal ANNE TERLİĞİ adlı silahtan ağır bir darbe yiyecektim .Yaklaşık bi 3-4 sonra ekmekler ile eve döndüm. Annem çoktan kahvaltıyı hazırlamış ve misafir bile davet etmişti .
Evet misafirlerden de nefret ederim . Eski bir arkasaşı mıymış neymiş bilmiyorum ama yanlarına gitmek istemiyordum. Odama kapandım .Tabii ki annem buna izin vermedi . Aşağı indiğimde bir kadın ve kemik gözlüklü, dişlek , benim yaşlarımda bir çocuk vardı.
Kadın beni görünce Besmele çekti . Ne var yani bu kadar şaşıracak ?
Yanımdaki çocuk ise hayranlıkla bana bakıyordu.
Masaya gelip oturdum. Hiç konuşmadan omlete daldım .
Kadın anneme dönüp " Âmine senin kızın bu kız mı ?" dedi .
Annem ona bakıp 'hiç sorma' demeye çalıştı .
Onlara bakıp . "Evet teyze mazeme bu beyenemedin mi ?"
Annem beni cimcikledi . Sonra kadına dönüp " Ah çok şakacıdır bizim kız " dedi . Aman ne şaka ! Kadın gülmeye başladı
1 saat 45 dakika 33 saniye sonra ...
" Iı adın Alev di dimi ?"
" Evet . 140. Defa söylüyorum adım Alev "
Annem beni bu aptal çocuk ile tanıstırmıştı . Adı Arda mıymış neymiş . Resmen gitmeleri için dakika ... yok yok saniye tutuyorum .
" Peki ne yapmaktan hoşlanırsın ?"
" Pardon , niçin merak ediyorsun ?"
Şu dünya üzerinde benim gibi düşünen 1 insan dahi mi yok ya .....
Of tamam anladım birisi içeri girip ' Hayır var ' demicek . Tam o sırada kapı çaldı. Allahım bu bi işaret mi ?
Hemen kapıya koştum . Kapıyı açınca gözlerime inanamadım demeyi o kadar isterdim ki ama gelen Çöpçüydü ....