Gözlerimi açınca ...
Allah'ım burası neresi?!?!?!?
"Ateş..."
Sesin geldiği yere döndüm fakat ...yani sanırım gözlerim bağlıydı.
Hayvan gibi güç var bu Ateş piçinde nasıl vurmuşsa vicdansız bilincim kapanıyor. Gözlerim açık mi kapalı mı emin olamıyorum .
" Vay vay vay. Alev. Seni tekrardan görmek güzel "
"Kimsin lan sen ? Gözlerimi açta konuşalım Piç!"
"Gözleri bağlı değil sen kapatıyorsun ."
"Ha ?"
Gözlerimi açtım"A evet ... Herneyse ... Vay paşam naber nasılsın görmeyeli ? Ahmetti değil mi adın ? Eee okul nasıl ? Bu arada bir battanye falan verse ne soğuk burası üşüyorum "
Önce rahatlığımdan dolayı biraz şaşırsada ne yapıyım ciddileşemiyorum .
"Bana yaptığını nasıl Unutursun ?!?!"
Ahmet sinirlenmiştir
Lan ben bu çocuğa bir şey yapmadım amk .
"Ne yaptım AMK ...Haaa şimdi hatırladım... Bu muydu la . "
"Yaptığın küçük bir şey değildi Alev !"
"Tamam lan üzülme bir dahakine sende gelirsin "
"Ne anlamadım ?"
"Sinemaya diyorum . Sen buna üzülmedin mi ? Hani biz Teo ile gittik seni çağırmamıştık . "
(Şu an salağa yatıyorum . )
Ahmet sinirden kıpkırmızı olmuştu .
"APAAAAAL. Bana yaptığını nasıl Unutursun "
"Ne yaptım AMK ?"
"Sana yaparcasına aşıkken beni yok sayıp o Teoman denen çocukla gezmeyi seçtin . Sana binlerce defa sana aşık olduğumu söyledim . Serviste , Yemekhane de, eve giderken ..., fakat sen beni yok sayıp yoluna devam ettin . Yüzüme bile bakmadın Alev !"Ayy mal lan bu çocuk
"Sen salaksın . "
"Birde kalmış bana salak diyorsun . Beni sinirden öldürmek mi istiyorsun Alev !!!!"
"Hayıl mal! Ben serviste de yemekdahe de de eve giderken de kullaklık kullanıyorum . Seni duymadım yani. Hem duymuş olsan bile beni kaçirman mı gerekiyordu gerekiyordu ! Hem o Ateş nerede . Şerefsiz kafama nasıl vurmuş hala beynim zonkluyor . "
Ahmet önce dondu kaldı .
"Ya-yani bilmiyormuydun senden hoşlandığımı ?
"Bilmiyordum . Sen bana bir hırka falan birşey ver burası çok soğuk lan !"
İki saat sonraHerhalde en saçma kaçırılma olayı yaşamıştım. Kafamda birsürü soru vardı
1. Lan annem görmeden beni nasıl kaçırdılar ?
2.Ateş Ahmet i nereden tanıyor ?
3. Soru değilde lan benim başım hala ağrıyor .
Şu an Ahmet bana hırka vermişti ve içerideki odalardan birine gittik .
"Ya Alev bunlar yaşanmadı sayalım "
" Ok kank sorun yok da Ateş piçi nerede ? "
O sırada o odada uyuyan 1 adet Piç Ateş gördüm .
Hemen üzerine atladım ve vurmaya başladım .
"Şerefsiiiz , cibiliyetsiz , erkek oruspu (Üçüncü küfürün ne demek olduğunu bende bilmiyorum idare edin ) "
Ateş uyandı ve beni bir hamlede etkisiz hale getirdi şerefsizin torunu .
Ahmet "Ateş ! Bırak lan onu ! "
Ateş , Ahmete baktı " Ne oluyor abi ?"
ABİ ? WTF ?!?!€(8€7#+-#+@&@+&#
Dur iç ses dur.
Ateş beni bıraktı ve bırakmasıyla ben elime geçen ilk şeyle kafasına vurmaya başladım
"A-ah Alev dur. Ah Alev canımı acıtıyorsun dur !"
"Açısın diye vuruyorum zaten mal "
1 saat sonra
En sonunda Ahmet Ateşi zor elimden alıştı .
Öğrendiğim kadarıyla Ateş Ahmetin kuzeniymiş ve bu yüzden yarım etmiş .
Olanları Teo ya anlattım.
"Oha . "
"Ay o değil de Teo ya yemek birşeyler yapsana acım ben "
"Of tamam da senin annen gitmemiş miydi nasıl eve geldi !"
Hakikatten lan . şu an da gerçekten tatildeler . ben de anlamadım .
"Bilmiyorum ya Ateş e sorarım . "
Bir bölümün daha sonu . uzun zamandır bölüm geliyordu gerçekten üzgünüm tamamen aklımdan çıkmıştı . Bu bölüm de biraz saçma ve karmaşık oldu . Fakat ilerleyen bölümlerde daha anlaşılır hale gelecek hepinizi seviyorum 😍😍😍Bölüm bellerken diğer kitaplarına da bakabilirsiniz .