part 17

1.1K 78 26
                                    

Ξαφνικά τον βλέπω να πέφτει στο πάτωμα.

-τι την ενοχλεις ρε; δεν ακούς που σου λέει να φύγεις;

Πίσω απο τον πεσμένο Νίκο η φιγούρα του Αγγέλου δεν άργησε να καθαρίσει στα ματια μου. Ηταν ήρεμος αλλά φανερά ενοχλημένος.
Ωχχ... Αυτό σημαίνει δυο πράγματα, ή θα τσακωθούν ή θα χωρίσουμε.

«Γαμω το. Έτσι και τον χάσω θα τον σκοτώσω τον Νίκο!»

Τότε πετάγεται ο Νίκος απο το πάτωμα νευριασμενος.

-δεν έχω κανένα λόγο να σου δώσω αναφορά. Όμως έχεις εσύ. Ποιος στο διάολο είσαι και την προστατεύεις;
-το αγόρι της.
Απαντάει με ανώτερο ύφος παραμένοντας ήρεμος.
-χα! Δεν τα 'μαθες; χωριζετε! Θέλει εμένα πίσω.

«ΤΙ ΛΕΕΙ⁉»
Βουρκωσα αλλά δεν μίλησα. Κοιτούσα τον άγγελο. Δεν θέλω να τον χάσω! Παρέμενε ήρεμος. Κακό αυτό;

-δε νομίζω..
Του ρίχνει ενα υποτιμητικό χαμόγελο.

«αχχ αυτά τα λακακια...*-*»

-να νομισεις!
Ο Νίκος τα πέρνει και με όλη του τη δύναμη τον σπρώχνει με αποτέλεσμα να πέσει στον τοίχο.

Δακρυζα με μανία. Πονάει πολύ και δεν έχει πει ουτε λέξη. Με αγαπάει. Είναι ο ήρωας μου (ναι.😂).

-τι κάνεις ρε πουστη⁉
Φωνάζει ο άγγελος αλλά δεν χάνει την ψυχραιμία του.
-ποιον ειπες πουστη ρε μαλάκα;

Τότε ο Νίκος του ξανά ορμάει αλλά εκείνος δεν αντιδράει. Θα τον σκοτώσει!! Κλαίω πολύ. Τρέχω κάτω να βρω τον Άλεξ.
Ηταν στην κουζίνα και έτρωγε το γουρούνι. Καλά δεν ακούει τι γίνεται πανω;

-Άλεξ! Σε παρακαλώ... Ο Νίκος.. Είναι πάνω. Μα καλά γιατί τον άφησες να μπει; τρεχα πάνω, σε παρακαλώ. Χτυπάει τον άγγελο...

Με εχει στην αγκαλια του. Δεν μπορουσα να σταματήσω να κλαίω.
Μόλις άκουσε το τελευταίο έγινε καπνός. Εγω έμεινα στην κουζίνα να περιμένω ώστε να μην εμπλακούν χειρότερα.
Ακουγα φωνες και κοιτουσα επίμονα το ρολόι. Σε δέκα λεπτά άκουσα κάποιον να κατεβαίνει και έτρεξα να δω μην ηταν ο άγγελος...
Είδα τον Νίκο να παρά πατάει με αίματα στη μύτη.

«ΧΑ! ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΙΣ!»

-άντε μου στο διάολο καρι*α!
Είπε με όση δύναμη του απέμενε.

«αα.. Τα θέλει ο κωλος του...»

Τον πλησίασα και ενα χαστούκι προσγειώθηκε στο μάγουλο του με δύναμη.

-καρι*α είναι η αδερφή σου, μην μας μπερδευεις..
Του λέω με ανώτερο ύφος.

Πήγα και του άνοιξα την πόρτα. Ανταλλαξαμε ματιές μίσους.

-χάσου απο τα μάτια μου! Μην σε ξαναδώ! Μην τολμήσεις να με ξανά ενοχλήσεις!
Φώναξα.
-α ναι; γιατί τι θα γίνει; θα μας κλάσει ο γκομενακος σου;;
-ΝΑΙ ΡΕ! ΑΙ ΣΤΟ ΔΙΑΛΟ!!

«ΜΑΛΑΚΑ!»

Του έκλεισα την πόρτα με δύναμη στα μούτρα και ετρεξα πανω να δω πως είναι ο άγγελος.

Χευυ κοριτσαρεςμεγαλύτερο επειδή είχα πολυυυυυυ καιρό... Σορρυ:( όλο το καλοκαίρι θα έχει συχνά. Και αν δεν βαριεστε τσεκαρετε και την καινουργια^^
Ευχαριστώ πολύ για την ανάγνωση. Ελπίζω να σας αρέσει.
Σας παρακαλώ αν μπορείτε να σχολιαζετε τη γνώμη σας και να μου στελνετε μήνυμα τι μπορω να διορθωσω/ αλλάξω.
Και οτι θέλετε είμαι εδώ
Thnk u^-^
❤u all!♥♥

Σ' ΑγαπάωWhere stories live. Discover now