Evlilik Teklifi

523 14 0
                                    

Sabah olur.Ilk uyanan Gunestir.Halygun yanina gelir yavasca ustunu orter.Saclarini oksar,saclarindan oper.Bebek gibi uyuyodur,cok masum.Gunes onu izlemekten doyamiyordu.
G:Yaa sapsal sen nerden ciktin karsima?Ama iyiki ciktin.-Bu huzurlu an kizlarin"Anne biz geldik"demesiyle bozulur.Gunesin eli-ayagina dolasir,ne yapicagini sasirir.Yaa Kizlar Halugu gorurlerse.Cabuk Halugu uyandirir
G:Haluk kalk cabuk kizlar geldi.
H:Yaa ne varki burda.Hem tanismiz oluruz aradan cikar iste
G:Yaa sacmalama ne dusunurler simdi.Sen simdi pesimden gel ben seni cikaricam burdan.Gunes asagiya iner.Telasli bir sesle:
-Asklarim hosgeldiniz!
K:Annecim sen iyimisin
G:Iyi-iyiyim hadi gecin iceri.
Gunes Haluga gelmesi icin isaret eder.Haluk kapidan cikarken Gunesi oper:
H:Seni cok seviyorum
G:Bende seni
Aradan 3 ay gecer.Haluk ve Gunesin aski dolu-dizgin devam etmektetir.Gunes derstedir.Haluk Istanbulda.Birden cocuklarin hepsi pencereye bakiyolardi.Gunes saskindi:
G:Noldu cocuklar?Neye bakiyosunuz?
C:Hocam pencerede...
Gunes pencereye bakar ve bir suru balonun orda asili oldugunu gorur.Gunes balonlari eline alir.Zil calir.
G:Hadi cocuklar ders bitti.
Gunes balonlari gordugunde cocuklar gibi sevinmistir.Onlarin kimden geldiginide tahmin ediyodu.Balonlarin ustundeki notu okumaya basladi:"Dunyanin en guzel ogretmenine asigim.Benimle aksam bi yere gelirmisin?Seni cok ozledim,cok seviyorum"
Gunes Halugu arar:
G:Gunaydin sevgilim
H:Gunaydin askim!
G:Gune oyle guzel basladimki sayende.Aramakla olmuyomu bu isler?Simarticaksin beni
H:Sana simarmak yakisiyor.
G:Ee nereye gidicez bu aksam.
H:Surpriz
G:Eee ne giyineyim?Nasil bir yere gidicezki?Ona uygun giyineyim.
H:Sen ne giysen yakisir sana.
Zil calir bu guzel sohbeti boler.Gorusmek uzre vedalasirlar.
Haluk ve Gunes aksam bulusurlar.Surprize dogru yol alirlar.Haluk Gunesi deniz kenarina goturur.Her yer mumlarla,isiklarla,kirmizi gullerle suslenmistir.Kumlarin arasinda up-uzun hali serilmistir.Halinin etrafi kokulu mumlarla suslenmistir.Halinin sonundada tullerden hazirlanmis bir cadir vardir. Haluk Gunesin ellerinden tutar.
H:Hadi gel-Haluk ve Gunes kirmizi halida el-ele yurumeye baslarlar.Gunes cok saskindir.Halinin sonuna varirlar.
H:Bak geldik iste.Gunesin onunde diz coker.Cebindeki kocaman tasli yuzugu cikarir.
H:Senle yendim makûs talihimi. Kırdım; umutsuzluğun-mutsuzluğun, kimsesizliğin-yalnızlığın birbirine sıkıca bağlandığı zinciri. Kıymetlim tut elimi. Eşim ol. Bir ömür boyu bırakma beni.Gunesimm olup beni isitirmisin?Benimle evlenirmisim?
Gunes aglamaya baslar
G:Evet,evet,evet
Haluk:Bu yuzuk annemin yuzugu ve senin gibi cok kiymetli benim icin-Gunese yuzugu takip sım-sıkı sarılır.Kumlarin ustunde dönmeye başlarlar.Sonra Özdemir Asafın "Pervane"sarkisi calmaya baslar.Dans etmeye baslarlar.
H:Bizim sarkimiz olsun bu.Bizi anlatan."Yana-yana kul olsam her an.Yinede senden ayrilamam"
Gunes dans ettikleri yerde Haluga sım-sıkı sarilir.Ne guzel girdin hayatima.Bir erkege guvenimi yitirmisken,sen geldin yeniden bir erkege guvenmem gerektigini ogrettin.Ben nasil bir sevap islemis olabilirimki Allah seni bana gonderdi.Seni cok seviyorum.Ne yapicaz Haluk?Cocuklar sonra ablanlar?
H:Askim ben herseyi halledicem.Yarin Istanbula gidicem.Sende burda gecicez cocuklarin karsisina anlaticaz.Inan anlicaklar.
Haluk ve Gunes yildizlari seyredip,dalgalari dinleyip ordan ayrilirlar.Bu masal gibi gece son bulur.
Haluk Gunesi evine birakir:Iyi geceler Gunesimmm.Yarin zor bir gun bizi bekliyor.
G:Dimi?Ama sen varsin yanimda her sey guzel olucak.Gunes Halugu oper:Iyi geceler sevgilimm.
Gunes o gun kapidan iceri girdiginde cocuklar gibi mutluydu.Her yere gulucuk saciyodu.Kizlar Gunesin bu durumuna cok sasirirlar.
K:Anne iyimisn?
G:Cokk iyiyim kizlar hemde cok
K:Bir seymi oldu?
G:Yooo hadi size iyi geceler asklarim.
Gunes odasina girdi atti kendini yatagin uzerine.Parmagini yukari kaldirdi.Bati yuzugune.Cook mutluydu.Halugu dusunurken uyuya kaldi yataginda.

Devlerin Aşkı |SONA ERDI|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin