Aşk İtirafı

619 12 2
                                    

Haluk ve Gunes bir-birlerinden habersiz bir-birlerine asiktirlar.Ama o korku vardi iclerinde.Açılamıyolardır bir-birlerine.Çocukken bir-birlerine aşık olsalarda aradan yıllar geçmişti.Korkak kalplerine yenık düşmüştüler.İkisininde aklında sadece o soru vardı"Yaa karşılık vermezse?"Bu düşünceyle aradan günler geçti.Bır-birlerinı her görduğünde gözlerinı hep bir-birlerinden kaçırıyolardı.
Yine bir pazar sabahıydı.Bir aşık İstanbulda,dığeri İzmirde.Ama bu hiç bir şeyı değiştirmezdı.Bir-birlerı icin çarpan kalpleri vardı onların.Güneş sabah uyanır.Aklında Haluk vardı.Onu bir daha görmeme korkusu sarmiştı bedenini.Uzun yıllardan sonra kızlardan başka aklında sadece düşündüğü o adam vardı.Kızların bırden yatağa hoplamasıyla Güneş hayellerinden uyanır:
K:Annelerin en güzeli Günaydın.
G:Günaydın aşklarım!Hadi söyleyin bakalım ne istiyosunuz?
S:Aa annecim bunuda nerden çikardın
G:Çünkı kızım en son beni böyle uyandırdığınızda izin istemiştiniz
S:Tamam annecim lütfen arkadaşlarımızla 1-2 gün tatile gidebilırmiyiz?
G:Hmmm benı yalnızmı bırakıyosunuz?
K:Lütfen annecim sadece 1-2 gün
G:Tamam periyide götürürsünüz ola bilir
K:Teşekkür ederiz annecim senı çok seviyoruz.Biz gidip hazırlanalım
Güneş kalkar alır çayını karşısına .Bakar balkondan denize.Düşünür sevdigi adamı"Hadı gel artık seni çok özledim.Off Allahım ya gelmezse?"Haluksa artık Güneşe açılamamak tak etmiştir canına.Artık İzmire gelmiştir bile.Otele gider.Kızların evde olmadığını oğrenir.Artık bu gün sondu.Kızlar anneleriye vedalaşıp yola koyulurlar.Yağmur yağiyodur.Sanki yer ve gökde bu geceyi bekliyodu.İkiside pencerlerinden yağmuru izliyodur.Haluk cesaretinı toplayıp biner arabasına.Güneşine doğru gidiyodur.Haluk arabadan iner.Güneş pencerenin önündedır.Güneş Haluğu gorür.Bunların içtiği kahvenin etkisi olduğunu düşünür.Gözlerini siler.Ama karşısında yine Haluğu görür.
H:Güüneş biliyorum kızlar evde degil.İn aşağiya
G:Haluk hadı içeri geç ıslanıcaksın.
H:Olmaz cesaretimı şimdi topladım.Hadi buraya gel
Güneş aşagiya iner.Haluk Güneşin ellerinı tutar.Haluğun ellleri buz kesmiştir,titriyodur
H:Benım...Benım sana olan aşkım hiç bitmedı Güneş.Çocukluğunda sana baktığımda içi titreyen o çocuk var karşında.Ben sana ilk günkü gibı aşığım.
Güneş şoke olmuştur.Ne yapıcağını bilemez.Yağmurda öyle güzel yağıyodurkı
H:Bır şey soylemıcekmisin?
G:Haluk bak ben...be-ben ne söyliceğimi bilemıyorum.
Haluk parmağını Güneşin ıslak dudaklarına koyar-"Korkma be sevgili istenmediğim gönülde gölgemi bırakmam ben.Senin canın sağ olsun.
Ve arkasini dönüp gider.Güneş birden kendine gelir ve bağirir"Dursana şapşal.Hiç bir şey dinlemeden gidiyosun"Haluk arkasını döner"Ne söyliceksinki?
Güneş Haluga taraf gelir ellerinı tutar"Bende sana aşigim.Hemde gök gibi sonsuz.Mavi kadar güzel.Bir-birlerine sım-sıkı sarılırlar yağmurun altında dönerler
Haluk bağırır-Ben bu kadını her şeyden çok seviyorum.Ben ona aşiğım.
G:Sussana şapşal biri duyucak.
H:Şapşalmı? artık bu kelime benim anahtar kelimem.Duysun herkes duysun.Ve ıslak dudaklarını Güneşin dudaklarına yapıştırır.Bu onların ilk öpüşmesiydıi.Bir-birlerine bakip sırıtırlar.
H:Hadi içeri geçelim hasta olucaksın.El-ele tutuşup eve girerler.
H:Havlu nerde?
G:Orda çekmecede.
Güneşin saçlarını kurulamaya başlar.
G:Nasıl olucak Haluk bundan sonra?Ben bir anneyim.Çocuklar,ablanlar
H:Haluk çok güzel olucak aşkım sen bana güven.Bende bır babayım.Anlıcaklar korkma.Önce kızlarla burda tanışırız sonra İstanbula gideriz.Benim ailemle tanişırız.Güneşı saçlarından öper.
H:Ben burda kalsanmı?Hatta beraber uyusak
G:Sapıtma artık.Evlenmeden olmaz.
H:Yaa aşkım şaka yapiyorum sen hemen neden kötü düşünüyosun?
Güneş Halugu kendı yatagında yatırır.Aynı odalarda kalırlar.Ama ayrı yataklarda.
H:İyi geceler Sevgilim
G:İyı geceler sevgilim
Haluk Güneşin yastığının kokusunu içine çekip yastığa sarılıp uyur.

Devlerin Aşkı |SONA ERDI|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin