Înainte de a începe, porniţi melodia şi trăiţi magia.
— Trebuie să vorbim, îi spuse el privind-o în ochii ei.
Ochii ei în care se pierdea mereu. O privea pe furiş şi îi căuta privirea. Se cufunda în ochii ei când privirile se întâlneau şi ar fi vrut ca acele clipe să dureze veşnic. Ar fi vrut să o îmbrăţişeze şi să o simtă aproape, mereu aproape de el, pentru că îi devenise ca un drog. O vedea în fiecare fata pe care o întâlnea pe drum şi inima îi tresălta de fiecare dată la gândul că poate fi ea şi deja nu îl mai atrăgeau fetele provocatoare, el voia doar să fie lângă ea şi să-i vadă zâmbetul. Da, acel zâmbet inedit de perfect ce îi umplea neatentul din suflet cu un sentiment pe care nici el nu-l înţelegea pe deplin, dar care totuşi l-ar face fericit. Să meargă singur pe drum şi să se gândească oare ce face ea acum. Se gândeşte la ea mai mult decât se gândeşte la el, pentru că ea devenise cu timpul o parte din el. Voia să o facă fericită mereu, mai ales când era tristă şi voia să o ajute când are nevoie, fără să ceară ceva în schimb, pentru că o făcea pentru EA. Uneori voia să-i dea şuviţa rebelă la o parte şi să-i sărute buzele. În ochii ei îşi vedea fericirea, o vedea mama copiilor lui, soţia lui cu care va îmbătrâni.
— Uite, Chelsea, făcu o pauză. Vreau să fim împreună, spuse hotărât. Vreau să te învăţ să speri, să lupţi pentru fericirea ta, să gândeşti pozitiv şi să gândeşti limăede. Vreau să trăim împreună şi să mă pot trezi lângă tine, să- ţi privesc trupul dimineaţa când dormi, să te văd cum te trezeşti privindu-mă, vreau să fii a mea. Pentru tot restul vieţii, Chelsea.
Darwin doar o privi şi îi analiză fiecare gest pe care îl făcea, ea, ei bine ea doar privea în gol.
— Te vreau, Chelsea. Te vreau în toate formele posibile. Vreau fiecare parte din tine, fiecare centimetru din tine, fiecare bucată din tine. Te vreau cu totul. Te vreau acum. Vreau să te simt pe pielea mea, să îţi simt buzele pe gât, să îmi acoperi pielea rece într-o îmbrăţişare şi să-mi zici că mă vei iubi neîncetat. Vreau să-mi laşi semne, să-mi muşti gâtul şi să îmi zici că mă vrei şi tu. Vreau să îţi doreşti părţi din mine ce nimeni nu a avut, vreau să mă vrei până nu vei mai putea dormi nopţile. Vreau să-ţi simt pielea caldă pe buzele mele, vreau să te-am pentru totdeauna, vreau să mă vrei şi să te tot vreau, îi mărturisi Darwin.
Cu ochii în lacrimi, Chelsea decise să vorbească.
— Nu, te rog. Nu face asta, îl implora ea din priviri. Nu te îndrăgosti de mine, sunt un monstru. Nu mai pot iubi şi mai ales pe tine, eşti şeful meu şi asta e o iubire imposibilă.
— Nu spune asta, o ruga el din priviri. Eşti o prinţesă care va fi o regină.
— Nu sunt o prinţesă, cu mine nu ai cum să rezişti. Eu sunt un monstru, un pui de zmeu. Opreşte-te acum, nu vreau să faci parte din jocul meu, e un joc periculos şi tu nu faci parte din el. Dacă ne-am fi întâlnit în altă viaţă aş fi acceptat foarte repede propunerea ta, dar acum asta e imposibil. Te rog, ieşi şi nu ne mai face rău amândurora.
După ce Chelsea îi aruncă aceste cuvinte pline de venin în ochi, Darwin plecă.
***
Au trecut trei săptămâni în care Chelsea şi Darwin nu şi-au vorbit. Au existat doar câteva momente în care el o privea cu dispreţ. Pleca la ora şapte la birou şi se întorcea la ora nouă seara, uneori chiar noaptea. Pe Chelsea o dureau toate astea, deoarece ştia că toate se întâmplă din cauza ei şi se ura pentru asta. Într-un din zile, Davina o întrebă de ce ea şi Darwin sunt în starea asta.
CITEȘTI
Nopţi Înflăcărate
Teen FictionDupă doi ani de la moartea părinţilor săi, Chelsea împreună cu sora sa mai mică, Ivy decid să se mute din Madrid în ploioasa Londră. Chelsea, la vârsta de numai 20 de ani se angajează ca servitoare în casa lui Darwin Smith, nepotul Barbarei Smith...