*Takže tuhle část chci věnovat *EliKil*..bože moc ti děkuju<3333 Ale samozřejmě děkuju i všem co tuhle story čtou,dávají votes a komenty..hodně to pro mě znamená a mám asponˇ pro co psát..ještě mám takovou malou otázečku..CHCETE ABYCH POKRAČOVALA V REPLAY?..Když vás bude nejmínˇ 5 budu pokračovat:)No nebudu dál zdržovat..přeju hezký čtení:D:D:D..*
Stála tam moje mamka se skříženými rukami na prsou "Ahoj mami..tak jak bylo v práci?" snažila jsem se zakecat to co právě před chvilkou viděla "Z tohodle se milá zlatá tak lehce nevykroutíš...co to jako mělo znamenat" ukázala na nás dva...Sklopila jsem hlavu k zemi "Já čekám" založila si ruce v bok.Justin se neměl ke slovu měl sklopenou hlavu.Byl rudý až na prdeli..¨"N-ooo jen jsem Justinovi ukazovala jak se má správně líbat...víš svěřil se mi se svými problémy" Bože?Nic lepšího mě napadnout nemohlo?Vduchu jsem se fackovala!Bože taková blbost!!!!!!!!!!..............
Justin rychle trhl hlavou ke mě a nadhodil výraz WTF? "Jakými problémy?" zbystřila mamka.Justin chcel něco říct,ale já jsem ho rychle předběhla "Víš on se ještě nikdy nelíbal..."snažila jsem si udržet vážnou tvář "Aha..." podezíravě se na nás podívala a odešla "Tak to bylo divný" dostala jsem výbuch smíchu "Čemu se jako směješ?Já žádnej problém s líbáním doprdele nemám" rozhazoval rukama "A co jsem jí měla říct..mami mezi mnou a Justinem něco je...už jsme spolu měli i sex....nebo co?" "Já nevím,,ale asponˇ by mě neměla za nějakýho debila co se nikdy nelíbal".Bože ten jeho výraz...dostala jsem totální výbuch smíchu "Bože kdyby ses viděl" smíchy jsem se válela po zemi."Angee" oslovil mě až jsem se konečně uklidnila "Hmm?" otočila jsem se na něj "Měli bysme si o něčem promluvit..." odmlčel se "Asi vím co chceš říct,ale prostě to nejde...prominˇ" podívala jsem se do jeho nádherně čokoládových očí.Byla v nich vidět bolest,slzy,zklamání ale i LÁSKA....
"Angee,ale stejně ti to řeknu" přiblížil se ke mě "Justine" povzdechla jsem si "Miluju tě" sklopila jsem hlavu,ale on mi ji zase zvedl.Ztratila jsem se v jeho očí "Miluju tě" zopakoval "Just-" nestačila jsem dořict a úcítila jsem jeho rty na těch mích....
*-...no je taková kratší..jak jsem řekla byla jsem na kolech a ještě se šprtám němčinu.....*
ČTEŠ
I hate you Bieber!..Really?
Fanfiction"My love for you is stronger than ever, but I know in my heart we’ll never be together."