*20*

1.3K 77 7
                                    

*Sice jsem u minulé části měla jen 4 votes,ale já musela další přidat kvůli tobě *MICHAELLEBIEBER* užij si to v Anglii:)..a nezapomenˇ mi něco dovést -.- :DD!!!Sice taková kratší..ale co*

 OD JUSTIN:

Děvko!

Cože?Co jsem mu udělala?slzy mi stékali po tváři..

PRO JUSTIN:

PROSÍM?!!

Nebudu brečet za to mi ten hajzl nestojí" setřela jsem si slzy...

Najednou se otevřeli dveře a do pokoje vstoupil zase ten yety "Budu vám muset píchnout injekci kvůli té noze"  usmál se na mě.Fuj takovej slizoun "Okey" otráveně jsem se na něho podívala...

Vytřešila jsem oči když výtáhl takovou obrovskou stříkačku "Píchneme ji do ramene" usmál se  a naznačil mi atˇ si vyhrnu rukáv.Vystrašeně jsem přikývla a vyhrnula si rukáv. "Nemusíte se ničeho bát..možná to trochu zabolí" fakt si mě uklidnil kámo..

"Ssss" držela jsem si  místo kde mě to píchnul "Sestřička vám za chvilku donese oběd tak zatím ležte" rychle vyletěl z pokoje.Mrkla jsem na mobil,zatím mi Justin neodepsal...

                                                               *Justinův pohled*

Ležel jsem na gauči a přemýšlel,co vlastně k Angee cítím..

Z mého přemýšlení mě vyrušil zvonek.Neochotně jsem se zvedl a šel otevřít. "Čau bro" zazubil se na mě Fredo "Co tady děláš?" zasyčel jsem na něho "Nemůžu přijít ani za mím nejlepším kamarádem" pokroutil hlavou "Ty máš ale náladu,sis asi dlouho nepíchnul" rejpal do mě.Už jsem to nemohl vydržet a jednu mu jebnul přímo mezi oči.Jednou volnou rukou se tak tak chytl zdi a druhou si držel nos "To bylo jako za co?" 

"Za to že si píchal mou bejvalku" vyprskl jse po něm "Cože?" díval se na mě jakobych právě přiletěl z Marsu "Nedělej blbího,jsem tě slyšel jak sis s tou děvkou včera užíval" přecedil jsem skrz zuby.Podíval se na mě pohledem WTF? "Počkej cože?..myslíš Angee? Ses bouchl do hlavy nebo co? Včera jo?!" nevěřícně se na mě podíval.Přikývl jsem "Tak za prvé včera asi těžko když Angee je v nemocnici..za druhé tobě bych to neudělal a za třetí" zklopil hlavu "Jsem jebal s její mamkou" zahambeně se podíval dolů  "Cože si?..A Angee je v nemocnici?" vykulil jsem oči "Byli jsme na mol,ale to je jedno řekli jsme si že na to zapomenem a jo Angee je v nemocnici,podřezala si žíly.." smutně se na mě podíval "A tu děvku si pro příště odpust..ona není jako ty" zasyčel a naštvaně prásknul dveřma.Posadil jsem se na schody a obličej jsem si skryl do dlaní "Do prdele" už jsem to neudrřel  rozbrečel se....

                                                             *O 2 hodiny později*

Rychle jsem vyběhl z domu..

Nastartoval auto a namířil si to do nemocnice.Musím zjistit jak je na tom.Co když je to něco vážnýho?A ze všeho nejvíc se jí musím omluvit..

***

Auto jsem zaparkoval před nemocnicí a rychlostí blesku vletěl do nemocnice "Na jakém pokoji leží slečna Style?"  zeptal jsem se tluščí ženy na informacích " Vy jste její přibuzný?" tázavě se na mě podívala "Přítel" usmál jsem se "Pokoj 129" děkovně jsem se usmál a vyjel výtahem k jejímu pokoji.

Prošel jsem dlouhou chodbou a konečně uviděl pokoj 129.Na nic jsem nečekal a otevřel dveře.Ještě jsem se jednou nadechl a vstoupil dovnitř.Naše pohledy se setkali.Úplně jsem zamrzl a nemohl se pohnout..

*Taková nudná..ale co už...Omlouvám se za chyby,opravy budu dělat až zítra tedka jdu spat:D..takže dobrou*

I hate you Bieber!..Really?Kde žijí příběhy. Začni objevovat