*Takže tuhle část chci věnovat MichaelleBieber*
xxO týden pozdějí xx
*Angee pohled*
Už je to týden co se Justin semnou nebaví...
Nebaví se vlastně semnou od toho polibku...
* "Miluju tě" zopakoval "Justi-" nestačila jsem doříct a ucítila jsem jeho rty na těch mích........okamžitě jsem začala spolupracovat !TO NEJDE!..rozezněla se mi v hlavě tyhle slova.Stěží jsem Justina rychle od sebe odstčila "Prominˇ,ale tohle nejde" hned po mé větě zkameněl,ale to se rychle změnilo na nasrátý výraz..."Nehápu tě...chvíli se ke mě chováš jak kdybys ke mě něco cítila a z toho zas seš jak štětka" přecedil skrz zuby "Fájn jak chceš" než jsem stačila cokoliv říct zmizel mezi dveřmi..samozřejmě s nimi nezapoměl pořádně bouchnout "KURVA" slyšela jsem Justinův nasraný hlas,který se rozhléhal po celém domě..
"Takže štětka"...vodopády slz mi stékali po tváři...obličej jsem si skovala do dlaní a svezla se po dveřích dolů.....*
Při téhle spomínce se mi zas nahrnuly slzy do očí..
Rychle jsem vletěla do koupelny a popadla žiletku..vyhrula jsem si rukáv a žiletku přiložila k zápěstí a párkrát s ní po něm přejela..bože to je tak úžasnej pocit.
Rychle jsem si ruku od krve umyla a schovala pod rukáv....takhle to tedˇ dělám pořád...vlastně jsem to dělala už dřív,ale přestala jsem..ale zas se to vrátilo...
Seběhla jsem schody dolů a namířila si to do kuchyně.Hned jak jsem zjistila kdo tam sedí jsem zamrzla..naštěstí seděl ke mě zády takže si nevšiml že tu jsem.Zhluboko jsem se nadechla a obešla ho.Cítila jsem na sobě jeho pohled..snažila jsem se ho ignorovat..rychle jsem se natáhla po krabici s lupínky "Co to má znamenat?" Justin se ke mě řítil rychlostí blesku.Nechápavě jsem se na něho podívala a až tedˇ jsem si všimla že se mi vyhrnul rukáv "Nic" snažila jsem se ho obejít,ale nešlo chytl mi ruku a otočil si ju aby na ni dobře viděl.Sykla jsem do bolesti "Doufám že neděláš to co si myslím" odthl pohled od mého zápěstí a podíval se mi do očí.Rychle jsem sklopila hlavu a vytrhla jsem mu moji ruku z jeho sevření a rychle jsem si stáhla rukáv dolů aby to nešlo vidět.Chtěla jsem ho obejít,ale zase mi svým tělem zatarasil cestu "To nemyslíš vážně" zdvihl mi hlanu a já se ocitla v jeho dokonale karamelových očích "Do toho ti nic není" vyprskla jsem a rychle ho od sebe odstrčila.Rychle jsem utíkala do pokoje a Justin hned zamnou naštěstí jsem měla náskok takže jsem mu zabouchla rychle před nosem a zamčela "Angee otevři" bouchal do dveří "Co chceš" křikla jsem "Chci abys okamžitě otevřela" "Nenutˇ mě abych ty dveře vyrazil" "To bys neudělal..a nech mě být" slzy mě štípali v očích "Počítám do tří..." odmlčel se.Rychle jsem si vzala mobil a peněženku
Rychlostí blesku jsem otevřela okno "Jak chceš..3...." začal počítat" rychle jsem přehodila nohu přes okno a seskočila dolů..a rozútíkala jsem se směrem *BAR* v pozadí už jsem slyšela už jen ránu když Justin vykopl dveře a jeho rozzuřený křik....
***
V baru jsem do sebe lila jeden alkohol na druhým "Ještě jednu vodku..a nebo víte co dejte mi rovnou celou flašu" usmála jsem se na barmana.Jako na povel mi ihned podal celou flašku..děkovně jsem se usmála a rychle jsem vypila půlku flašky "Ouuu trochu se už mírni" ozval se nějaký hlas vedle mě "Nějaký problém?" falešně jsem se usmála a odpila si zas z flašky "No já ne..ale jak vidím ty jo" pobaveně se na mě díval "Nestarej se jo?" mrkla jsem na něj..než stačil cokoliv říct chytla jsem flašku do ruky a odebrala jsem se na parket.Vlnila jsem se do rytmu hudby a u toho jsem dopila flašku s vodkou "Kurva" zamrmlala jsem si pro sebe..odstrčila jsem od sebe nějakýho kluka,kterej tancoval semnou.Doplazila jsem se k baru.Furt tam seděl ten kluk..až tedˇ jsem si všimla jaké má dokonale modré oči..no celej byl dokonalej..pod jeho trikem se mu rýsovali buchtičky..bože ten mě rajcuje...zakousla jsem se do spodního rtu "Ještě jednu vodku prosím" usmála jsem se zas na barmana "Co to?" podívala jsem se na barmana výrazem WTF?..když jsem zjistila jakou trošku mi nalil..nebyla to ani půlka skleničky "Zítra mi za to ještě poděkuješ..jestli si teda budeš vůbec něco pamatovat" uškrnul se protočila jsem očima a opile jsem se otočila na toho sexsouše vedle mě.Zrovna mu barman podával plnou sklinku nějakého alkoholu..bylo mi jedno co tam je..rychle jsem mu skleničku vytrhla z ruky a kopla ji do sebe "Hej" probodával mě pohledem "Děkuju" falešně jsem se usmála "Mimochodem jsem Angee" opile jsem plácala různé nesmysli "Jaxon,Jaxon Bieber..."
*EliKil prominˇ,ale na delší nemám čas://,ale zítra nejspíš přidám další..:)
Mimochodem moc děkuju za votes a komenty a omlouvám se za chyby opravy budu dělat až zítra ...dneska se mi už nechce:D*
ČTEŠ
I hate you Bieber!..Really?
Fanfiction"My love for you is stronger than ever, but I know in my heart we’ll never be together."