*14*

1.6K 84 2
                                    

"Jaxon,Jaxon Bieber"...

Vykulila jsem oči a vyprskla z pusy vodku,kterou jsem zrovna pila..po slově Bieber jsem hnedka vystřízlivěla.Nechápavě se na mě podíval "Bieber,..ty máš něco společného s Justinem Biebrem?"..hlavně to ne "Bože..další jeho fanynka" protočil očima a chtěl odejít,ale moje ruka ho zadržela "Nejsem jeho fanynka.."..porážděně jsem na něho vyprskla.Překvapeně se na mě podíval a sedl si zpět na barovou stoličku "Asponˇ někdo" spokojeně se usmál.Úsměv jsem mu opětovala "Tak co s tím debilem máš společného?" po chvilce ticha jsem promluvila.Ano pro mě je to už debil..na začátku jsem měla pravdu..nechápu jak jsem mohla být tak blbá "Jeho bratr" povzdechl si "Lituju tě..bratránku" mrkla jsme na něj..nechápavě se na mě podíval  "Angee,Angee Style" usmála jsem se a podala mu ruku

"Někoho mi připomínáš" přemýšlel a přitom si semnou potřásl  rukou "Jsem Justinova nevlastní sestřenice" slovo nevlastní jsem zdůraznila "Jsem Justinův nevlastní bratr.." bylo vidět že z toho není nějak nadšenej.Podezíravě jsem se na něj poodívala "Co?"rozhodil rukama "Nejsi z toho nějak nadšenej že máš za bratra Justina Biebra..." bradu jsem si opřela o ruce a tázavě se na něj dívala "Tak kdo by chtěl za bratra takovýho namyšlenýho debila,kterej má holku jen  na jedno..víš jak to bylo hrozný s ním bydlet!" "Holky jen na jedno?" tak tohle zabolelo "Jop....užije si s ní a hned ji odkopne.." pokrčil rameni.Do mích očí se hnali slzy..rychle jsem se otočila na barmana a chtěla mu říct atˇ mi naleje,ale předběhl mě "Zapomenˇ" výhružně se na mě podíval "Ale noták" zaknučela jsem "Fájn jdu jinam" vstala jsem ze stoličky a odešla z baru.Venku jsem vytáhla krabičku s cigaretami a jednu z ní vytáhla.Vložila jsem ji mezi rty a následně zapálila....

                                                               *Justinův pohled*

Kurva,kurva kurva...já jsem takovej debil.Kde může být?...

Rychle jsem vyběhl z domu a šel ji hledat....

Asi po hodině jsem to už nemohl vydržet a rychle vytáhl krabičeku cigaret...z kapsy jsem chtěl vytáhnout zapalovač,ale nikde jsem ho nemohl najít "Kurva" zamrmlal jsem si pro sebe...uviděl jsem nějakou holku která kousek ode mě kouřila.Ta určitě bude mít...

"Prominˇ..ale nepučila bys mi zapalovač?" potapkal jsem jí po rameni "Jasně" s úsměvem na tváři se na mě otočila...počkat to je Angee!

"Angee" vykulil jsem na ni oči "Bieber...co ty tu?"  vyfoukla mi kouř z cigarety do rváře  "Ty kouříš?" ignoroval jsem její otázku "Co tobě je do toho..a na" vyprskla a podala mi zapalovač  "Díky" zapálil jsem si konečně cigaretu "Sorry už musím Jaxon na mě čeká" chtěla odejít,ale moje ruka ji zastavila "Kdo?"

"Tvůj brácha" přiblble se usmála a rychle mě od sebe odstrčila a začala utíkat...

Cože?Jaxon?...ten tady dělá jako co?...tak to teda ne..."ANGEE JE MOJE" zavrčel jsem si sám pro sebe a vydal se směrem jakým před chvilkou utíkala Angee....

                                                              *Angee pohled*

S Jaxonem jsem se vrátila nakonec zpět do toho klubu.Ten debilní barman už tam naštěstí už nebyl....ale za to jsem zjistila jak to je mezi Jaxonem a Justinem a že si s Jaxonem moc dobře rozumím...

***

Už uběhla asi tak čtvrt hodina od toho co jsem potkala Justiina.Mám takovej nepříjemnej pocit jakoby mě někdo sledoval..bože co to tu melu?To bude asi tím alkoholem..."Angee pojdˇ si zatancovat" opile zamrmlal Jaxon "Okey" ještě jsem do sebe kopla do sebe jednu vodku a chytila Jaxona a táhla ho na parket.Začali jsme se vrtět do rytmu hudby..

Zachvíli jsem pocítila jak se Jaxonův rozkrok zvětšil.."Chci tě" zašeptal mi do ucha rychle jsem se na něho otočila a přisála svoje rty na jeho...byli jsme už totálně opilí takže jsme ani nevěděli co děláme.

Ale najednou.....

*Takže tady máte další část,příjde mi taková nudná..prostě taková o ničem...

Chtěla bych se vám chtěla omluvit že jsem ji nepřidala už dřív,ale neměla jsem čas..ve škole píšeme samí písemky..:(( A ještě se chci omluvit za chyby:)...Když tu bude do večera minimálně 10 votes přidám (možná) dneska ještě jednu část:))*

I hate you Bieber!..Really?Kde žijí příběhy. Začni objevovat