Bölüm-1

107 5 0
                                    

Her şey o gün başlamıştı.Ne kadar önceden birbirimizi iyi tanımasak da biliyorduk işte. O gün büyük yangının kıvılcımı olmuştu. Hiç olmadığımız kadar mutluyduk. Her şeyden uzaktık. Arada çaktırmadan belimi kavrıyor,elimi tutuyor,omzumu okşuyordu. Biliyordum, o da bana yaklaşmaya çalışıyordu. Kendimize bir tepe bulmuştuk. Gizlenmistik arkasına. O güzel gün de bitmişti,dönüşte birbirimizin elini birakamamistik. Ertesi aksam otururken telefonumun bildirim ışığının yandigini fark ettim. Ondan mesaj geleceği aklımın ucundan bile geçmedi. Baktığımda onun adını görünce yüzüme anlamsız bir gülümseme geldi. Haykırmak hatta çığlık atmak geldi icimden, kendime "sakin ol" dedim ve mesajına karşılık verdim. Bugün neden gelmediğimi soruyordu. Dedim "beni görmek istiyor" bunu içimden geçirirken yüzümdeki anlamsız gülümseme devam ediyordu. Ertesi sabah koşarak yanına gittim. Beni gördüğüne o kadar mutlu olmuş gözüküyordu ki... Sadece salak salak suratına bakıp sırıttım. Bir süre sonra dayanamayıp kolumdan çekti beni kendine ve sıkıca sardı. İlk defa kokusunu hissettim, zaten ondan sonra o kokunun bağımlısı oldum. Gözlerimi kapattım. O kadar huzurluydum ki sonsuza dek bu şekilde kalabilirdim.
Sonra sordu bana:

- Biraz yürüyüş yapalım mı?
+ Peki.

Yavaş yavaş yürüyüş yaparken:

- Hava ne kadar güzel değil mi senin gibi...
+ Teşekkür ederim.

Sonra eğildi ve yüzümdeki kırmızılığa baktı, ufaktan yüzüne bir tebessüm geldi. Yürüyüş sonunda geri döndük.
O gün benim için dersime girdi. Her tenefüste gözlerimin içine " hadi konuş benimle" dermiş gibi bakıyordu. Gözleri çok güzeldi. Gözlerine bakıp boynuna atlamak istiyordum. Ders yapmıyorduk bu yüzden sohbet ediyorduk.

-Bir gün sinemaya gidelim.
+Olur.
-Ben korku filmi severim ama sen hoşlanmıyorsun.
+Nereden biliyorsun?
-Bilirim ben. Ben de komedi falan sevmiyorum ama senin için giderim.

Saçımı kulağımın arkasına alarak yere baktım ve gülümsedim. Utangaçlığım hoşuna gidiyordu. Ders sonunda yine elimden çekti kucak kucak sarıldı. Günün son bulmasını ikimiz de istemiyorduk ama yine de...

-Görüşürüz.
+Görüşürüz.

MUTSUZLUĞUN DÜŞÜ ☀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin