Aksam gelen bir mesaj:
- Aşkııım.
+ Söyle.
- Yine bir soğukluk, buz gibi.
+ Ne bekliyorsun?
- Ben şuraya böyle hevesli, mutlu geliyorum ya sen de biraz karşılık versen fena olmaz hani.Biraz düşündüm. Aslında bugün olanların yanı sıra başka şeyler de vardı. Berrin diye bir kızla konuşurken görmüştüm onu. Tamam o uzak duruyordu ama kız fazla yılışıyordu. Sinirim bozuldu. Araya giren kavgadan dolayi unutmuştum bunu. Yine o anı gözümün önüne getirmiş düşünürken:
-Heyyy, neredesin, sustun.
+Dalmışım.
- Neye daldın?
+ Geçen gün ya da neyse boşver.
- Ya söyle hadi neyse deyip geçme.
+ Gecen seni Berrin'le gördüm. Sana bayağı yakındı.
- Yok öyle bir şey. Ben senden başkasını sevmiyorum. Gözüm senden başkasını görmüyor.
+ Ok.
- Bana inanmıyor musun?
+ İnanmak istiyorum. Sana söylüyorum Orhun ancak bana yalan söylersen ve beni aldatırsan her şey biter.
- Sana asla yalan söylemem. Asla senden başka birine gitmem.
+ Umarım. Sensiz kalmaktan, hayatıma sensiz devam etmekten o kadar korkuyorum ki.
- Korkma. Asla birbirimizi kaybetmeyecegiz. Emin ol.
+ Bana güven veren şey ne bilmiyorum ama sana çok güveniyorum. Umarım bu güvene fazla kapılmam, çünkü düşersem çok fena kafa üstü çakılırım. Belki nefes almayı bırakırım. Zaten sensiz hayat, hayat değildir.
- Sakın! Ne olursa olsun nefes almayı bırakma. Unutma ki ben senin nefesinle yaşıyorum. Sen bırakırsan beni öldürmüş olursun. Unutma ki seni bekleyen birisi var. Her gidişinde arkandan bakakalan adeta bir çocuk.
Unutma ki bir sevgilin var seni deliler gibi seven, gözü senden başka hiçbir şeyi görmeyen, senin varlığınla var olan bir sevgili...
+ Seni çok seviyorum aşkım.
- Ben de seni seviyorum saat daha erken hadi yanıma gel.
+ Neredesin ki?
- Senin evin aşağısında.
+ Ne?Aslında tek başıma etrafı tamamen yeşillikle çevrili bahçesi olan iki katlı bir evde yaşıyorum. Ama o gün her şey değişti.
- Hadi aşağı gel. Senin bahçedeyim.
+ Hemen geliyorum.Aşağı indim. Koşarak atladım boynuna. Saçlarımı avcuna alıp oksamaya başladı. Gözlerini kapatmış kokumu içine çekiyordu.
- Seni nasıl özlemişim.
+ Ben de seni aşkım ben de seni.Derken dudaklarıma yapıştı. Doyamıyordum onu öpmeye. Sarıldıkça sarılıyordum.
- Sen artık benimle kal. Beraber kalalım. Ev arkadaşı olalım. Hemen taşın bana.
+ Zevkle.
- Artık hep birlikte olalım sevgilim. Seni seviyorum hayatımdaki en değerli, en tatlı şey.
+ Ben de seni seviyorum hayatım.