Yine sabah gelen bir mesajla uyandım.
-Günaydın aşkım.
+Günaydın hayatım. Öğle aran ne zaman ona göre geleyim.
-12.50 ' de bitiyor dersim sonra öğle arası işte.
+Tamam. Gelirim oturur konuşuruz.
-Olur canım.Saat 12.40'ta aşağıda onu bekliyordum. Bana "merhaba" dedi ve önümden geçip dışarı çıktı. Arkasından gittim. Arkadaşlarıyla nereye yemeğe gidelim diye konuşuyorlardı. Suratıma bile bakmadan arkadaşlarıyla gitti. Arkasından bakakaldım. O sinirle çantamı aldığım gibi sınıfıma çıktım. Dersin yirminci dakikasında lap diye sınıfa daldı, sonra özür dileyip geri çıktı. Tenefüste yanıma gelmişti. Ben de onun suratına bakmadan gitmeye çalıştım, fakat kolumdan tutup durdurdu beni. Eğildi ve göz teması kurmaya çalıştım. Ne kadar gözlerimi kaçırsam da bir yere kadar.
-Niye böyle yapıyorsun?
+Sence?
-Ben bir şey yapmadim ki.
+Evet,haklısın yine benim suçum şimdi bırak kolumu.
-Bırakmam. Barışana kadar peşini bırakmam.
+Bırak diyorum. Derse giricem.
-Tamam. Şimdilik bırakıyorum ama sadece kolunu, peşini bırakmam. Benden kaçış yok.Kolumu hızlıca çektim ve sınıfa girdim. Çıkışta bahçedeki banka oturdum. O da yanıma geldi. Oturdu.
-Konusmayacak mısın benimle?
+Hatan büyük. Benimle konuşmak istemiyorsan peki konuşmayalım.
-Nereden çıkardın bunu?
+ Beni bırakıp arkadaşlarınla yemeğe gittiğine göre.
-Ama zorundaydım.
+ Arkadaşlarınla yemeğe gitmek ne zamandan beri zorunluluk?
- Üç haftadır senin için ekiyorum onları artık ayıp oluyordu.
+ O zaman senin öğle arana gelirim dediğimde neden bana arkadaşlarınla yemeğe gidecegini söylemeyip "gel" dedin? Beni mal gibi ortada bıraktın.
-Tamam, özür dilerim haklısın.
+Gidiyorum ben.
-Gidemezsin, kendimi affettirmeden hiçbir yere bırakmam seni. Barışalım.
+Yap yap sonra hadi Gamze barışalım. Yeter ya benim de duygularım var.
- Gamze'm yapma böyle bir daha olmayacak.
+ Yeter Orhun çok sıkıldım.
- Gerçekten bir daha olmayacak.
+ Bu sana son şans.
- Teşekkür ederim aşkım.
+ Öyle hemen eskisi gibi olamam, kırgınım.
- Ben seni düzeltirim.☺
+ Zor.
- Ya ne olur beni sensiz kalma korkusuyla başbaşa bırakma. Hayatta en korktuğum şey sensizlik.
+Ya tamam uzatmayalim.
-Gidiyor musun?
+ Evet.
- Aksam yazarım.
+ Belki cevap veremem.
- Verirsin verirsin.☺
+ Gıcık.
- Seni çok seviyorum.
+ Görüşürüz.
- Görüşürüz.