Chapter 2

373 14 4
                                    

Práve som prežila Deň Tretí Po Kriščnovi a môj prvý deň v práci. (Day after disaster. Celý tento príbeh je katastrofa)

A kde vôbec zistil moju pracovnú e-mailovú adresu? No iste, pozná veľkosť mojich topánok, e-mailová adresa pre neho ťažko môže predstavovať nejakú prekážku. (Myslím, že pri tých peniazoch mala byť rada, že zistil len to, a nehľadal v histórii jej prehliadača.) Dokážem sa s ním znova stretnúť? (Keby nedokázala, nevznikli by tieto tri bullshitné knihy.) Zvládla by som to? (O tom radšej pomlčíme.) Chcem ho vôbec vidieť? (Opakujem, keby nechcela, nevznikli by tieto tri bullshitné knihy a neboli by stvorené práva na film.)

Je to päť dní, päť dní pekla, ktoré akoby trvali celú večnosť. (Ako tento bullshit.)

Spomínam si, že nechcel, aby som odišla, čo bolo dosť zvláštne. (Tu sa slečna Oceľová veľmi elegantne zo študentky literatúry pretransfromovala do vyštudovanej psychologičky, terapeutky a odborníčky.)

Každý z nás limitovaný svojimi vlastnými hranicami - ja strachom z trestu, a on strachom... z čoho vlastne? Z lásky? (Teta Erika očividne nevie používať rečnícke otázky. Vlastne ako to tak čítam – akékoľvek otázky.)

Ježiš, ako by som teraz chcela vedieť, ako sa používa mejkap. (Ježiš, nemáš pocit, že v tomto štádiu je už trochu neskoro to riešiť?)

„Takže? Tvoje posledné jedlo?" (Pred smrťou? Niečo čo to urýchli, aby som nemusela ďalej čítať takéto bullshity)

„Ach, bože, Kriščn, ty si niekedy taký natvrdnutý."
„Natvrdnutý? Ja? Nie som si istý, či sa mi páči váš tón, slečna Oceľová." (Ja som si napríklad istá tým, že sa mi táto kniha nepáči.)

„Iste, Kriščn, budem jesť," odpovedám tak nejak automaticky. (Myslím, že nemáš na výber, ockovi sa predsa neodvráva.)

Takže mu na mne záleží – spôsobom jemu vlastným. (Masochistickým, ale whatever.)

„Chcel by som, aby si sa so mnou cítila tiež tak uvoľnene," šepká. (Čo takto skúsiť zjemniť prístup? Z bičíka na karamelové lízatko? Tie miluje každý.)

V pozadí ticho spieva Ella Fitzgeraldová o tej veci, ktorej sa hovorí láska. (Tu sa opäť prejavuje nekonečný zmysel pre hru so slovami tety Eriky.)

„Zvrhlý sex."

„Nemôžem uveriť tomu, že si to vyslovil." (Vážne? Po všetkých tých veciach nemôže uveriť tomuto? SIRIUS-ly?)

Tento iPad, tie pesničky, všetky tie aplikácie – záleží mu na mne. ... Ak toto ine je ospravedlnenie, tak čo teda? (Neviem.. čo takto.. ehm.. prepáč?)

Moje podvedomie vystrkuje svoju škaredú hlavu... (Nemusí, stačí vidieť slečnu Oceľovú.)

Prečo len má stále to nutkanie, aby ma ochraňoval? (Žeby preto, že je to nebezpečný, neurotický, kontrolou posadnutý sociopat?)

Hravý Kriščn, ktorý provokuje moje libido. (Po tejto vete som mala veľmi silné, ťažko sa ovládajúce nutkanie si vyškriabať oči.)

Moja vnútorná bohyňa zbystrí pozornosť. (Aj tak to veľmi slečne Oceľovej nepomôže. Navrhujem dioptrie.)

Bozkávame sa ako nejakí barbari. (No a tu bola určite vzorom teta Erika, všakže?)

Na mne nie je nič záhadné. (Nie, iba to ako dokáže byť taká naivná piča.)

„Anastasia, mala by si sa odo mňa držať ďalej. Nie som pre teba ten pravý." (Keby nebola taká sprostá a urobila by to, ušetrila by milióny nevinných ľudí od ďalších 550 strán bullshitov.)

„Dýchaj, Anastasia, dýchaj. Ja ťa teraz znovu postavím. (NIE! Zadus ju, nech máme pokoj.)




A/N: takže, sú tu ďalšie úryvky s komentármi :) ani si neviete predstaviť, ako nás tie vaše votes potešili :) ďakujeme, len tak ďalej ;) prípadne, nech sa páči, len nám napíšte, kedy ste si pri čítaní knihy/pozeraní filmu mali chuť rozbiť hlavu o dlážku :D

Hope you'll like it!

Belzebub & Asmodeus  

50 Shades Of BullshitWhere stories live. Discover now