Nakoniec si vyberiem lievance s javorovým sirupom a miešané vajíčka so šunkou. (Ako, pred pár hodinami vracala, tak teraz si chce dať repete, či čo?)
Zrazu sa skloní nado mňa, tlačí ma do matraca, ruky položené na mojich a v tvári varovanie. (Čo tam mal vytetované, TERAZ POZOR alebo čo?)
„Koniec diskusie, Anastasia. Neprovokuj ma." (Poslúchaj otecka, ty železouhlíková zliatina.)
„S tým by som aj súhlasil, lenže tajomstvo úspechu tkvie v znalosti trhu, či už kupuješ alebo predávaš. (Lemme guess, otrokyne?) Nejaký šialenec tú pojazdnú truhlu chcel a bol ochotný za ňu toľko dať. (Možno chcel, aby ho v tom hmyze aj pochovali.) Zrejme je to veterán. (Z Doby ľadovej?)"
Kriščn si otiera dlane o stehná (Keď len dlane...) a zrazu pôsobí neisto. (Prvý a posledný krát za celú trilógiu, I guess.)
Všade kam sa pozriem, vidím nekonečné množstvo Kriščnov – a čo je lepšie, každý z nich ma objíma. (A vraj polyandria je nelegálna.)
Ležérne mávne svojou dlhoprstou rukou. (Prečítala som to ako dvojprstou.)
Greta Ružový Rúž s nemeckou akurátnou efektivitou skúma monitor svojho počítača. (Tu by ma opäť zaujímalo, ako presne si teta Erika predstavuje nemeckú akurátnu efektivitu...)
Pociťujem zvláštnu úľavu – môj šiesty zmysel ma nesklamal.
Šiesty zmysel?! Odfrkne si moje podvedomie. (Šiesty zmysel?! Odfrknem si ja. Keby ho teta Erika mala, nesplodila by túto chujovinu.)
Pred ňou je moderný, umelecky spracovaný kozub z nehrdzavejúcej ocele alebo z platiny... čo ja viem. (Teta Erika si asi myslí, že bolo dojem: „Som úplne tupá piča," dobré ešte viac umocniť.)
Ty vieš dobre, čo tu robíš, dobiedzavo sa na mňa uškrnie moje podvedomie. Áno, chcem skončiť v jeho posteli. (Ak toto nie je priznanie štetky, tak čo potom?!)
Odpije si zo svojho pohára... bez toho aby zo mňa spustil oči. (Keby sa tak oblial!!!)
Počujem, ako mu jazyk zavibruje o zuby. (Slečna Oceľová pravdepodobne zmutovala s netopierom, pretože my, obyčajní smrteľníci, toto počuť nedokážeme.)
Môj manžel, môj sexi prekrásny manžel bez košele a len v džínsových kraťasoch, si číta knihu predpovedajúcu kolaps západného bankového systému. Všetko nasvedčuje tomu, že ide o strhujúci príbeh, v živote som ho nevidela sedieť tak pokojne. (Ehm... really? Zaujímavý príbeh? No teda, ak to porovnáva s 50s, tak potom, rozhodne je ten príbeh zaujímavý.)
„Čo by si povedal na to, keby som bola hore bez, ako tie ostatné ženy tu?"
„Bol by som nadšený z toho, ako málo toho máš na sebe." (Veď sú na pláži! Čo má mať na sebe kombinézu? Alebo burku?)
„Teraz smiete pobozkať nevestu," prehlásil reverend Walsh. (Reverend?! WTF?! Ani fakt, že chudáka Pluta vylúčili zo zoznamu planét ma neprekvapil tak ako to, že oni mali svadbu pred reverendom.)
Môj Tieň sa ku mne pomaly vracia a v tvári sa mu zračí nervozita. (Môj Tieň sa vracia? Odkiaľ? Čo bol na návšteve u princeznej a žaby?!)
„Tam si bral svoje subky?!" (Som jediná, ktorá si pri tom slove predstaví Subaru?)
„Ale ja nechcem ísť k tebe. Chcem si dať ostrihať vlasy!" vypením. (A chcem! A chcem! A chcem!)
„Anastasia, Leila očividne trpí nejakou psychickou poruchou. (Poruchou, ktorú jej spôsobil pán Sivý?) Neviem, či sa zaujíma o mňa alebo o teba, alebo kam až je schopná zájsť." (Dúfam, že dosť ďaleko na to, aby nevznikol sequel.)
„Ideš ku mne, aj keby som ťa tam mal dovliecť za vlasy." (Pretože to by mu tak hrozne vadilo.)
A/N: hey-yo, guys! vieme, že sme už dlho neboli aktívne, no ospravelňovať sa nejdeme, dosť čo kvôli škole nemáme takmer žiadny sociálny život :D tak tu máte ďalšiu kapču (ako hovoria treťoradé ff spisovateľky na vODPADE)
Sincerely,
your Belzebub & Asmodeus
YOU ARE READING
50 Shades Of Bullshit
RandomPobavte sa najhlúpejšími quotes z 50 shades! Aj s komentármi mentálne zdravých čitateľov (teda aspoň zatiaľ). VAROVANIE! Autori neberú žiadnu zodpovednosť za masívne odumieranie mozgových buniek (za to by mala byť zodpovedná teta Erika). Zato za čas...