Drogi Jonginie
Uwielbiam pisać do ciebie listy. Siedzę teraz w parku, tam, gdzie pierwszy raz poszliśmy na randkę. Pamiętasz, jak goniłeś mojego psa, który uciekł, gdy tylko niechcący omsknęła mi się smycz? Chciałabym jeszcze raz pogonić Yuni po parku, aby cofnąć czas i na nowo cię poznać.
Ten list nie będzie wyglądał jak list, znowu. Wiesz, że nienawidzę pisać listów, w przeciwieństwie do ciebie. Nadal mam twoje listy, które po kryjomu wsadzałeś mi do skrzynki na listy, gdy tylko do mnie przychodziłeś. Nadal ją sprawdzam z nadzieją, że kiedyś dostanę od ciebie jakiś sygnał. Wiesz, w końcu nie ma cię tyle czasu, a moje serce umiera z tęsknoty.
Ale teraz siedzę w parku, patrzę na ludzi, którzy szczerze się uśmiechają. Wiatr jest znośny, nie jak zawsze. Nie wieje tak jakby zaraz trąba powietrzna miała przejść przez miasto. Jest spokój i nikt nie narzeka.
No, może oprócz mnie...
Gdybyś chciał przyjść i ze mną porozmawiać siedzę na ławce obok drzewa wiśniowego, gdzie poprosiłeś mnie o chodzenie. Nie siedzę w twojej ulubionej sukience, spaliłam ją od razu po twoim zaginięciu, mam za to drewnianą skrzynkę, do której za chwilę rzucę ten cholerny list, bo w końcu nigdy go nie przeczytasz.
Mam nadzieję, że kiedyś i ja wrzucę do twojej skrzynki wszystkie listy, które napisałam w ciągu tych trzech lat, abyś mógł je przeczytać. Chcę znowu zobaczyć twój przepiękny uśmiech, za którym z każdym dniem tęsknie coraz bardziej.
Kocham cię
Cri.
Jadąc prostą drogą zapomniał o nich prawie cały świat.
Tylko ona codziennie miała nadzieję, że wróci z drogi zapomnienia cały i zdrowy, aby znowu poczuć zapach jego ciemnych włosów, oraz mocnych ramion, które dawały jej zapomniane ciepło.
Jadąc prostą drogą zapomnienia stracił wszystko.
Premiera już w grudniu 2016!
CZYTASZ
Jeźdźcy Zapomnienia //CHWILOWO ZAWIESZONE - POPRAWKI!
Misterio / SuspensoJadąc prostą drogą zapomnienia można stracić więcej, niż jakikolwiek grzesznik wpadający do studni pełnej wspomnień. Cover by: kurwaanonim Story by: kurwaanonim #104 w kategorii Tajemnica/ Thriller