9

344 18 0
                                    

  Izletio sam iz sobe, peškir sam omotao oko struka da barem donji dio tijela prikrijem. Trčao sam ne osvrćući se. Strah da me prati me je prožimala. Voda se još cijedila sa tijela pa mi ponekad stopala proklizaju.

  "Šta se to tebi dogodilo?" odjednom se ispred mene pojavila plavokosa žena. Spavaćica joj se pripijala uz grudi, a bradavice su se vidjele preko svilenog platna.

Izbezumljeno sam gledao u nju, glas me je izdao, nisam znao sta bi rekao. U glavi mi se sve pomutilo kad me je zagrlila a njene oštre bradavice se prinile uz moje tijelo.

"Idemo u moju sobu" zagrlila me je oko struka i uvela u njenu sobu, skoro pa identičnu kao moju iz koje sam maloprije izletio radi čudne djevojčice u kadi. Ali to sam osjećao da je daleko iza mene jer jedino o čemu sam mogao da razmišljam jesu te njene proklete bradavice koje se ocrtavaju.

"Sigurno me ni ne znaš, ali ja tebe znam" sipala je viski u čaše i nasmijala se "Sa žurke" prišla mi je i dala čašu viskija. Sjela je pored mene a njene grudi su se lagano zanjinjale.

"Ah, kad ima previše ljudi u jednoj prostoriji slabo pamtim lica" nasmijao sam se pokušavajući da sklonim pogled sa grudi. Jedino koga sam zapamtio jeste žena sa štapom, ona me je opčinila toliko da ponekad zaboravim ko sam.

"Ne mari" nasmijala se i prišla mi bliže "Znaš...od prvog momenta kad sam te vidjela..." kružila je prstima po mojim grudima i stomaku "Želim te"

Već sam iskapio viski i pomislio u sebi Što da ne? Ugrizla me je za vrat, bol nisam ni osjetio.

Povukla me na dolje i ja sam lagano legao na krevet. Izdahnula je a onda se gromoglasno nasmijala. Ljubio sam je svuda dokle sam mogao.

...

Legli jedno pored drugog zadihano i puni zadovoljstva. Uzela je cigaretu sa noćnog stočića i zapalila je duboko udišući dim. Nakon par udisaja cigareta je bila gotova. Okrenula se na bok gledajući pravo u mene, a onda mi na uho šapnula "Želim te" i nasmijala se...

Žena sa štapomWhere stories live. Discover now