Capitolul 2

1.1K 68 9
                                    

"Asteapta"

"Da?" am intrebat uitandu-ma la fata lui.

A fost destul de dragut ceea ce am spus,a fost superb. M-am pierdut în ochii lui pentru o vreme, apoi am clatinat din cap.

"Nu ti-am retinut numele." zambind

"Este Samerah. Bine,pa." spun nervoasa

In timpul meu "spun bun venit babysitteri", dar nici unul dintre ei a vrut sa stie numele meu. 

Intotdeauna m-au intrebat lucruri despre cati ani au gemeni. Spuneau lucruri cum ar fi, cat de draguti sunt... blah blah blah

"Dragut nume, imi place" spune flirtand

"Okay" am zambit nervoasa apoi am fugit la etaj. Doamne, ce se intampla cu baiatul acela?

"Nu ti-am retinut numele." WTF? El crede ca este aici ca sa-i spun mai multe? El are grija de copii, nu o intalnire.

Nu vreau sa stie mai multe acum, problemele de la scoala sunt destule.

Am incuiat usa dormitorului meu repede. Sunt speriata,daca el este aici doar pentru ca vrea sa ma rapeasca?

Arata cam de varsta mea, si prin infatisarea sa arata ca un "baiat rau".

M-am simtit brusc speriata pentru gemeni, daca el vrea sa-i rapeasca? Sa-i omoare?

Am deschis usa furioasa si am fugit in bucatarie, nu era nimeni acolo. Am avut dreptate i-a rapit.

"Max! Salim! Raspunde te rog Max!" am tipat ca o nebuna si am fugit in camera de zi.

"Shhhh Samerah."

Mi-am inchis gura, ochii mi s-au deschis larg, eram atat de socata.

The Babysitter (Zayn Malik Fanfiction)Where stories live. Discover now