Capitolul 4

1.1K 80 33
                                    

”O să îți suni tatăl ?” a zâmbit

”Da.” Am oftat , încercând să îmi găsesc telefonul

”Încerci să cauți asta ?” a zâmbit , arătând spre telefonul meu

”Da. Dămi-l. ”

”Nu pot . O să-l trezesc pe Salim .” mă holbam la telefonul meu .Salim îl ținea strâns la pieptul lui , probabil că s-a jucat Fruit Ninja înainte de a adormi .Doarme precum un bebeluș. Ce tot vorbesc , el ESTE un bebeluș .Să spunem .. un bebeluș periculos .

”De unde ai știut că el este Salim ?” am întrebat dându-mi ochii peste cap.

Faza este că : Frații mei gemeni sunt similari . Zayn a făcut o greșeală probabil . El a spus că este Salim dar încă nu poate ști care este Salim și care este Max . Sunt sora lor și câteodată îi încurc.

”Știu că este Salim . Părul lui Salim este puțin mai creț decât cel al lui Max și ochii lui Max sunt mai mari . Totodată , Salim este puțin mai înalt decât fratele său. Poți ghici chestiile acestea doar observându-i.” și-a terminat propoziția mângâind părul lui Salim ... nu al lui Max .

A zis toate aceste lucruri doar ca să mă impresioneze .

”Abia i-ai cunoscut acum câteva minute .Nu poți să ști atât de multe lucruri despre frații mei .” am protestat .

”Cum am zis , Samerah, sunt un bun observator. De exemplu , privindu-te pe tine ; după  înfățișarea ta , hainele tale , pari puțin nesigură . Porți acele haine negre extrem de mari pentru că nu-ți place corpul tău și tu crezi că îți ascund formele .Și porți părul în coadă pentru că nu îți place părul tău.”

”Cee ? Ce tot spui ? Toate aceste porcării sunt false. ” am strigat

”Nu ar trebui să fii așa .Culorile deschise te fac să pari mai frumoasă , nu zic că nu ești .” a încheiat dându-mi un mic clipit care l-am primit cu multă dificultate.

”Respectă-te Malik. Și încetează să mai flirtezi cu mine. Ești aici ca să muncești . Când tata se va întoarce, o să fii mort ,fii sigur de asta. ” am spus , ascunzându-mi emoțiile.

”Nu flirtez cu tine .Eu doar îți spun adevărul ... Samerah” a spus foarte serios .Felul în care mi-a rostit numele m-a făcut să tremur.

El a făcut fiecare sunet, fiecare literă a numelui meu să sune ca o melodie diferită .Nu cum îl rostesc profesorii.

Am aruncat o privire nesigură la frații mei după care am oftat .

”O să vezi . Când tata va veni acasă o să îi zic , o să , o să...”

”Ce o să faci ? Să îi zici că am avut băieții sub control mai mult decât i-ai avut tu ” le-a pus capurile pe pernă după care s-a ridicat în picioare adăungând :”Că le știu numele mai bine decât tine? ”

A întrecut limita.

”O să îi spun că ne-a trimis un violator care flirtează , față de ceilalți babysitteri REALI.” Am țipat , făcându-i pe gemeni să tresară

”Ahh mamă mamă.”Salim a oftat

”Felicitări. I-ai trezit. Bravo Samerah!” Zayn a oftat , aruncând o privire la ei.

”Oh hey Zayn!” Max a zâmbit

”Bună . Ești bine?”

”Sunt bine . A zâmbit și a căscat

”Lasă-mă pe mine să fac asta .O să stau cu ei până ce vor adormi.” Am spus

”Nu poți. Nici măcar nu ști care e Salim .” a chicotit

”CE? Cine crezi că ești ? Sunt frații MEI .Îi cunosc mai bine decât tine . Pot să spun foarte ușor că el este Salim.” Am țipat către el , arătând către capul blond

El doar a chicotit.

”Umm. Samerah .Eu sunt Max , da văd că poți UȘOR.” A râs mai mult

”Ști ce ? Părăsește casa . Acum ! Către grădină haiiiiide , grădina înainte ca tata să vină . Nu am nevoie de ajutorul tău.”

”O să ma suni în câteva minute . Ai nevoie de ajutorul meu. ” a zâmbit înainte să trântesc ușa după el.

”Ah în sfârșit. ” am spus

”De ce a plecat Zayn ?” a întrebat Salim.

”Nu e nimic altceva decît un măgar dragilor . Așteptați pentru un nou babysitter . Acum haideți să ne uităm la Tom și Jerry până ce veți adormi în poala mea . Haideți !” am zâmbit.

”CE ? NU! ÎL VREAU PE ZAYN.” Max a început să plângă

”Ce ? Nu nu shh . Uite , eu sunt cu voi! Nu avem nevoie de el ! Este o persoană rea care vrea doar să vă răpească . Nu e o persoană bună .Acum haideți să ne uităm.”

”AM ZIS CĂ ÎL VREM PE ZAYN!” Max a urlat , desfăcând capacul de la ketchup.

”Max nu ... oh Max!”

”Îl vrem pe Zayn. ” Max a zâmbit țintindu-mă cu capacul de la ketchup

Prefer să mă bat cu frații mei cu ketchup decât să am un vioator în casă.

***

Am deschis ușa grădinii nervoasă .Zayn stătea pe scări jucându-se pe iPhone-ul său.

”Bine . Ai avut dreptate . ” am mormăit

”Oh văd.” A zâmbit , după ce m-a analizat . S-a ridicat după care și-a pus degetul pe fața mea după care l-a lins.

”Hmm ketchup, drăguț , ai nevoie de un duș.”

”Știu . Acum du-te calmează drăcușorii aceia.”

”Pot să vin cu tine.” A zâmbit

”Ce? Unde ?” am întrebat confuză

”La duș .Sunt aici ca să ajut , nu uita.”

”O să fii ars când tata va veni acasă , nu uita .” am spus sarcastică

_________________________________

Heii . Capitol nou . L-am tradus tot eu pentru că lu Geo nu îi merge netul și am zis să nu vă lăsăm să așteptați .Cum vi se pare ? Nextul la 300 reads , 35 votes și 15 comms :)

-Anne

The Babysitter (Zayn Malik Fanfiction)Where stories live. Discover now