Am făcut un duş , apoi am înfăşurat prosopul în jurul corpului meu ud părăsind baia . Mi-a luat ceva timp să îmi curăţ părul de tot acel ketchup . Am mormăit când m-am văzut în oglindă . Eram urâtă . Ochii mei arătau obosiţi şi părul meu ud era ciufulit . Am oftat , îmbrăcându-mi pijamalele , chiar dacă nu era noapte .
Mă simt bine când le port , nişte pantaloni scurţi Hello Kitty şi un tricou . Asta e . Am stat în patul meu şi m-am gândit o perioadă : ar trebui să mă alătur enervantului babysitter sau doar să stau aici în camera mea ? În cele din urmă m-am decis să stau in camera mea .
Mi-am deschis laptopul , căutând printre mesaje sau ,, probleme " . Aşa le numesc . Îmi aminteşte cât de mult imi urăsc şcoala . Să devii terorizat e cel mai rău lucru , mă zdrobeşte . După câteva priviri , am aruncat nervoasă laptopul , adormind pe podea .
------
,, Dar tată ! " am strigat mai târziu în acea seară .
,, Nici un dar Samerah . Zayn a făcut o treabă bună , nu am nici un motiv să îi spun să plece . " a declarat tata .
Sângele a început să îmi fiarbă , eram nervoasă , mai mult decât nervoasă . Tocmai ce a spus că Zayn va sta cu noi ? Zayn va fi oficialul babysitter ? Nu poate fi posibil . E un violator .
,, Dar tată el nu e ... "
,, Nu este la fel ca ceilalţi babysitter . Domnul să îl binecuvinteze. " a făcut el cu ochiul .
Mi-am deschis uşor gura .
,, Asta e Samerah . Este aici pentru fraţii tăi , nu pentru tine . " a răspuns tata într-un mod serios .
Am dat incet din cap stând pe canapea lângă băieţi . Rahat . Zayn a venit din bucătărie câteva minute mai târziu , oferindu-ne un zâmbet naiv . Juca teatru , desigur . Pun pariu că a auzit totul .
,, Bună ziua domnule McKenzie. " a zâmbit el inocent .
Omule . Ce diavol , mai rău decât gemenii în locul a doi diavoli în casă . Va trebui să suport 3 .
Genial ! Minunat ! Uimitor!
,, Ce ? " se uită tata la mine
. ,, Ce ce ? '' am întrebat confuză
,, Tocmai ce ai spus uimitor . Ce e uimitor ? "
Cred că mi-am lăsat gândurile afară fără să observ .
,, Vorbeam despre ... noul babysitter . Este uimitor. El e uimitor . " am răspuns sarcastică , dându-i acestui Zayn o privire răutăcioasă .
,, Mulţumesc domnişoară McKenzie . " a zâmbit el cât tata îl privea . ,, La revedere domnule McKenzie . " l-am auzit , câteva minute mai târziu adăugând : ,, Oh , greşeala mea . Am uitat să îi salut pe cunoscuţii mei . Salim , ne vedem curând omule . " a venit el în faţa televizorului , sărutându-l rapid pe Salim pe obraz , apoi pe Max care stătea lângă mine .
" Cât de drăguţ ! " l-am auzit pe tata strigând , când Zayn l-a îmbrăţişat pe Max .
" La revedere Zayn . Vei veni înapoi , nu-i aşa ? "
" Sigur că voi veni . La revedere ! " a rânjit el încă în faţa televizorului . " Dă-ţi fundul la o parte ! " am mormăit eu .
" Samerah ! Încetează să fii obraznică şi spune-i la revedere ! " a strigat tata nervos
M-am uitat în sus la Zayn . Rânjind ca de obicei , nu e nevoie să menţionez .
" La revedere domnişoară McKenzie ! Oh , scuze , adică Samerah . " a şoptit . Mi-am dat ochii peste cap .
" Samerah ! " a strigat tata
" În regulă ! " am ţipat înapoi , ridicându-mă şoptind , asigurându-mă că tata nu va auzi o propoziţie din ce am spus .
_______________________________
Pam pam pam ... New chapter . Dupaaaaaa , hmmm ... 3 saptamani ? Da da , am întârziat foarte mult , știu ; dar spre apărarea mea pot sa spun ca m-am si certată cu Geo din cauză ca nu a tradus si nu am vorbit cu ea o săptămâna . I-am zis ca daca traduce capitolul o sa vorbesc cu ea si așa a făcut . I'm so proud of her
Următorul capitol o sa vina foarte curând . Probabil ca Maine .
Kisses & Hugs xx
-Anne
YOU ARE READING
The Babysitter (Zayn Malik Fanfiction)
Fanfiction~TRADUSĂ~ Sam nu ii poate suporta pe frati ei gemeni, rebeli care isi petrec timpul tipand, luptandu-se cu ketchup si jucandu-se de-a va-ti ascunelea in bucatarie. Ei provin dintr-o familie bogata si singuratica, parintii lor fiind intotdeauna la m...