Capitolul 3

1.1K 69 13
                                    

"Shh o să îi trezești ."

Babysitterul a șoptit , arătând spre poala lui .Am fost surprinsă când i-am găsit pe Max și Salim dormind liniștiți în poala lui .

"Ce ai făcut cu ei ?" am țipat

 "Shh shh Samerah te rog ."

"Le-ai dat droguri nu ?" am început să mă enervez

 În viața mea nu i-am văzut dormind în poala unui babysitter .

 A chicotit . Și wow ce mai chicotit . La ce mă gândesc ? El tocmai le-a dat droguri fraților mei așa că mă poate răpi fără nicio problemă .

 "Ce le-ai făcut whoaahh Doamne Max , Salim ." am căzut pe genunchi mângâindu-le părul blond .

 "Ne uitam la Tom și Jerry și au adormit ." babysitterul a zâmbit .

 "Mincinosule."

 "Nu mint ." a chicotit niște fluturași făcându-și apariția în stomacul meu . Niciodată nu am mai auzit un chicotit atât de drăguț .La ce mă gândesc ? Le-a dat droguri fraților mei !

 "Samerah vorbesc serios nu mint ."s-a răstit la mine și i-a mângâiat parul lui Max , întâlnind degetele mele dar le-a retras repede .

 "Deci de ce dorm ?"am întrebat suspicioasă

 "Probabil pentru că sunt ..... obosiți ?" a chicotit

."Niciodată nu i-am văzut obosiți . Ei își petrec timpul alergând încolo și-ncoace și tu .... tu ." țipam ca o idioată încercând să-i dovedesc că am dreptate . Dar tot ce am văzut în expresia feței lui a fost un zâmbet .

"Zayn . E Zayn Malik ." a spus

 "Nu mă interesează . Pe cine interesează ?" am țipat .

”Bine Samerah arați de parcă ai nevoie și tu de odihnă .Hai să ne uităm la Tom și Jerry și vei vedea că vei adormi . Uite este puțin loc liber în poala mea .” și-a atins ușor poala .

”Malik ascultă la mine !” am țipat nervoasă

”Spune-mi Zayn drăguță .” a clipit

”Nu pot să pun mâna pe el . ” am oftat , luându-mi telefonul

”Ce e înneregulă  ?”

”Am să-mi sun tatăl , și am să-i spun că nu avem nevoie de tine ca babysitter. ” am spus , încercând să caut numărul lui tata

---------------------------------------------------

Capitol nou dragilor . Mă gândesc că l-ați așteptat , nu ? Mai jos lăsați vă rog părerile despre cum credeți că traduc până acum . Dacă vă place sau nu . Și dacă voi ne ajutați o să puteți avea un capitol în fiecare zi , nu tot la 2 zile .

Deciii ... LIKE ? COMM ? SHARE ?

-Anne ♥

The Babysitter (Zayn Malik Fanfiction)Where stories live. Discover now