"O să fii ars cât mai curând posibil , Malik"
S-a holbat la mine , după care un zâmbet a apărut pe fața lui.
"O sa vedem noi , Domnișoară McKenzie .Oh , am uitat ; Samerah ." a chicotit înainte sa părăsească casa .
Îmi venea să arunc cu ceva după el .
De ce tata a acceptat ?Putea sa găsească al babysitter mult mai MATUR .Nu acel tip .
Tata mi-a îmbrățișat frații ,după care a spus :"Sunt foarte sigur ca noul babysitter o sa se descurce cu voi. E un drăguț."
"E așa cooooooooool."Max a sărit
"Am observat ca îl placeti."tata a chicotit
"DA!"au spus gemenii în același timp
"Awwwn."tata a îmbrățișat gemenii si s-a uitat la mine.
"Uhmmm ... Mă duc sus.Mai am câteva teme. Ne vedem."am alergat repede către camera mea.
Singura cale de a fii singur in camera ta este aceea de a pretinde ca ai "teme importante" funcționează mereu.
**********************************************************
************************ *********************
"Bună studenți.Azi e o zi foarte importantă deoarece veți începe sa lucrați doi câte doi.Deci azi , o sa vă alegeți partenerii.Haideți, aveți 10 minute." profesorul a zambit. Sfinte Sisoe
Probabil ca va gândiți :asta e foarte tare o sa fie cu prietena ei sau ceva de genul .Dar chestia este ca :nu cunosc pe nimeni de la mine din clasa si nici nu vreu sa ii cunosc.Nu sunt sociabilă ,mama îmi tot repetă ca nu sunt sociabilă .Încerc , normal , dar nu funcționează .
M-am uitat împrejur si am văzut ca toate fetele și-au ales prietenii .Eu am rămas singura , desigur pana când cineva mi-a atins umărul .
"Bună Sayerah."
"E Samerah."am bolborosit uitandu-ma in sus
"Vrei sa fii partenera mea ?"
Mi-a căzut fisa. Doi ochi verzi in care te topești .Bucle delicate .Era James , băiatul pe care il placeam in secret.
"Uhh uh yagfj." m-am bâlbâit
"Uhh , pot sa il iau ca pe un da?" zâmbește aratandu-si gropitele .
"Huh huh da ." m-am bâlbâit .Ziua de azi chiar nu e cum ma așteptam .
"driiiiiiiiiiiiiiiiiing" clopoțelul de ieșire a sunat. James si cu mine am părăsit clasa vorbind ca si cum ne-am cunoaște de o eternitate.Am încercat sa nu ma uit in ochii lui ca sa nu ma topesc .Foarte greu .
"Bine , mi-a făcut placere sa vorbesc cu tine. Pariez ca o sa fi o bună parteneră pentru tema."a spus
"Da , si tu la fel."am spus dându-mi seama ca nu ma asculta
"Hei frate ."și-a îmbrățișat unul dintre prieteni si a sărutat pe obraz fata care era cu el .
S-a uitat la mine după care a început sa se holbeze din nou la James. Si-a schimbat vocea in vocea unei tarfe. Daca va dați seama despre ce fel de fata falsa vorbesc .
"Bine James iubire , am întârziat. Ne vedem mai târziu." i-a trimis un pupic după care s-a întors si a început sa își mestece guma zgomotos si a plecat râzând.
"Scuze."James s-a scuzat
"E totul in regulă ?"am întrebat confuză
"Scuze , trebuie sa plec. Oh , da-mi adresa ta.Cred ca trebuie sa începem sa lucram ,corect? A , si numărul teu de asemenea." a spus nepoliticos
"Sigur..."am spus si cărțile mi-au căzut. El s-a uitat la mine după care s-a aplecat după ele si le-a luat.
"Scuze."am șoptit
"E in regula , doar da-mi numărul tău si adresa."
"Bine."i-am spus timid si am scris adresa si numărul după care i le-am înmânat .
"Mulțumesc Soyela. Ne vedem mai târziu." a zâmbit si a început sa meargă prin mulțimea de fete .
"Este ......... Samerah."am șoptit .Știu ca James reține greu numele oamenilor si mi-am amintit ca eu am un nume mai greu așa ca am zâmbit din nou.A vorbit cu mine , are numărul meu , este de necrezut , nu ?
Am mers acasă foarte fericita , dar fericirea mea s-a sfârșit când am deschis ușa ; l-am găsit pe Zayn cu frații mei. Sa începem violator pervers ce ești .
"Buna Samerah ,cum a fost ziua ta?"a zâmbit
"Taci si fă-ti treaba , si nu cred ca treaba ta include si cum a fost ziua mea."mi-am dat ochii peste cap.
S-a ridicat , a venit spre mine si a lăsat câțiva centimetri distanța intre noi si a șoptit:
"Știu ca nu face parte din serviciul meu ...... Dar îmi pasă ."
__________________________________________
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!! Vreau să o sărute !
Scuze scuze scuze scuze ca am întârziat atât .Știți voi , ȘCOALA ! -_- Am mult de învățăt si acuma urmaeza tezele , si mai mult .Sper ca de acum încolo nu o sa mai intarziem atât .
Va pupacesc ! :*
-Anne
YOU ARE READING
The Babysitter (Zayn Malik Fanfiction)
Fanfiction~TRADUSĂ~ Sam nu ii poate suporta pe frati ei gemeni, rebeli care isi petrec timpul tipand, luptandu-se cu ketchup si jucandu-se de-a va-ti ascunelea in bucatarie. Ei provin dintr-o familie bogata si singuratica, parintii lor fiind intotdeauna la m...