Gümüş Taverna

27 0 0
                                    

Taverneya geldiğimizde gündüz olduğu için kimsecikler yoktu, taverna haliç manzaralı 3 katlı eski bir ev çevirmesiydi. Binanın dışındaki renkli ışıklarla yazılmış Gümüş Taverna yazısı dikkat çekiyordu ayrıca jülidenin yer aldığı boy boy afişler tüm balatı sarmıştı. Tavarneya girdiğimizde karanlık ve loş kırmızı ışıklar her taverna da olduğu gibi bizi karşılıyordu. Iri yarma iki adam bizi karşılamıştı, kimliklerimizi gösterince iki dakikada tüm kontrol bizim elimize geçmişti, bu adamlar böyleydiler ne kadar cüsseleri iri yarı olsada polis lafını duyduklarında kedi gibi olurlardı.Adamlardan biri yanımıza yaklaşarak "Buyrun komiserim, bir şey alır mısınız ?" dedi."Bir bardak su yeter dedim." daha sonra da eliyle işaret edip hemen suyu getirtmişti."Hep böyle mi sabahları ?" diye sordum."Genelde kapalı tutarız komiserim gündüzleri, yalnız bugün cenaze olduğu için bir yazı felan asalım, afişleri kaldıralım dedik."dedi."Afişlerde olan bu kız kim herhalde çok popüler ?"dedim. "Bizim assolist jülide, sesi çok güzeldir komiserim bir akşam mutlaka bekleriz."dedi. "Izinli mi peki bugün elemanlar ?"dediğimde elini kel kafasından kaldırıp bacaklarının üzerene koymuştu "Evet komiserim ama cenazeye gelirler hepsi, Ahmet abiyi çok severdi."dedi. "Peki jülide gelecek mi ?" bu soru karşında adam kas katı kesilmişti, galiba hiç beklemediği bir soruyu sormuştum ona "Şey komiserim jülide pek anlaşamazdı ahmet abiyle biraz kedi köpek gibiydiler valla rahmetlinin günahını almak gibi olmasında ani sinirlendirdi bizim ahmet abi, bir gün jülide ayrılacanı söyleyince olaylar oldu ondan sonra hiç yan yana görmedim onları."dedi. "Peki niye ayrılmadı ?" "Ayrılmazdı çünkü komiserim çünkü sözü vardı çakırın babasına onun mirasına sahip çıkacaktı."dedi. Hemen toparlanıp "Şu jalenin bir de ev adresi lazım bize yardımcı olursun değil mi ?" deyince ayağa kalkıp "Tabi komiserim elimizden ne gelirse. Yazıyım bir kağıda." dedi. "Şüphelendiğin birisi var mıydı ?"diye gizliden ağzını yokladım."Yok komiserim ben pek bilmezdim onun işlerini."diyerek lafı kıvırmıştı. Mekanın önüne hemen bir ekip koyarak giriş çıkışı kontrol etmeye başlamıştım çünkü bu adamların sakladığı bir sır vardı ama önce jülide hanımı dinlemek istiyordum...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 11, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Başkomiser Cüneyt; Balat CinayetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin