Tekstil Kralı

71 4 3
                                    

Orhan nihayet toplantıdan çıkıp gelebilmişti, soluk benizi ve karışık saçlarından toplantının pek de iyi geçmediği anlaşılıyordu.Yanıma yaklaşıp "Hoşgeldin kardeşim bir şey içer misin ?" "Sade kahve" diyebilmiştim. Gece almadığım uykunun açılması için iyi bir tercihti kahve, şeker kullanmazdım ve orhan da benim gibi şeker kullanmadı. Yılların getirdiği dostlukla birbirimizi çok iyi tanımış, sıkıntılı günlerimiz, mutlu günlerimiz hep beraber geçmişti. Orhanın asık benzi canımı sıkmıştı "Hayırdır pek iyi geçmedi galiba toplantı ?" "Ya aslında hiç bir sıkıntı yok gibiydi her şey ayarlanmış gelecek ay için iki milyon dolarlık bir ciroyla çin pazarına girmeyi düşünüyorduk fakat oradaki iş ortaklarımızın ifadesiyle resmi sorunlar çıkmış, yani anlayacağın bu ay zor belki diğer ay..." çok zengin olan arkadaşım para konusunda ve iş ciddiyeti bakımından çok hassastır. Çoğu kişi onun cimri olduğunu söylese de ben pek katılmıyorum çünkü yeri geldiğinde cüzdanını bırakıp arkasına bile bakmayacak kadar cömertti."Hayırlısı olsun be sıkma canını." demeyi tercih ettim. Ülkenin vergi rekortmenlerinden olan orhan, ülkenin en büyük fabrikalarına sahipti izmir, bursa, ıstanbul ve konya'daki fabrikalarını ayda en az bir kez ziyaret ederdi dedim ya iş disiplini onun en önemli kırmızı çizgisiydi. Iş arkadaşları ve sözde rakipleri onu çok severlerdi ona sektördeki herkes "Tekstil Kralı" derdi. Kahveler müzeyyenin elinde içeriye girmişti, siyah eteği ve beyaz gömleği standarttı fakat sürekli kullandığı siyah ojelerin yerini turkuaz almıştı güzel kızdı müzeyyen ve ona da yakışmıştı, yüzündeki hafif gülümsemeyle "Afiyet olsun." diyerek dışarıya çıkmıştı. Kahvelerimizi yudumlarken orhan ile koyu bir sohbete dalmıştık saate baktığımda 14.08'i gösteriyordu."Orhan geç oldu müsade isteyeyim ben."diyerek yanından güç bela ayrılmıştım. Hemen merkeze gidip sabahki cinayet hakkında bilgileri kontrol etmek istiyordum ne de olsa istanbul'da cinayet eksik olmuyordu ve bizim yapacak çok işimiz vardı...

Başkomiser Cüneyt; Balat CinayetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin