1,6

1.7K 182 25
                                    

/ Pandora, a fan szemszöge /

szóval úgy álltunk, hogy a csaj a földön feküdt, én pedig felette gubbasztottam, és tisztítottam magam. 

a madarak hangját még hallottam a távolra utoljára, mintha azt csicseregték volna, hogy "köszönjük".

igazán nincs mit madárkák.

jó, hozzá kell tenni, mielőtt folytatom, hogy eléggé jól voltam, sőt. nagyon. 

Mikey visszaért, és belenyomta a kezembe a löttyöt, hogy igyam meg, jót fog tenni. hát, be kell vallanom, fogalmam se volt, hogy mit ittam, de valóban jól éreztem magam.

annyira jól, hogy amikor arzika meg Luke lefeküdtek aludni, akkor beosontam a szobájukba, és megnéztem a telefonjukat.

igen, Luke telóján volt kód. milyen okos fiú. de a kis büdi telefonján semmi nem volt, egyszerűen csak el kellett húzni a képernyőt. lehet, hogy betörte volna a képernyőt a kibaszott hosszú körmeivel, ha rak rá kódot? 

na, szóval. megnézegettem a telóját, elküldtem magamnak minden képet, ami hasznomra válhat, majd odamentem Luke-hoz megsimiztem a haját.

mint ahogy mindenki tudja, Luke 80% láb, és 20%haj. ( be kell vallanom a lábát is megöleltem.)

aztán ismét lebaktattam a lépcsőn egészen Calumhoz. eldöntöttem magamban, hogy akkor megcsinálom az álmaimat meg minden.

közelebb léptem Calumhoz, és elkezdtem csipegetni a cuki arcpofiját. ő pedig csak wtf fejjel nézett rám, de nem érdekelt. 

utána következett Ash, akihez sajnos nem nyúlhattam hozzá, mert Bryana kinyír. szóval csak behúztam a dobverőjét.

végül a kiscicám mellé ültem, aki olyan állapotban lehetett, mint én. hirtelen megnyaltam a haját. utána michael kiröhögött, majd felrakott egy buszra. meg elkérte a számom. na jó, ez nem igaz, én erőltettem rá, addig mondtam, ameddig elő nem vette. a telefonját, persze.

beírta.

de szerintem tuti kitörölte.

mire hazaértem, anyám villámos tekintetével találtam szembe magam, de nem volt erőm, ezért behuppantam az ágyamba és aludtam.

azon gondolkoztam, hogy vajon arzika hajat mosott miután leokádtam?

vagy nála ez a sampon?

Arzaylea / befejezettWhere stories live. Discover now