Sziasztok babák! Tudom, hogy nem nagyon írogatom ezt a könyvet, de most nem erről szeretnék beszélni.
Szóval, van egy pár ember, akik néhány részhez oda kommentelnek, hogy miért bántom Arzayleát, és ha a helyében lennék, akkor biztosan nem így gondolnám. Sőt, voltak olyanok is, akik leribancoztak.
Gyere le Jóisten, és mondd meg ezeknek az embereknek, hogy ez a blog egy kibaszott PARÓDIA. Eddig azt hittem, hogy minden ember tudja ennek a szónak a jelentését, de úgy látszik tévedtem. Szóval, akik leribancoznak, és negatív kommentekkel bombáznak azoknak üzenem: Ez egy viccből készült blog. Meg van a saját életem, és nem éppen Arzaylea és Luke kapcsolata jár mindig a fejemben. Meg vannak a saját problémáim, és vannak köztük igenis súlyosak, úgyhogy megköszönném, ha abbahagynátok az ismeretlenül történő ribancozásokat, mert nem az, hogy rosszul esik, egyszerűen csak nem ismertek.
Én Arzayleát pedig nem úgy ribancozom le. Ha a fan oldalamat tekintem, természetesen nem annyira zárta magát a szívembe, de egyénként meg lehet, hogy egy kedves lány.
Az előző részhez érkezett "Ez mi a szar?" kommentelőhöz pedig annyit üzennék, hogy ha valami nem tetszik, akkor ne olvasd, ez ennyire egyszerű.:) Én sem kommentelek olyan történetekhez, amik esetleg nem tetszenek, vagy van vele valami problémám. Megtartom magamnak, mert senkit nem érdekel.
Köszönöm szépen annak, aki elolvasta:) Jók legyetek babák, és vigyázzatok magatokra!:) Ezer puszi.
ESTÁS LEYENDO
Arzaylea / befejezett
Historia Cortaegy arzaylea nevű lány és egy 5sos nevezetű banda története. [ ez egy parodia, aki esetleg partolja es szurkol a larzayleas dolognak az NE olvassa :-) koszonom. ]