ÖNCELİKLE ŞUNU BELİRTMEK İSTERİM ARYA CASTİGNAYA DÖNENE KADAR HİKAYE TANRISAL BAKIŞ AÇISI OLARAK ANLATILIP CASTİGNADAN SONRA ARYANIN AĞZINDAN ANLATILACAK.
DEĞERLİ OKUYUCULARIM BUNLARI YAZMAMIN SEBEBİ HİKAYEDE BU KELİMELERDEN SÖZ EDİLECEKTİR AKLINIZIN KARIŞMASINI İSTEMEMEM UMARIM BEĞENİRSİNİZ İLK KİTABIM OLACAĞI İÇİN BAZEN ACEMİCE ŞEYLER YAZABİLİRİM UMARIM BENİ ANLARSINIZ :]]]]] (DÜZENLENDİ)
İGNİS: Ateşi kontrol eden insan gruplarıdır. Bu yeteneği ejderhaların ateşini çalan bir şaman tarafından kazanmışlardır. Kendini kontrol edemeyen İgnis grubu çok tehlikelidir. Gerekirse kendi arkadaşları tarafından öldürülebilirler. Çok eğitimli İgnisler kendi ateşlerini üretebilir ateş fırtınası bile yaratabilirler. Çakra yani karakter rengi kızıldır.
AQUOS: Su elementini kontrol eden karakterlerdir. Suya yön verebilir dondurabilir ve çok yetenekli kişiler suyu ısıtabilir hatta denizlerde büyük dalgalara neden olabilirler. Atalarının POSEİDON olduğu söylenir. Çok az kişi insanların kanlarını kontrol edebilir. Çakra rengi mavidir.
TERRA: Toprağı kontrol eden karakterlerdir. Diğer insanlara oranla kas yapıları daha ön plandadır. Kum fırtınası yaratabilirler hatta demiri bile kontrol edebilirler. Birkaç usta terra savaşçısı bir dağı yerinden oynatabilirler. Çakra rengi kızılımsı kahverengidir.
DARKUS: Sadece DARAK ta olan çakra rengidir. En güçlü çakra türüdür ama insanlar bu gücü kontrol etmeye dayanamadıkları için ya delirirler ya da bir şeye başka bir şeye dönüşürler.
Tempus: Havayı kullanan karakterlerdir. Hortum yaratabilir saldırıları geri püskürtebilirler. Eğitiminde başarılı olan insanlar uçabilirler. Genellikle savunmaları çok iyidir. Çakra rengi yeşildir.
ÇAKRA: insanın vücudunda kalbin pompaladığı yeteneklerin ortaya çıkması için gereken enerjidir. insan sadece çakrasının yettiği kadar güçlüdür.
PAGNATOR SINAVLARI: 18 yaşına gelmiş kişilerin savaşçı olmak için girdikleri sınavlardır.
ASTAMA: Pagnator olan kişilerin kendilerini kanıtladığı görevlerden sonra terfi almış üst düzeyidir.
KASTAR: Caput ile birikte önemli olaylar için karar veren astamaların şefidir.
CAPUT: Bu dünyada birçok yerleşme yeri vardır genellikle bu yerleşme yeri bir grup tarafından kurulur. Yerleşme yerinde nüfus arttıkça hem savaşçı sayısı hemde sivil halk sayısı artar. İnsanları kontrol etmek ve korumak için her 5 yılda bir insanlar arenada birbirleriyle müsabakaya girerler. Kazanan kişi şehrin reisi yani CAPUT'u olur. 4 büyük şehir vardır. Castigna, Pontaq, Copital ve Tempra.
CASTİGNA: YAPRAK KÖYÜ. PONTAG: SİS KÖYÜ. TEMPRA: TOPRAK KÖYÜ. CAPİTOL: LAV KÖYÜ.
BÖLÜM BİR: KORKULAN BEBEK
Castigna'da yaşayan herkesin sevdiği, hayran olduğu Arora ve Adonis ön safhalarda savaşan çok güçlü Aquos savaşçılarıydı. İkisi birleştiklerinde karşılarında hiçbir iblis duramazdı. Adonis bu sene yapılacak olan Caput turnuvalarına katılmak için hazırlık yaparken Arora hamile olduğu için turnuvaya katılmak istemedi. Adonis ile aralarında böyle bir diyalog geçti.
"Yeni Caputumuz belli oldu."
"Kimmiş o?"
"Sensin tabi ki."
"Nereden bilebilirsin ki bunu?"
"Çünkü ben katılmıyorum" deyip kahkaha atmaya başladı bunun üzerine adonis Arorayı kucağına alıp "Demek katılsan beni yenerdin ha" deyip boynundan uğultulu bir şekilde hem öpüp hem ısırmaya başladı. Bunun üzerine Arora bebeğe dikkat etmesi konusunda adonisi uyardı "Bebeği yakında doğuruyorum yanımda olacaksın değil mi?" diye sordu "Tabi ki o anı asla kaçıramam." deyip uyumaya gittiler.
Doğum vakti gelmişti. Arora doğuma hazırlandıktan sonra adonis doğum çadırına girdi ve yeni Caputun bebeği ne zaman doğar dedi Arora 2 mutlu haber aldığı için gözyaşlarını tutamadı ve ağlamaya başladı. Arora "Yeni caput olduğuna inanamıyorum!"
"Çok mu şaşırdın?"
"Hayır. Zaten kazanacağını hep biliyordum. Arya, senin gibi bir babası olacağı için çok şanslı" dedi. "Arya mı? Çok güzel bir isim. Kız olacağını nereden biliyorsun?"
"Hissettim" der demez doğum başladı.
Doğumun başlamasıyla dışarıda kara bulutlar gelmiş ardı ardına depremler olmaya başladı. Yağmur su damlası değil çivi şeklinde buz parçaları olarak yağıyordu bu durum yüzünden birçok sivil yaralandı. Halk ilk başta Darak ve iblislerinin saldırdığını düşündü ama görünürde kimse yoktu. Sokakları aydınlatmada kullanılan mumlar birden bire bir grup Aquos karakterinin bile söndüremeyeceği bir şekilde büyüdü. Her yer ateş ve soluması zararlı gazlarla kaplanmıştı. Savaşçılar gruplar halinde bu facia olayı zar zor kontrol altına almayı başardılar ama Aroranın doğum çadırı çoktan tutuşmuştu.
Arora bağırarak acılar içinde doğuma devam ederken Adonis bir su duvarı yaparak içerdekileri korumaya çalışıyordu ama birçok kişinin müdahalesine rağmen ortaya sönmeyen kara bir alev çıktı. Arora doğumu bitirdi Arya'yı kucağına alan kişi çığlık atarak Arya'yı elinden düşürdü çünkü Arya'nın kalbinde her karakterin çakra rengi olduğunu hatta yüzyıllardır sadece Darak'ta görülen Darkus çakra rengi olduğunu gördü. Arya yere düşünce ağladı ve çadırdakiler birden hareket edememeye başladı bedenlerini kontrol edemediler, çadırı saran su tabakası yok oldu ve çadır kara alevle yandı. Herkes ölmüştü.
Tek kurtulan kişi ARYA oldu.
Yeni Caput daha görevine başlamadan hayatını kaybettiği için onun yerine 90 yaşında ama çok genç görünen ve bilge olan eski Caput Armagedon geçti. Herkes Arya'dan ve sahip olduğu kara çakradan ölesiye korkuyordu. Armagedon halk arasında bir toplantı yapmak için Kastarları bir arada topladı. Kalabalığın arasından "O kız canavar ölmesi gerek" fısıltıları yükselmeye başladı. Armagedon konuşmaya başlayınca herkes sustu "Dün yapılan Caput mücadelesinde bildiğiniz gibi Adonis yeni caput olarak seçilmişti" dedi ve sözlerini devam ettirdi "Saygısızlık yapmayın bu kız hakkında ne düşündüğünüzü biliyorum ama Adonis için Arya yaşamaya devam edecek." Kalabalık iyice sinirlendi ve bağırmaya başladı "O normal değil öldürün onu" Caput bağırarak "Susun!" dedi. "Bugün yaşanan olay bir daha asla konuşulmayacak eğer konuşulursa ve Arya gücünü öğrenirse kimse karşısında duramaz. Ben bile." dedi ve toplantıyı bitirdi.
Arya 18 yaşına gelene kadar Armagedonun çok güvendiği,Aryayı kollayıp koruyacak olan sansa ve astra ile dünyaya gönderme kararı aldı.
EĞER OKUDUYSANIZ ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. HİKAYEM HAKKINDA DÜŞÜNCELERİNİZİ MERAK EDİYORUM VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM. TEKRAR TEŞEKKÜRLER.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARAKTERSİZ
Fantasyİnsanların soylarından gelen özel yetenekleri vardır. Bu yetenekleri anlamak için kalbimizde 18 yaşından sonra bir ışık belirir. Bu ışıklar karakterimizi belirler ve hangi soydan gelen yeteneklerimiz olduğunu ortaya çıkarır. 18 yaşında kalbinde ışığ...