In scurt timp Taehyung se ridicase si iesise din cort lasandu-ma sa ma imbrac.Am ales sa port o camasa comoda si o pereche de pantaloni scurti,mai aveam de stat 2 zile aici asa ca trebuia sa ma fac confortabila.
Cand am iesit si eu am fost asaltata de Jungkook,care parea destul de agitat,vorbea repede si amenintator.
Jungkook-De ce era Tae la tine in cort?De ce nu aveai sutienul pe tine?S-a intamplat ceva intre voi?
-Hei...ia-o mai usor,nu sunt la interogatoriu,am spus eu amenintatoare,cine te crezi sa imi ceri mie explicatii?
Jungkook-Eu te avertizez,ar fi bine sa nu mai umblii prea mult cu Tae,e pentru binele lui..si al tau..dupa ce a spus asta s-a lasat o liniste dureroasa.Hmmm..ar trebuisa faci ceva pentru a-mi tine gura inchisa,nu-i asa?..sau toti vor afla de mica voastra aventura,fie ca a existat,fie ca nu.
-De ce faci asta?spun cu o voce tremurata.Ce vrei de la mine?Nu pareai genul asta de persoana..
Jungkook-Nu sunt asa in fata camerelor,dar asta e adevarata mea fata,iar cu aceasta metoda obtin ceea ce vreau.Acum..pentru a pastra secretul trebuie sa ma satisfaci.spuse asta cu un zambet malefic si pervers.
-Nu,poti sa spui ce vrei,nu voi face asta,mai bine spunele tuturor ce vrei,dar eu nu voi face asta fie ca e vorba de tine fie ca e vorba de altcineva!inainte sa imi dau seama tipam,iar din ochii mei curgeau lacrimi.Atunci Jungkook nu a mai putut rezista si s-a dat la ras in ultimul hal,revoltata,m-am apropiat de el amenintator gata sa-l lovesc...cand,din tufisuri au iesit baietii in fata lui aparandu-l.
RapMon-Whooo...YunHae,usor,calmeazate..a fost doar o gluma.spune incercand sa ma linisteasca.
-O gluma?! Asta numesti tu o gluma!?!am spus aceste cuvinte plangand in hohote si tipand la el,care nu avea nicio vina.Facu niste ochi cat cepele dupa care m-a luat in brate.
RapMon-Incet YunHae,incet...l-am strans cat am putut de tare pentru a-mi elibera nervii si cand priveam peste umarul lui l-am vazut pe Tae,era fara tricou,cu mainile in buzunar si cu privirea vinovata atintita catre pamant.
dupa cateva momente i-am dat drumul lui RapMonster si -am indreptat catre Taehyung,era foarte trist..cand eram aproape isi indrepta privirea spre mine si ma intreba
V-Esti bine?dupa ce spuse asta ochii lui devenisera plini de lacrimi,neputand sa le stapaneasca m-a luat in brate ca sa nu-l pot vedea plangand,iar printre suspine,ca o soapta inecata a iesit un cuvant plin de durere....IARTA-MA...
-Pentru ce sa te iert?Nu ai facut nimic gresit...
V-De fapt eu am facut totul,de dimineata de cand am iesit din cortul tau baietii m-au luat la intrbari,asa ca a trebuit sa le spun totul,atunci am pus la cale o farsa pentru a vedea daca ma iubesti cu adevarat sau ai prefera sa ascunzi tot ce s-a intamplat..din pacate a mers cam prost..
CITEȘTI
O luna in paradis
FanfictionYunHae este o fata din romania care isi va trai viata intr-un mod total neasteptat alaturi de trupa ei preferata,BTS. Sper sa va placa povestea mea,saranghae <3