Dimineata am plecat cu masina spre studio.Afara ploua,iar eu stateam cu capul lipit de geam si ascultam ploaia,era o atmosfera plictisitoare si nu aveam chef de absolut nimic.Simt cum cineva imi pune mana pe umar,ma intorc si il vad pe Jin.
-Esti in regula?
-Da,sunt ok,doar obosita si putin extenuata.Am avut o saptmana plina...
-Poti sa-mi spui orice,sunt prietenul tau acum,poti avea ncredere in mine.
-Am inteles,asa voi face.am zambit scurt dupa care am pus din nou capul pe geamul cel rece.
Am mers destul de mult,cred ca am adormit.Visam ceva frumos,visam primii fiori ai dragostei simtiti in excursia pe care am avut-o la acea cascada,iubesc acel loc si ma voi intoarce cu siguranta.M-am trezit,eram cu capul pe umarul lui Jin,m-am ridicat repede carandu-mi scuze iar el facu un gest subtil in semn de ''nicio problema''.
Am ajuns,dar stateami in masina,iar RapMon mi a spus care sunt regulile.
RapMon-Nu trebuie sa spui cine esti,nu trebuie sa afle nimeni ca ai o relatie cu Tae,incearca sa nu iesi in evidenta si nu vorbi pana nu iti spunem noi sau pana nu te intreaba cineva.
-Am inteles.eram putin speriata de ceea ce era afara,erau o turma de fane care tipau si faceau galagie inca de cand a ajuns masina.
Am coborat si in catevasecunde am reusit sa traversam aproape 50 de metri pana la intrarea in cladire unde eram in siguranta.Fanele disperate strigau intruna ''Oppa!Oppa!''aveau niste voci enervante.
Cand am ajuns in cladie am facut un tur cu privirea,era o cladire imensa-cel putin holul in care stateam-erau flori sau copaci ornamentali peste tot.Multi oameni grabiti sa-si termine treaburile si niste agenti de paza musculosi care tineau in frau fanele infocate.Chiar imi pare rau de ele,au venit aici pe ploaie ca sa li se inchida usa in nas...
Am pornit cu totii spre studioul de inregistrari,acolo ne am intalnit si cu coregraful lor,am facut cunostinta si a spus ca ne asteapta in sala de repetitii cand terminam.Am intrat in studio,pe un scaun statea o femeie superba cu picioare lungi si un piept care iti atragea destul de mult atentia de la chipul ei angelic.Era imbracata cu o rochita neagra si cu bocanci in stil punk.
-Buna baieti,haideti sa incepem treaba.
Toti-Buna Yori,imediat ne apucam de treaba.
Dupa ce baietii au intrat in acea camera pentru inregistrari,Yori se uita la mine ciudat si incerca sa faca conversatie.
Yori-Deci...ce te aduce pe la noi?
-Buna,eu sunt YunHae,baietii au spus ca au o surpriza pentru mine...inca nu stiu despre ce este vorba...
Yori-Aham...deci tu erai.Se intoarse incet si trimise niste mesaje cuiva.In curand iti va veni surpriza.zambi scurt facanduma sa ma mai calmez,parea destul de inspaimantatoare.
Baietii au inceput sa inregistreze diferite cover-uri si piese proprii,am asteptat cuminte admirand cum Yori isi plimba degetele subtiri si ferme pe niste butoane facand ca totul sa sune mai bine.
In scurt timp au terminat si baietii,cand au iesit Tae s-a dus direct la Yori si a intrebat-o ceva,aceasta a raspuns negativ,asta ma face sa ma gandesc la acea surpriza de care vorbeau toti.Cati timp ma gandeam la asta pe usa a intrat insusi directorul de la BigHit care a vrut sa ma asculte cantand.Cand mi-am dat seama ce se intampla mi-am pus mainile la gura incercand sa nu tip de bucurie.
Am vorbit si mi-a spus ca Tae si Jungkook au mers la el spunandu-i ca am o voce foarte buna cu speranta ca ma va asculta cantand si poate ma va angaja la BigHit.Am intrat in acea camera in care se faceau inregistrarile si am inceputsa cant,in scurt timp mi-am dat seama ca nu ma auzeam bine deloc,era din cauza emotiilor.Tae a intrat repede in camera si m-a intors cu fata spre el imbratisandu-ma si spunandu-mi ca totul va fi bine.Imi lua fata in maini si ma sarulta scurt,asta facandu-ma sa uit de toti cei care ma priveau,am inceput sa cantam impreuna,se auzea perfect,cantam mai bine ca niciodata.Am iesit din sala,iar directorul mi-a pus in fata un contract de angajare la BigHit,l-am semnat dar trebuie sa mai astept pentru a se angaja si alte fete sa putem forma o trupa.
Nu-mi vine sa cred,voi fi un idol!!!
Dupa ce am terminat cu treaba pe ziua de azi am hotarat sa mergem la Mall pentru a sarbatori.Baietii se prosteau si se ombracau in rochii si faceau poze si clipuri scurte ca sa le puna pe net.Dupa ce am terminat cu maimutareala am mers sa mancam inghetata,nu se puteau abtine sa nu filmelze si sa nu faca chestii amuzante.Tae si-a luat o inghetata,a luat un telefon si a ainceput sa filmeze ,in timp ce vorbea Jungkook i-a muscat inghetata.Asa ii trebuie daca nu e atent,am ras toti de el si de reactia lui.
Am mers la baie pentru a-mi ajusta machiajul,Mall-ul acela era mare,aproape ca m-am pierdut.Dupa ce am terminat am incercat sa merg inapoi la baieti,dar m-am pierdut.Mergand si cautand acel loc,am trecut pe langa o anexa mai intunecata,imediat am simtit un fior pe mana,cineva ma prinse si ma trase inauntru,era un barbat gretos.Am incercat sa tip,dar mi-a pus mana la gura,printre scanceli si lacrimi am reusit sa apelez pe la spate numarul unuia dintre baieti,nu stiu inca pe cine.Barbatul a vazut si mi-a luat telefonul dupa care a inceput sa-mi desfaca nasturii de la camasa si sa imi ridice fusta.In timp ce isi desfacea cureaua de la pantaloni inca tinandu-ma sa nu tip cineva l-a lovit cu o tigaie,era Jungkook.
Cand agresorul era la pamant si eram eliberata mi s-au inmuiat picioare le si m-am lasat si eu la pamant cu privirea goala.Jungkook ma ridica in brate si ma puse pe un scaun din acea anexa,cat timp eu eram cu privirea inca pierduta el imi tragea fusta in jos si imi incheie nasturii de la camasa.In cateva minute mi-am revenit,el inca se chinuia sa-mi incheie nasturii,atunci l-am imbratisat si am inceput sa plang.Se ridica si ma lua in brate lasandu-ma sa plang pe umarul lui,era asa de dulce,parfumul lui imi intra pe nari ca undrog care ma linistea instant.Dupa ce m-am linistit si totul era in regula mi-am terminat de inchis nasturii singura si am pornit catre baieti.
-Intre timp-
RM-Unde or fi YunHae si Jungkook?
JH-Poate se mozolesc pe undeva,incepu sa rada si sa faca glume.
Tae-Asa ceva nu e posibil,eu si YunHae suntem impreuna,nu mi-ar face asta...
JM-Hai sa ii cautam,spuse asta revoltat.
Jin-Poate s-au pierdut,asta e un mall mare.
Suga-Sa stiti ca eu nu ma misc de aici orice s-ar intampla.
JH-Tae,oricat ai fi de sigur,ei sunt de aceeasi varsta si...
Tae-Si ce vrei sa spui?
JM-De ce va certati?Jungkook nu e interesat de YunHae,daca ar fi fost,ea ar fi deja a lui,ar fi avut multe sanse,dar acum asta e.zambi putin atotstiutor si satisfacut.
JH-De unde stii tu?Esti iubita lui?
JM-Da,sunt,care e problema?
Toti-OOOOOOOO!!!!
Tae-Bine Jimin!!
JH-Pff...poate a inventat toate astea...
Suga-Tot ce se poate...Ce ar fi sa il intrebam pe Jungkook?
Nu trecu mult si ne-am facut aparitia,eu aveam lacrimi in ochi iar jungkook ma sprijinea.In timp ce ne apropiam vedeam cum fetele baietilor se schimba ingrijorarea citindu-se pe ele.
Tae-Iubito,esti bine?
-Da,sunt bine.am spus asta printre suspine dupa care l-am imbratisat strans aproape incepand sa plang cu fata la pieptul lui.
Cand imi remarca suspinele rupse pentru un moment imbratisarea luandu-mi fata in maini,se uita ingrijorat la mine dupa care imi saruta fruntea.Ma puse inapoi pe pieptul lui spunandu-mi ca totul va fi bine.
Incercand sa ma calmeze,Tae a fost intrerupt de catre J-hope care il prinse de brat,tresari si ma lua de mana incepand sa fuga impreuna cu ceilalti.Ajungand la masina am urcat prima,am observat in scurt timp ca un roi de fane tipau si fugeau dupa noi.Jin se urca la volan si am pornit,fanele inca fugeau dupa masina,dupa cateva minute nu mai era niciuna,deja eram pe autostrada,Jin conducea foarte repede.Cand am ajuns in micul nostru cartier,la o curba,un nemernic s-a ciocnit de noi.Incercand sa evite impactul Jin a facut o curba foarte brusca,masina s-a rasturnat si s-a lovit de coltul unui bloc.Am inchis ochii si il tineam strans de mana pe Tae,simteam cum un lichid cald se prelingea pe mana mea picurandu-mi pe fata,am deschis ochii si am vazut ca era sange.Am inceput sa tip,dar nu aveam putere in glas,m-am uitat cu lacrimi in ochi spre Tae care avea camasa plina de sange in zona umarului.M-am speriat rau vazand asta si am incercat sa il ajut acoperind rana,de sus ince picura sange pe fata mea,am cautat cu privirea sursa de sange cand am vazut cum piciorul meu era....
-Mi-e lene sa editez,scuze daca celelalte capitole au fost mai plictisitoare-
CITEȘTI
O luna in paradis
FanfictionYunHae este o fata din romania care isi va trai viata intr-un mod total neasteptat alaturi de trupa ei preferata,BTS. Sper sa va placa povestea mea,saranghae <3